Xboxlife forum

Battlefield 3 info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield 3 info

Indlægaf ilhan50 » 24. okt 2011 19:13

Battl.... NFS the run demo :mrgreen:
Folkens er jeg den eneste der ikke kan få dagene til at gå hurtigt :)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf SONICDK » 24. okt 2011 19:18

ilhan50 skrev:Battl.... NFS the run demo :mrgreen:
Folkens er jeg den eneste der ikke kan få dagene til at gå hurtigt :)

tja glæder mig sku til at stå nede ved gamestop amagercenter og modtage mit spil!! :D
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf junior nielsen » 24. okt 2011 19:24

behøver man og have det intalleret på harddisken? for har kun xbox 360 arcade tror jeg med a 15gb hvor fifa 12 allerede har taget 6-8gb
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf fred7319 » 24. okt 2011 19:28

junior nielsen skrev:behøver man og have det intalleret på harddisken? for har kun xbox 360 arcade tror jeg med a 15gb hvor fifa 12 allerede har taget 6-8gb

nej det er kun vis du ville have HD grafik :D
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf ilhan50 » 24. okt 2011 19:30

SONICDK skrev:
ilhan50 skrev:Battl.... NFS the run demo :mrgreen:
Folkens er jeg den eneste der ikke kan få dagene til at gå hurtigt :)

tja glæder mig sku til at stå nede ved gamestop amagercenter og modtage mit spil!! :D


Har det på samme måde :)
Jeg løber hjem fra gamestop haha
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Langejan » 24. okt 2011 19:32

Har fået fat i spillet i dag har kun spillet ca 3-4 timer multi player, allerede en update på ca 130-140 mb, sjovt nok er disk 1 med multiplayer og disk 2 med singleplayer, og da jeg satte disk 1 og downloadede updaten spurgte spillet om jeg ville installere Hd texture content, og jeg havde installeret selve disken, så disk 2 multiplayer fylder i alt ca 8.7 GB og med singleplayer disken fylder det hele 15, et eller andet, og da jeg satte disk 2 singleplayer delen var der ikke mere der skulle downloades eller installeres.

Spillets grafik er en del bedre end beta versionen, men er stadigvæk ikke helt blæst væk, men flot er det overall, serverne er fedt at man kan browse imellem dem, og især at man kan favorite dem osv, og se de server venner spiller på osv osv, ud af ca 10-12kampe har jeg mistet connection på to server mens jeg spillede, skal siges at ca 30 folk i alt spillede på eu servere, der er så også Usa, aus, østen, og et par mere jeg ikke lige kan huske, Ja konen ser hvem vil være millionær arghhhh, når men ellers føles det rigtigt fedt uden bugs og mærkelige ting der skete i betaen, skal siges jeg synes betaen virkede lidt skod, nok mest pga af grafikken, og de mange bugs, og irriterende at en server først starter kampen når man er 8 mennesker, så når du joiner en der er tom eller der sidder et par stykker, kan du se din mand osv, og kan trykke alle knapper, men du kan ikke bevæge dig eller skyde , arggggghhhh, derfor har jeg stadigvæk ikke fået fløjet jet endnu :(, da alle 30 spiller baner uden jets :(, men fedt spil og singleplayer delen har jeg kun lige prøvet i ca 10 min, virker meget lidt bedre grafisk uden at vide det endnu, da det kun var på en tog bane.
Langejan
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Langejan » 24. okt 2011 19:34

Skrevet i farten :)
Langejan
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Them » 24. okt 2011 19:40

Hvordan har du fået fat i det?

Det lyder meget godt det du skriver om spillet,
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf junior nielsen » 24. okt 2011 19:42

skal fandme have HD? men kan jeg ikke nøjes med og installere den ene også få HD?? jeg har også en anden harddisk på 15gb man kan vel på ingen måde få sat de to sammen?
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf Langejan » 24. okt 2011 19:44

Jo start med enten singleplayer eller multi, men ved ikke om når man starter singleplayer delen op først om de så stadigvæk spørger om Hd texture pack install da jeg brugte multidisken først.
Langejan
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf junior nielsen » 24. okt 2011 19:48

hmm håber ikke det bliver noget problem ;) for hd skal det spilles i ;)
junior nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf ilhan50 » 24. okt 2011 19:58

Langejan skrev:Har fået fat i spillet i dag har kun spillet ca 3-4 timer multi player, allerede en update på ca 130-140 mb, sjovt nok er disk 1 med multiplayer og disk 2 med singleplayer, og da jeg satte disk 1 og downloadede updaten spurgte spillet om jeg ville installere Hd texture content, og jeg havde installeret selve disken, så disk 2 multiplayer fylder i alt ca 8.7 GB og med singleplayer disken fylder det hele 15, et eller andet, og da jeg satte disk 2 singleplayer delen var der ikke mere der skulle downloades eller installeres.

Spillets grafik er en del bedre end beta versionen, men er stadigvæk ikke helt blæst væk, men flot er det overall, serverne er fedt at man kan browse imellem dem, og især at man kan favorite dem osv, og se de server venner spiller på osv osv, ud af ca 10-12kampe har jeg mistet connection på to server mens jeg spillede, skal siges at ca 30 folk i alt spillede på eu servere, der er så også Usa, aus, østen, og et par mere jeg ikke lige kan huske, Ja konen ser hvem vil være millionær arghhhh, når men ellers føles det rigtigt fedt uden bugs og mærkelige ting der skete i betaen, skal siges jeg synes betaen virkede lidt skod, nok mest pga af grafikken, og de mange bugs, og irriterende at en server først starter kampen når man er 8 mennesker, så når du joiner en der er tom eller der sidder et par stykker, kan du se din mand osv, og kan trykke alle knapper, men du kan ikke bevæge dig eller skyde , arggggghhhh, derfor har jeg stadigvæk ikke fået fløjet jet endnu :(, da alle 30 spiller baner uden jets :(, men fedt spil og singleplayer delen har jeg kun lige prøvet i ca 10 min, virker meget lidt bedre grafisk uden at vide det endnu, da det kun var på en tog bane.


Hvor har du fået spillet hende ?
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf iFroxy x » 24. okt 2011 20:04

HHÆÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆHÆHÆÆHÆHÆHÆH
Fedt! fedt! fedt! LOVE MY LIFE!
SKAL BLIVE PÅ MIN EFTERSKOLE DEN WEEKEND HVOR DET KOMMER UD FML...
Dø og Helvede .....
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf JohnH » 24. okt 2011 20:13

ilhan50 skrev:
Langejan skrev:Har fået fat i spillet i dag har kun spillet ca 3-4 timer multi player, allerede en update på ca 130-140 mb, sjovt nok er disk 1 med multiplayer og disk 2 med singleplayer, og da jeg satte disk 1 og downloadede updaten spurgte spillet om jeg ville installere Hd texture content, og jeg havde installeret selve disken, så disk 2 multiplayer fylder i alt ca 8.7 GB og med singleplayer disken fylder det hele 15, et eller andet, og da jeg satte disk 2 singleplayer delen var der ikke mere der skulle downloades eller installeres.


Hvor har du fået spillet hende ?


Der er flere butikker som har 'mistet' et par spil, mest til venner af personalet vil jeg tro, har snakket med et par som også har fået fat i en kopi, men jeg kan altså godt vente til det bliver officielt 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield 3 info

Indlægaf munckster » 24. okt 2011 20:21

iFroxy x skrev:HHÆÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆHÆHÆÆHÆHÆHÆH
Fedt! fedt! fedt! LOVE MY LIFE!
SKAL BLIVE PÅ MIN EFTERSKOLE DEN WEEKEND HVOR DET KOMMER UD FML...
Dø og Helvede .....


Mon ikke du overlever ;-)

Jeg skal "desværre" til Sensation i Parken, så jeg kan heller ikke game den første weekend :mrgreen:

Men hov, jeg har lige en uges ferie i næste uge. Så skal der games!

arj, undskyld, kunne bare ik lade være være :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster