Xboxlife forum

MW2 score og spille stil.

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Nasty Beaver » 17. jun 2010 14:32

Er jeg den eneste eller hvad, som elsker at få hadebeskeder i MW2?! :D Det er bare fedt at tænke på, at xXxNOSC0P3B3A5TxXx sender en hadebesked til BeaverDing, hvor der står at BeaverDing er en tryhard. :lol:
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Spunk » 17. jun 2010 14:38

Nasty Beaver skrev:Er jeg den eneste eller hvad, som elsker at få hadebeskeder i MW2?! :D Det er bare fedt at tænke på, at xXxNOSC0P3B3A5TxXx sender en hadebesked til BeaverDing, hvor der står at BeaverDing er en tryhard. :lol:

Det kommer an på ,hvad der står i dem... Hvis det bare er "lol noobfag" eller noget i den stil, er det ikke "sjovt". Hvis man derimod får en voicemessage fra en eller anden 10 årig dreng, der bare siger "F*ck off. F*ck off. F*ck off. GET THE MESSAGE! F*ck off. x100" Bare fordi jeg nakkede nogle boosters. SÅ er det sjovt :D
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Bassel » 17. jun 2010 14:50

Nasty Beaver skrev:Er jeg den eneste eller hvad, som elsker at få hadebeskeder i MW2?! :D Det er bare fedt at tænke på, at xXxNOSC0P3B3A5TxXx sender en hadebesked til BeaverDing, hvor der står at BeaverDing er en tryhard. :lol:


Jeg bliver smigret. Specielt beskeder som hentyder til at jeg snyder.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Akandreasen » 17. jun 2010 14:54

Shock skrev:Et par tips, du måske kan prøve:

Holo på UMP er efter min mening ikke nødvendigt, da ironsight ikke blokerer på denne SMG. Prøv med silencer istedet, så undgår du måske at blive opdaget af fjenden så hurtigt når du skyder.

Det kan godt være scrambler pro har hjulpet dig mange gange mod claymores, men den gør mere skade end gavn. Når jeg spiller og opdager min radar bliver sløret, ved jeg med det samme der er en fjende i nærheden og retter oftes min opmærksomhed mod dette. Derved er det ikke så nemt at overraske fjenden ved brug af scrambler. Ville langt hellere bruge ninja pro, da den skujler dig mod Hb-sensor, samt nedsætter lyden af dine footsteps.

Men dette er selvfølgelig bare min mening, håber det kan hjælpe lidt :)


Præcis hvad han sagde, bare med scar i stedet :)
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Bassel » 17. jun 2010 14:58

Akandreasen skrev:
Shock skrev:Et par tips, du måske kan prøve:

Holo på UMP er efter min mening ikke nødvendigt, da ironsight ikke blokerer på denne SMG. Prøv med silencer istedet, så undgår du måske at blive opdaget af fjenden så hurtigt når du skyder.

Det kan godt være scrambler pro har hjulpet dig mange gange mod claymores, men den gør mere skade end gavn. Når jeg spiller og opdager min radar bliver sløret, ved jeg med det samme der er en fjende i nærheden og retter oftes min opmærksomhed mod dette. Derved er det ikke så nemt at overraske fjenden ved brug af scrambler. Ville langt hellere bruge ninja pro, da den skujler dig mod Hb-sensor, samt nedsætter lyden af dine footsteps.

Men dette er selvfølgelig bare min mening, håber det kan hjælpe lidt :)


Præcis hvad han sagde, bare med scar i stedet :)


Præcis hvad HAN sagde, bare uden "bare med scar i stedet".
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Akandreasen » 17. jun 2010 15:08

Bassel skrev:
Akandreasen skrev:Præcis hvad han sagde, bare med scar i stedet :)


Præcis hvad HAN sagde, bare uden "bare med scar i stedet".


Ump'en passer mig rigtig dårligt, synes at ironsighted er svært irreterende!
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Spunk » 17. jun 2010 15:17

Akandreasen skrev:
Bassel skrev:
Akandreasen skrev:Præcis hvad han sagde, bare med scar i stedet :)


Præcis hvad HAN sagde, bare uden "bare med scar i stedet".


Ump'en passer mig rigtig dårligt, synes at ironsighted er svært irreterende!

Sidder du langt fra dit fjernsyn?
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Akandreasen » 17. jun 2010 15:22

Spunk skrev:
Akandreasen skrev:
Bassel skrev:
Akandreasen skrev:Præcis hvad han sagde, bare med scar i stedet :)


Præcis hvad HAN sagde, bare uden "bare med scar i stedet".


Ump'en passer mig rigtig dårligt, synes at ironsighted er svært irreterende!

Sidder du langt fra dit fjernsyn?


Næ, jeg tror bare jeg er sart :b scar'en er også knap så aggressiv, så man har lidt længere tid at tænke og sit næste træk i
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Spunk » 17. jun 2010 15:48

Ja, hvis du alligevel ikke vil spille aggressivt, er der ingen grund til at tage UMP ;)
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Pain-Killer » 26. jun 2010 05:18

Jeg bliver så irriteret over at min score svinger så meget som den gør. Hader virkelig når jeg har flere deaths end jeg har kills. Jeg er ved at være der hvor jeg får flere kills end deaths, men det svinger meget. Jeg var så skide heldig at få 19kills og 5 deaths i går på Highrise i Domination, men den score hører til de sjældne gange. Ville gerne have den score noget oftere.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf donbasse » 26. jun 2010 05:31

min ven får 8 ud af 10 gange under 5 Deaths i Free for all og 30 Kills, hans K/D ligger på 2.97 i øjeblikket :P
Billede
donbasse
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf jonas12 » 26. jun 2010 07:28

donbasse skrev:min ven får 8 ud af 10 gange under 5 Deaths i Free for all og 30 Kills, hans K/D ligger på 2.97 i øjeblikket :P


free for all er heller ikke svært... det er mange nybegyndere og folk der aldrig spiller med andre :)
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf donbasse » 26. jun 2010 07:29

jonas12 skrev:
donbasse skrev:min ven får 8 ud af 10 gange under 5 Deaths i Free for all og 30 Kills, hans K/D ligger på 2.97 i øjeblikket :P


free for all er heller ikke svært... det er mange nybegyndere og folk der aldrig spiller med andre :)

:roll: mmh ..
men ændre stadig ikke på han har en kd på næsten 3 og er ved det ikke er det eneste han spiller :wink:
Billede
donbasse
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf jonas12 » 26. jun 2010 08:08

ved du om den er legit så?
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf Pain-Killer » 26. jun 2010 10:31

Plejer ikke at spille FFA, men gjorde det lige og fik en rimelig fed score. Når man ikke spiller sammen med folk man kender, så er det absolut en fordel at være en og ikke et team der skal "arbejde sammen" når man i realiteten ikke rigtig arbejder sammen alligevel i TDM eller andre hold baserede game modes når man spiller med "randoms"
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron