Xboxlife forum

Blacklight Tango Down (nyt FPS)

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf koustrup » 7. jul 2010 18:35

masterjacog5 skrev:Jeg tænkte på om man kan spille online mod bots, hvor ens eget hold også er bots. Ligesom i Gears of War, og nej det er ikke horde jeg mener :p


nej ingen mulighed for bots med i spillet, det eneste der er 4 stk co-op/singleplayer missioner. det vel også en salgs bots. ;)
koustrup
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf masterjacog5 » 7. jul 2010 19:22

koustrup skrev:
masterjacog5 skrev:Jeg tænkte på om man kan spille online mod bots, hvor ens eget hold også er bots. Ligesom i Gears of War, og nej det er ikke horde jeg mener :p


nej ingen mulighed for bots med i spillet, det eneste der er 4 stk co-op/singleplayer missioner. det vel også en salgs bots. ;)


Tak for svaret! :) Springer vist lige over dette spil, da jeg ikke rigtig gider at være afhængig af at der er folk der spiller det online.
masterjacog5
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf Zerofl » 7. jul 2010 21:54

Har også prøvet trialen nu, og ... Tjaaah.. Det er da meget sjovt, men ikke 1200 point værd :)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf koustrup » 7. jul 2010 22:25

Er lvl 14 nu, og bliver suget mere og mere ind i det.
det er ret så fedt at unlocke noget nyt til et godt våben/udstyr-setup og tage det med i kampen. man skal lige vende sig til gameplayet, men så er det også de små 1200 points værd.
koustrup
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf tesoo » 18. jul 2010 11:51

Nope ingen bots, men hvis du vil spille noget singel player kan man sagtnes køre gennem Co-op alene :)

Der er en masse AI/bot's at kæmpe imod :D
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron