Xboxlife forum

Bullestorm info

Snak om first-person-shooter spil.

Re:

Indlægaf Rahbek » 1. okt 2010 16:19

Underdog Dude skrev:UT + Bioshock er måske en fair sammenligning, men det minder da hverken om FIFA eller kun bioshock...

Jeg synes selv det ligner UT meget, hvilket også giver god mening, da det er EPIC der står bag det.


Forstår faktisk heller ikke Bioshock sammenligningen. Vil nu mene at det minder utroligt meget om et nyere Unreal 2 ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 18. dec 2010 10:22

Ny dev diary: Story and Character Developer Diary



... og så læste jeg igår, et eller andet sted jeg ikke akn finde igen, at hvis man køber en eller anden special edition af Bulletstorm, følger der en kode til Gears of war 3 betaen med.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf bager » 18. dec 2010 10:55

Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Bullestorm info

Indlægaf Slimjay DK » 18. dec 2010 12:10

Det står så også her på dansk :)

http://www.ea.dk/news/74687/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 18. dec 2010 16:25

Takker og bukker ... og lige for at være helt sikre, så har jeg fundet et 3. link :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf Sevuz » 20. dec 2010 21:08

Sjovt som de hele tiden kalder dem for Black Ops i mange spil, men endnu har ingen de character opført sig som en Black Ops PÅ NOGET SOM HELTS TIDSPUNKT :?

Selv i Bulletstorm bliver de beskrevet som Black Ops men de er sku da mere en flok psykopater der har tømt det nærmeste våben depot :lol: De kunne lige så godt være Chuck Norris & Co der har fået knald i låget :mrgreen:
Senest rettet af Sevuz 21. dec 2010 14:25, rettet i alt 1 gang.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 20. dec 2010 23:18

Sevuz skrev:[...] de er sku da mere en flok psykopater der har tømt det nærmeste våben depot :lol: De kunne lige så godt være Chuck Norris & Co der har fået knald i låget :mrgreen:

JA TAK!!! =D> :mrgreen:


... og så en lille julehilsen fra People Can Fly :mrgreen:

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 12. jan 2011 15:21

Nyeste trailer ... en Halo parodi

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf MetalGuyDK » 14. jan 2011 19:17

Alle pre-orders til Xbox 360 bliver altså til Epic Edition? Altså... man får Gears 3 betaen med?
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Bullestorm info

Indlægaf fneribyen » 15. jan 2011 12:42

MetalGuyDK skrev:Alle pre-orders til Xbox 360 bliver altså til Epic Edition? Altså... man får Gears 3 betaen med?


Ja hvis du bestiller Bulletstorm: Epic Edition får du en betakey til Gears 3, som senere på året (April tror jeg) vil blive anvendeligt. Dit første spørgsmål kan jeg dog ikke helt forstå.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 15. jan 2011 12:46

fneribyen skrev:
MetalGuyDK skrev:Alle pre-orders til Xbox 360 bliver altså til Epic Edition? Altså... man får Gears 3 betaen med?


Ja hvis du bestiller Bulletstorm: Epic Edition får du en betakey til Gears 3, som senere på året (April tror jeg) vil blive anvendeligt. Dit første spørgsmål kan jeg dog ikke helt forstå.

Spørgsmålet ligger nok nærmere i forståelsen om hvor vidt man kan bestille en normal version eller om alle preorders automatisk er en Epic Edition.

Jeg går stærkt ud fra at det er samme koncept som set ved BFBC2 Limited Edition og MoH Tier One Edition. Altså, et billigt salgstrick for at folk køber spillet nyt ved forudbestilling, og ikke brugt.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Bullestorm info

Indlægaf MetalGuyDK » 15. jan 2011 13:59

I får tak, så inde på Bulletstorm's twitter at de skrev "all 360 pre-orders get the beta!"
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Bullestorm info

Indlægaf MetalGuyDK » 16. jan 2011 21:59

det er satme ikke meget omtale dette spil får herinde=P
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Bullestorm info

Indlægaf Mogwai » 16. jan 2011 23:49

MetalGuyDK skrev:det er satme ikke meget omtale dette spil får herinde=P

Det er jo minimalt hvad der er at snakke om, desværre.

Men jeg glæder mig til demoen! :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Bullestorm info

Indlægaf IkkNico » 17. jan 2011 23:51

Endnu en dev video, denne gang med focus på våben og gamemodes.
Eneste bekræftede online mode indtil videre er Anarchy (tænk Horde fra GoW)

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron