Xboxlife forum

MW2 score og spille stil.

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf donbasse » 26. jun 2010 13:28

jonas12 skrev:ved du om den er legit så?

er helt sikker :D
Billede
donbasse
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf CaptainKicker » 26. jun 2010 13:32

Jeg er ultra offensiv. Får gerne 20-30 kills i Demolition (En del gange de 40-50 kills), men dør også mange gange.

Har mange gode runs hvor jeg kan få killstreak på 11 (AC130), men så kan jeg også dø 4-5 gange i træk i fustration over jeg mistede min streak.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf DrGetHigh DK » 26. jun 2010 18:03

Spiller altid kun S&D, synes de andre gamemodes keder mig utrolig meget.. Man løber bare rundt og skyder til alle sider som en idiot eller sidder i et hjørne og pudser sin sniper.. :) I S&D skal man tænke sig lidt mere om og teamspil er ekstremt underholdende - klarer det skam meget godt med en K/D på 2.27 :) Men hvis man ikke kan beherske sig og har for meget krudt i røven er det nok ikke et gamemode for vedkommende.. :-)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Indlægaf DK Anders » 26. jun 2010 18:50

Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?

Nå. Sagen er, at hvis du vil have høje killstreaks (vi snakker ca. 7 og op efter), skal du ALTID skifte position. Jeg tror 85% af alle de kills jeg får kommer tilbage og kigger i det hjørne jeg stod, hvorefter han så bliver dræbt bagfra, ovenfra eller fra et andet hjørne.

Rushing-taktikken er meget tvivlsom. Hvis du spiller Objective mod taktisk gode spillere, kan du nemt komme bag dem, mens de prøver at stjæle flag, plante bomben osv. Jeg spiller altid bedst (høj K/D R), når jeg spiller mod "pro's", for de er forudsigelige, mens noobs kan finde på hvad som helst. :)

Min bedste score var i Demolition på Favela.

121 kills, 16 deaths.

SCAR-H Extended mags
SPAS-12

Scavenger
Stopping power
Commando (eller steady aim kan ik huske)

Fik 4-5 chopper gunners, 48000 XP, og 3 beskeder som sagde at jeg snød. Det var en god kamp.

Men her på det seneste er jeg begyndt a blive dårlig... Er sq nok ude af træning! :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Bassel » 26. jun 2010 19:53

DK Anders skrev:Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?

Øh, nej.
Man finder et våben, lidt tid inden man løber tør, og så bruger man det. Du kan sgu da blive nakket af Thermal Sight, uanset hvilket våben du selv står med i hånden?
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Juxer » 26. jun 2010 20:01

Jeg har fundet ud af at den bedste taktik til at få kills er at ramme godt så det bruger jeg.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Pain-Killer » 26. jun 2010 20:02

DK Anders skrev:Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?

Nå. Sagen er, at hvis du vil have høje killstreaks (vi snakker ca. 7 og op efter), skal du ALTID skifte position. Jeg tror 85% af alle de kills jeg får kommer tilbage og kigger i det hjørne jeg stod, hvorefter han så bliver dræbt bagfra, ovenfra eller fra et andet hjørne.

Rushing-taktikken er meget tvivlsom. Hvis du spiller Objective mod taktisk gode spillere, kan du nemt komme bag dem, mens de prøver at stjæle flag, plante bomben osv. Jeg spiller altid bedst (høj K/D R), når jeg spiller mod "pro's", for de er forudsigelige, mens noobs kan finde på hvad som helst. :)

Min bedste score var i Demolition på Favela.

121 kills, 16 deaths.

SCAR-H Extended mags
SPAS-12

Scavenger
Stopping power
Commando (eller steady aim kan ik huske)

Fik 4-5 chopper gunners, 48000 XP, og 3 beskeder som sagde at jeg snød. Det var en god kamp.

Men her på det seneste er jeg begyndt a blive dårlig... Er sq nok ude af træning! :)

Ja det er ikke så fedt at løbe tør for kugler når man jo nok anvender sit foretrukne våben.
Lige for tiden har jeg forelsket mig i TAR21, hold kæft der er power i det dyr :shock: :D
Men ja det lyder jo egentlig meget logisk det med at skifte possition da der er mange der kommer tilbage for at "revenge kille".
Kan godt lide den med at Noobs er uforudsigelige :D
Godt nok en heftig score du fik på det map :)
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf Bassel » 26. jun 2010 20:03

Sandt... En anden ting der hjælper er, at lade vær' med at dø.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Pain-Killer » 26. jun 2010 20:04

Juxer skrev:Jeg har fundet ud af at den bedste taktik til at få kills er at ramme godt så det bruger jeg.

Arrrhhh,,,,, der mangler vist lidt? :lol: Du stiller dig vel ikke bare op i det åbne landskab og pløkker løs? :)
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf Nasty Beaver » 26. jun 2010 20:05

DK Anders skrev:Min mening:
Rushing-taktikken er meget tvivlsom. Hvis du spiller Objective mod taktisk gode spillere, kan du nemt komme bag dem, mens de prøver at stjæle flag, plante bomben osv. Jeg spiller altid bedst (høj K/D R), når jeg spiller mod "pro's", for de er forudsigelige, mens noobs kan finde på hvad som helst. :)


Nu må i simpelthen stoppe med at kalde alle og enhver for noobs.

Man er sgu da ikke noob, når man kan formå at snige sig ind i modstanderens spawn, og spille på en måde, som er fuldstændig uforudsigelig? Det er det man kan komme længst med i det her spil, jeg spiller ekstremt "ujævt"/ikke organiseret, og det er det, der skaffer mig gode scores.

Geez.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Juxer » 26. jun 2010 20:10

Pain-Killer skrev:
Juxer skrev:Jeg har fundet ud af at den bedste taktik til at få kills er at ramme godt så det bruger jeg.

Arrrhhh,,,,, der mangler vist lidt? :lol: Du stiller dig vel ikke bare op i det åbne landskab og pløkker løs? :)


Tæt på. Jeg har 30 i hit accuracy og det gik (jeg spiller ikke rigtig MW2 længere) okay. Jeg løb altid rundt hele tiden og fik derfor oftest også nomade-medaljen.

Ninja pro er i øvrigt den eneste tilladte grønne perk. Hej hej.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf CrawzR » 26. jun 2010 20:20

DK Anders skrev:Min mening:

Jeg forstår ikke folk, som prøver at få høje killstreaks UDEN at bruge Scavenger? Hvad gør i, når mister alle skud? Render forvirret rundt, finder et random våben, og bliver så nakket af thermal?
.....


Hvis der er noget der noobet, så er det satme at bruge Scavenger-perken. Det er for folk der sprayer en anelse for meget. Dertil bruger du Scar-H som noobernes nr.1 idet at den har intet rekyl og skader overdrevet meget.

Håber ikke at du selv betegner dig som en pro.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Nasty Beaver » 26. jun 2010 20:22

Jeg er forresten pure pro, der er bare ingen der gider at betale mig, jeg minder sgu lidt om Sidney Lee. :(
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf ZtinKi » 26. jun 2010 21:05

Nasty Beaver skrev:Jeg er forresten pure pro, der er bare ingen der gider at betale mig, jeg minder sgu lidt om Sidney Lee. :(


En pestilens for samfundet?
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf DK Anders » 27. jun 2010 00:37

Nasty Beaver skrev:
DK Anders skrev:Min mening:
Rushing-taktikken er meget tvivlsom. Hvis du spiller Objective mod taktisk gode spillere, kan du nemt komme bag dem, mens de prøver at stjæle flag, plante bomben osv. Jeg spiller altid bedst (høj K/D R), når jeg spiller mod "pro's", for de er forudsigelige, mens noobs kan finde på hvad som helst. :)


Nu må i simpelthen stoppe med at kalde alle og enhver for noobs.

Man er sgu da ikke noob, når man kan formå at snige sig ind i modstanderens spawn, og spille på en måde, som er fuldstændig uforudsigelig? Det er det man kan komme længst med i det her spil, jeg spiller ekstremt "ujævt"/ikke organiseret, og det er det, der skaffer mig gode scores.

Geez.


Det er jo slet ikke det jeg skriver? :) Noobs = New bees = Nybegyndere. Nybegyndere i et spil, har som regel en tendens til ikke at kende banerne, mens erfarne spillere kender banerne og næsten altid har en taktik. :wink:
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster