Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Re:

Indlægaf DanishDove » 23. jan 2011 17:42

iDanish Soul skrev:
Zerofl skrev:+2 - PC'en er god til visse spil (MMO, RTS), men alt andet skal på konsol (;

Det er da den største gang vrøvl nogensinde. Alle spil er langt nemmere på PC end på konsol. Du har meget bedre styringsmuligheder på PC'en fordi du har en mus. Det er f. eks. langt nemmere at sigte i FPS-spil.


Måske ikke lige alle, men FPS, RTS og MMO er som regel "bedre" og lettere at kontrollere på en PC.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf munckster » 23. jan 2011 17:55

Hanzo skrev:
Mgarla skrev:Ja der må meget gerne være flere med i kampen i BF3. 128 virker sikkert meget godt, og dejligt kaotisk, men så længe at banerne er store nok, kan jeg ikke se problemet ved det.


Ja det lyder fristende, men tror ikke det ville passe til en konsol version, med mindre grafikken skal lide stort.


Netop derfor skal de lave BF3 med PC som den primære platform og så kan de ellers gimpe PS3 og Xbox versionen. Ja MAG understøtter 256 spillere, men BC2 understøtter kun 24 players til xbox så vidt jeg ved, men 32 til PC (godt tegn på at konsollerne ikke kan trække læsset). Battlefield er et PC spil - end of discussion :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 23. jan 2011 18:33

nugginfuts84 skrev:der blev tidligere sagt at der er voice commands i bc2 ...... dem har jeg sku da ik lige stødt på ?


Du kan markere objekter med select knappen, og så laver din karakter et callout. Du kan også bede om et lift af køretøjer og helikopter. Du kan bede om ammo, medic packs, fortælle en, at du vil reparere hans jkøretøj, samt bede om at blive repareret.
Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf nugginfuts84 » 26. jan 2011 07:12

Del Pede skrev:
nugginfuts84 skrev:der blev tidligere sagt at der er voice commands i bc2 ...... dem har jeg sku da ik lige stødt på ?


Du kan markere objekter med select knappen, og så laver din karakter et callout. Du kan også bede om et lift af køretøjer og helikopter. Du kan bede om ammo, medic packs, fortælle en, at du vil reparere hans jkøretøj, samt bede om at blive repareret.




Tak for info :) det må jeg lige ind og prøve ( vel at mærke hvis jeg kan finde en server med folk på :P )
nugginfuts84
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Re:

Indlægaf xsoenx » 26. jan 2011 09:40

iDanish Soul skrev:
Zerofl skrev:+2 - PC'en er god til visse spil (MMO, RTS), men alt andet skal på konsol (;

Det er da den største gang vrøvl nogensinde. Alle spil er langt nemmere på PC end på konsol. Du har meget bedre styringsmuligheder på PC'en fordi du har en mus. Det er f. eks. langt nemmere at sigte i FPS-spil.

ja men mus hjælper ikke så meget til figthing & Platformer er heller ikke det bedste på pc da du har brug for en analog til at lave de præcise hop
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf styrvolt » 26. jan 2011 12:14

Glæder mig til mere info. Pt. får man kun teasere, fx. i form af http://twitter.com/#!/L_Twin : "Big day for #BF3, huge internal EA reveal. What a corporate blow it'll be when the viewers will be unable to work after due to blown minds."
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf styrvolt » 4. feb 2011 10:31

Teaser Trailer Battlefield 3:

Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf styrvolt » 4. feb 2011 12:17

En fejl?: http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/ ... ed_edition

"Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.
Pris, bild, produktbeskrivning och releasedatum är preliminära och kan komma att ändras."
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Re:

Indlægaf rhKOFOD » 4. feb 2011 12:32

DanishDove skrev:
iDanish Soul skrev:
Zerofl skrev:+2 - PC'en er god til visse spil (MMO, RTS), men alt andet skal på konsol (;

Det er da den største gang vrøvl nogensinde. Alle spil er langt nemmere på PC end på konsol. Du har meget bedre styringsmuligheder på PC'en fordi du har en mus. Det er f. eks. langt nemmere at sigte i FPS-spil.


Måske ikke lige alle, men FPS, RTS og MMO er som regel "bedre" og lettere at kontrollere på en PC.



Ganske korrekt. Til alle jer der ikke tror dette, så tage engang og se lidt på denne video. SE PÅ DEN!

Billede
rhKOFOD
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf he1nz » 5. feb 2011 10:30

Aaaah det var en god lille teaser :P Vi bliver i nutiden, sidste nye våben, store maps, køretøjer... OG kampfly =D> Jeg ku ikke forlange mere!!
(set med konsol øjne.. kan godt forstå hvis pc folket er bekymret)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf rhKOFOD » 5. feb 2011 12:12

he1nz skrev:Aaaah det var en god lille teaser :P Vi bliver i nutiden, sidste nye våben, store maps, køretøjer... OG kampfly =D> Jeg ku ikke forlange mere!!
(set med konsol øjne.. kan godt forstå hvis pc folket er bekymret)


Hvorfor skulle PC folket være bekymret?
Billede
rhKOFOD
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Emilius » 5. feb 2011 12:29

rhKOFOD skrev:
he1nz skrev:Aaaah det var en god lille teaser :P Vi bliver i nutiden, sidste nye våben, store maps, køretøjer... OG kampfly =D> Jeg ku ikke forlange mere!!
(set med konsol øjne.. kan godt forstå hvis pc folket er bekymret)


Hvorfor skulle PC folket være bekymret?


Fordi DICE er, hvor pengene er; på konsol. (Naturligvis er de det, dadler dem absolut ikke ^^)

Og dette har i de sidste lange tider kunnet ses på Battlefield-spillene, siden BC blev lanceret. Mange af seriens tidligere interessante træk er enten negligeret, eller klippet helt ud af de nye spil.

Derudover så mange PC-spillere frem til udgivelsen af BF 1943 på PC, et rekame af Stillehavsbanerne i BF 1942. Ikke den mest betydningsfulde lancering i historien, I know, men ikke desto mindre var mange PC-spillere ret glade for relanceringen af deres gamle favoritbaner med forbedret grafik. Mange PC-spillere havde allerede pre-ordered det for længe siden. (Hvorfor man ville pre-order et stykke DLC ved jeg så ikke.... :P ) Det tog så DICE ét år at fortælle PC-fansne, at BF 1943 er en konsoleksklusiv udvidelse og at PC-versionen, trods pre-orders, var droppet. Folk, der bestilte til PC har sikkert fået deres penge igen, men stadig lettere træls, og det viser sådan cirkus, hvor seriøst DICE tager PC-målgruppen.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf rhKOFOD » 5. feb 2011 12:43

Emilius skrev:Fordi DICE er, hvor pengene er; på konsol. (Naturligvis er de det, dadler dem absolut ikke ^^)

Og dette har i de sidste lange tider kunnet ses på Battlefield-spillene, siden BC blev lanceret. Mange af seriens tidligere interessante træk er enten negligeret, eller klippet helt ud af de nye spil.

Derudover så mange PC-spillere frem til udgivelsen af BF 1943 på PC, et rekame af Stillehavsbanerne i BF 1942. Ikke den mest betydningsfulde lancering i historien, I know, men ikke desto mindre var mange PC-spillere ret glade for relanceringen af deres gamle favoritbaner med forbedret grafik. Mange PC-spillere havde allerede pre-ordered det for længe siden. (Hvorfor man ville pre-order et stykke DLC ved jeg så ikke.... :P ) Det tog så DICE ét år at fortælle PC-fansne, at BF 1943 er en konsoleksklusiv udvidelse og at PC-versionen, trods pre-orders, var droppet. Folk, der bestilte til PC har sikkert fået deres penge igen, men stadig lettere træls, og det viser sådan cirkus, hvor seriøst DICE tager PC-målgruppen.


Okay ja, det kan jeg godt se. Så må vi håbe - for PC folket - at DICE ikke laver en lame PC udgave.
Billede
rhKOFOD
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Emilius » 5. feb 2011 12:52

rhKOFOD skrev:Okay ja, det kan jeg godt se. Så må vi håbe - for PC folket - at DICE ikke laver en lame PC udgave.


Heh, jeps.
Men for at være fair overfor DICE kan jeg egentlig godt forstå, hvis PC-målgruppen ikke er så lokkende for dem.

PC-spillere er, generelt, superkritiske på mange fronter ang. spillet (det er ofte en god ting) men på samme tid er de, rent statistisk, sjældent villige til at betale en rød reje for deres spil. Det hænder desværre for de fleste PC-udgivelser, at for hver gang der er ét solgt spil, er der op til adskillige piratkopierede spil ude. Ikke en særlig fed skæbne for et produkt, man har arbejdet år på. Sådan en cocktail af kriminalitet og selvretfærdighed ville pisse mig af som udvikler. :)
Så at flere og flere producenter bevæger sig væk fra PC (bl.a. Crytek også), forstår jeg egentlig fuldt ud. Det ville jeg også selv gøre i deres sko.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Hanzo » 5. feb 2011 16:12

Emilius skrev:
rhKOFOD skrev:Okay ja, det kan jeg godt se. Så må vi håbe - for PC folket - at DICE ikke laver en lame PC udgave.


Heh, jeps.
Men for at være fair overfor DICE kan jeg egentlig godt forstå, hvis PC-målgruppen ikke er så lokkende for dem.

PC-spillere er, generelt, superkritiske på mange fronter ang. spillet (det er ofte en god ting) men på samme tid er de, rent statistisk, sjældent villige til at betale en rød reje for deres spil. Det hænder desværre for de fleste PC-udgivelser, at for hver gang der er ét solgt spil, er der op til adskillige piratkopierede spil ude. Ikke en særlig fed skæbne for et produkt, man har arbejdet år på. Sådan en cocktail af kriminalitet og selvretfærdighed ville pisse mig af som udvikler. :)
Så at flere og flere producenter bevæger sig væk fra PC (bl.a. Crytek også), forstår jeg egentlig fuldt ud. Det ville jeg også selv gøre i deres sko.


Skulle mene at PC spillerne udgør næsten halvdelen af den aktive BC2 befolkning, så de burde ikke holde tilbage over for PC'en.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron