Xboxlife forum

Bullestorm info

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Bullestorm info

Indlægaf Butcher » 23. feb 2011 00:10

Ja jeg forstår ikke helt Heinstack og Skou. Jeg syntes det er det ringeste spil jeg har spillet i længe. Nu har jeg været kørt lidt flad her på det sidste, og har ikke spillet særligt meget. Men Bulletstorm sutter da max.

Et par negative ting:

Det er aaalt for nemt.
Man går hen til et sted, skyder en masser, hen til næste og skyder en masse, kort sagt er der intet nyt fra start til slut.!!
Historien er flad, ligegyldig og set masser af gange før.
Der er INTET nyskabende over dette spil overhovedet.

Lidt positivt:
Omgangstonen/sproget er ret cool. Det er sgu ikke noget man hører i andre spil!!!
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Bullestorm info

Indlægaf xsoenx » 23. feb 2011 00:13

Butcher skrev:Ja jeg forstår ikke helt Heinstack og Skou. Jeg syntes det er det ringeste spil jeg har spillet i længe. Nu har jeg været kørt lidt flad her på det sidste, og har ikke spillet særligt meget. Men Bulletstorm sutter da max.

Et par negative ting:

Det er aaalt for nemt.
Man går hen til et sted, skyder en masser, hen til næste og skyder en masse, kort sagt er der intet nyt fra start til slut.!!
Historien er flad, ligegyldig og set masser af gange før.
Der er INTET nyskabende over dette spil overhovedet.

Lidt positivt:
Omgangstonen/sproget er ret cool. Det er sgu ikke noget man hører i andre spil!!!

du ved godt at du skal dræbe enemies på kreative måder ikke??? det er ikke COD eller Halo
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Bullestorm info

Indlægaf Butcher » 23. feb 2011 00:23

Jo jo det ved jeg godt, men det er længe ikke nok til at gøre spillet godt.

Når man har lavet et bestemt killshot, så er det sjovt, men laver man dem flere gange, er det bare normalt. Det er ikke sjovt hele tiden.

Syntes da også selv det er sjovt at skyde en i nødderne, headshot, smadre dem op i loftet, spraypaint på væggen og stikke dem på en kaktus. Det forbliver bare ikke sjovt desværre..
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Bullestorm info

Indlægaf Morten Skou » 23. feb 2011 00:39

Nu skrev jeg jo også bare at jeg var positivt overrasket over det - jeg har kun spillet det i 30-45 minutter, så jeg aner ikke hvordan spillet er som helhed :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 23. feb 2011 07:32

Butcher skrev:Jo jo det ved jeg godt, men det er længe ikke nok til at gøre spillet godt.

Når man har lavet et bestemt killshot, så er det sjovt, men laver man dem flere gange, er det bare normalt. Det er ikke sjovt hele tiden.

Syntes da også selv det er sjovt at skyde en i nødderne, headshot, smadre dem op i loftet, spraypaint på væggen og stikke dem på en kaktus. Det forbliver bare ikke sjovt desværre..

Nu vel. Det burde vel endnu mere kedeligt bare at trashe igennem baner mens man skyder fjenderne i brystkassen eller hovedet som normalt. Jeg synes din teori er lidt tynd. For at få en høj score i Bulletstorm skal man jo kombinere de forskellige skillshots så det ikke bliver monotont.

Nu har jeg ikke spillet mere end demoen (som i øvrigt er al for kort), så skal da ikke kunne sige om spillet hurtigt bliver kedeligt. Men lige umiddelbart ser det ud til, at man skal tænke i lidt andre baner end når man spiller Call of Duty.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Bullestorm info

Indlægaf Slimjay DK » 23. feb 2011 08:01

Butcher skrev:Det er aaalt for nemt.
Man går hen til et sted, skyder en masser, hen til næste og skyder en masse, kort sagt er der intet nyt fra start til slut.!!
Historien er flad, ligegyldig og set masser af gange før.
Der er INTET nyskabende over dette spil overhovedet.
!


lol, gør det sig ikke gældende i alle FPS .. #-o
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bullestorm info

Indlægaf Vix-blue » 23. feb 2011 09:59

Mit eksemplar blev afsendt fra Game i England i går.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Bullestorm info

Indlægaf TerrificFalcon » 23. feb 2011 10:02

Butcher skrev:Man går hen til et sted, skyder en masser, hen til næste og skyder en masse, kort sagt er der intet nyt fra start til slut.!!


FPS er kedelige, man skal bare hen til næste sted og skyde en massse.
Musikspil er kedelige, man skal bare ramme noter i takt til musikken.
JRPG's er kedelige, man skal bare se historien og vælge fjender at slå på.
Bilspil er kedelige, man skal bare race gennem banerne.
Spil er kedelige, man skal bare trykke på taster.
Bøger er kedelige, man skal bare kigge på ord.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Bullestorm info

Indlægaf heinstach » 23. feb 2011 10:07

Vil også sige, at den lave sværhedsgrad desværre trækker noget ned. Gameplayet fungerer fremragende, men selv på højeste sværhedsgrad har jeg endnu ikke oplevet skyggen af modstand. Det kan være, det kommer senere.

Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bullestorm info

Indlægaf YaYo » 23. feb 2011 10:22

Butcher skrev:Jeg syntes det er det ringeste spil jeg har spillet i længe.


Bare fordi du synes spillet er dårligt, behøver andre ikke have den mening.

heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere,


Hvorfor har man så aldrig hørt om dig? :P
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Bullestorm info

Indlægaf DKhANSI » 23. feb 2011 10:25

Synes styringen var alt for kluntet i demoen. Havde håbet på at spillet var mere flydenede, så man kunne få nogle hurtige intense kampe.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Bullestorm info

Indlægaf Kayniel » 23. feb 2011 10:52

heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.



Haha, konge.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf Butcher » 23. feb 2011 11:42

Hold da fest det var vidst ikke den bedste tråd at kritisere Bulletstorm i.. jeez :roll:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Re: Bullestorm info

Indlægaf Meistar » 23. feb 2011 11:52

heinstach skrev:Jeg er en af verdens bedste gamere, men jeg er sikker på, at de fleste andre vil opleve det samme.


Forhåbentlig en joke.
Ellers er du Per definition en idiot
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 23. feb 2011 12:07

Butcher skrev:Hold da fest det var vidst ikke den bedste tråd at kritisere Bulletstorm i.. jeez :roll:

Måske du skulle oppe din argumentation en smule. Du slynger en masse nonsens ud omkring at spillet er kedeligt, ikke-nyskabende osv. Der findes da vist mange spil som er meget ringere, teknisk set, end Bulletstorm.

Skillshots og selve konceptet er da noget af det mest nyskabende der er set inden for FPS i lang tid.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron