Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf sir.auron88 » 7. nov 2011 23:34

TerrificFalcon skrev:
sir.auron88 skrev:Jeg for så mange tæv! Men hold da op, jeg er positiv overrasket over de små ændringer og tiltag de har lavet. Personligt at jeg vildt med supression systemet (mere taktik, sejt!), at man 'vault'er' over ting i stedet for at hoppe op i luften, og måden man griber fat i folk når man får den ved kniven.


Ja, den der vault-detalje i spillet, den er simpelthen så rar. Det føles bare så fandens flydende at løbe hen og vaulte over ting - Supression og knifing-systemet er godt nok også gennemtænkte.

Jeg får dog slet ikke tæv - jeg er faktisk imponeret over at min Score Per Minute bliver ved med at stige. Jeg havde faktisk troet at jeg ville blive ved med at ligge omkring de 410-412 stykker den lå på - men så sneg jeg mig op på 427 i fredags, og da jeg tjekkede den i morges lå jeg på intet mindre end 482 points i minuttet.

Og lige om 2-3 runder rammer jeg level 26 (=Squad Ammo Spec., yessir!), Service Star 4 med F2000 (lige nu ligger jeg på 376 kills med våbnet - deraf 96 headshots) og Service Star 1 med Assault-klassen (=220.000 points - og dermed får jeg også de allersidste assaultunlocks, som gør at man kan bruge startvåbnene uanset hvilken side man er på). Og på det tidspunkt er jeg også 1/3 af vejen til lvl 45 - så tør jeg godt nok godt sige at det kører :).


Så må du lære mig at spille, for jeg er godt nok faldet af Battlefield-hesten, det er da helt vildt. Den har faktisk smidt mig af, trampet på mig og løbet grinende væk.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf he1nz » 8. nov 2011 11:11

Bf3 bliver årets spil.. ellers er der ingen retfærdighed til :)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Blade Dk » 8. nov 2011 11:38

Self gør det ikke det , mw3 løber med titlen som sædvanligt , primært fordi activission og hvem der nu laver det , betaler under bordet til de folk der sidder i komitén
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf I Jub Jub I » 8. nov 2011 11:40

he1nz skrev:Bf3 bliver årets spil.. ellers er der ingen retfærdighed til :)


Jeg vil gerne være enig med dig, men så kom Skyrim lige pludselig og tog kronen.

Tro mig det blæser alle de der fps spil ad helvede til.

Selvom jeg er mere til skydespil en rollespil, så skal det købes.

Men hvis MW3 blir årets spil, så er spil verdenen korrupt.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DJan.dk » 8. nov 2011 11:52

I Jub Jub I skrev:
he1nz skrev:Bf3 bliver årets spil.. ellers er der ingen retfærdighed til :)


Jeg vil gerne være enig med dig, men så kom Skyrim lige pludselig og tog kronen.

Tro mig det blæser alle de der fps spil ad helvede til.

Selvom jeg er mere til skydespil en rollespil, så skal det købes.

Men hvis MW3 blir årets spil, så er spil verdenen korrupt.


Jeg er helt enig her. Det er nok Skyrim der går med titlen. Hvis MW3 bliver det, så er der sgu noget helt galt.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf he1nz » 8. nov 2011 13:18

^^^ Ja, jeg må også tilstå at Sky Rim ser temlig vildt ud!
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DJan.dk » 8. nov 2011 14:02

Nogen der vil hjælpe med Ninjas + Bullseye achievements i Coop her i aften?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SealFox » 8. nov 2011 18:42

Hvor længe er man banned? der står til d08/11/11 er det så til og meed idag?
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf IkkNico » 8. nov 2011 19:35

I Jub Jub I skrev:
he1nz skrev:Bf3 bliver årets spil.. ellers er der ingen retfærdighed til :)


Jeg vil gerne være enig med dig, men så kom Skyrim lige pludselig og tog kronen.


Ud fra opmærksomhed, hype og alt det andet, så tror jeg også Skyrim kunne løbe med titlen.
Under alle omstændigheder bliver det et tæt løb i år, for der har godt nok været mange store og gode titler i år.

GOW3
BF3
MW3
Skyrim
Batman
Assassin's Creed

Har ikke prøvet de fleste af dem, men de har allesammen fået masser af opmærksomhed for det positive.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Lancheis » 9. nov 2011 03:56

DJan.dk skrev:Nogen der vil hjælpe med Ninjas + Bullseye achievements i Coop her i aften?


Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf xbox 360 M » 9. nov 2011 09:46

Har nu haft muligheden for at prøve battlefield 3 og jeg må godt nok sige jeg er skuffet. synes spillet skal have 7/10. det er ligefør jeg overvejer at købe MW3. elskede battlefield bad company 2 men alt det sjove fra det spil er helt væk. det mener mere om medal of honor bare med lidt bedre grafik
xbox 360 M
Niveau 4
 
Indlæg: 379


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf DJan.dk » 9. nov 2011 10:01

Jeg savner enkelte ting fra Bad Company 2 (og Predator missiles for Recon fra Bad Company 1). Ellers vil jeg ikke mene at BC2 er bedre. Men hver sin smag... :)

Hvilke ting savner du specifikt?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf he1nz » 9. nov 2011 10:43

xbox 360 M skrev:Har nu haft muligheden for at prøve battlefield 3 og jeg må godt nok sige jeg er skuffet. synes spillet skal have 7/10. det er ligefør jeg overvejer at købe MW3. elskede battlefield bad company 2 men alt det sjove fra det spil er helt væk. det mener mere om medal of honor bare med lidt bedre grafik


Forstår ikke hvad det er der er væk!? Man kan da stort set det samme, og en hel del mere..! Nogle ting er bare skiftet lidt rundt mellem klasserne..
Du skal bare give spillet en chance.. det tager minimum 4-5 timer at få prøvet de forskellige classes/game modes :)
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Del Pede » 9. nov 2011 10:57

IkkNico skrev:
I Jub Jub I skrev:
he1nz skrev:Bf3 bliver årets spil.. ellers er der ingen retfærdighed til :)


Jeg vil gerne være enig med dig, men så kom Skyrim lige pludselig og tog kronen.


Ud fra opmærksomhed, hype og alt det andet, så tror jeg også Skyrim kunne løbe med titlen.
Under alle omstændigheder bliver det et tæt løb i år, for der har godt nok været mange store og gode titler i år.

GOW3
BF3
MW3
Skyrim
Batman
Assassin's Creed

Har ikke prøvet de fleste af dem, men de har allesammen fået masser af opmærksomhed for det positive.


Skyrim bliver årets titel.

Billede
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Blade Dk » 9. nov 2011 11:44

Tja nu siger hun movie istedet , men godt forsøg
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron