Xboxlife forum

Medal Of Honor Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf CaptainKicker » 28. jun 2010 18:02

Mogwai skrev:Jeg er egentlig ret interesseret i at høre om betaen så bliver forlænget for X360 spillerne da vi ikke når at have den tilgængelig i nær så lang tid. Det er selvfølgelig bare en bonus at kunne prøve spillet før tid, men på den anden side: jo længere betaen kører, jo mere feedback kan de samle sammen.


Betaen for X360 bliver forlænget.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf CaptainKicker » 1. jul 2010 13:40

MOH beta er udskudt igen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Nasty Beaver » 1. jul 2010 13:48

Wohooo!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf ilhan50 » 1. jul 2010 14:02

CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.


Jeg har fået nok af det med microsoft siger nej tak til alt det beta shit..Så købte en Ps3 for 2 dage siden og spiller medal Of honor Beta NU :-)
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Indlægaf CaptainKicker » 1. jul 2010 14:11

ilhan50 skrev:
CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.


Jeg har fået nok af det med microsoft siger nej tak til alt det beta shit..Så købte en Ps3 for 2 dage siden og spiller medal Of honor Beta NU :-)


Wow, at købe en konsol udelukkende for en beta der slutter inden for kort tid, er noget af en dedikation. Godt for dig. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf IkkNico » 1. jul 2010 15:34

CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.

=D>
Godt gået Dice. det er sgu' i orden, at I ikke bare release hvad som helst (selv med en udgiver som EA, der sikkert også presser på).
Jeg vil hellere vente, og få et bedre produkt, end at sidde og ærge mig over ødelagt gameplay pga. bugs.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Nasty Beaver » 1. jul 2010 16:04

Styrofoam skrev:
CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.

=D>
Godt gået Dice. det er sgu' i orden, at I ikke bare release hvad som helst (selv med en udgiver som EA, der sikkert også presser på).
Jeg vil hellere vente, og få et bedre produkt, end at sidde og ærge mig over ødelagt gameplay pga. bugs.

Du havde vel ikke forventet en beta uden fejl? For så ryger konceptet med en beta da lidt til jorden. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf IkkNico » 1. jul 2010 16:30

Nasty Beaver skrev:Du havde vel ikke forventet en beta uden fejl? For så ryger konceptet med en beta da lidt til jorden. :)

HVA'RFORNO'ET?!
Selvfølgelig er der da ingen bugs i en beta :mrgreen:

Indrømmet, jeg kunne nok godt have formuleret det lidt bedre.
Jo jeg forventer helt klart masser af bugs i både denne, og alle andre betaer. Men i dette tilfælde var fejlene åbenbart så grelle (hvilket PS3 folket vist kan skrive under på), at Dice valgte ikke at smide den ud på XB, selvom det bare er en beta. Og det er sgu' i orden, for det viser jo, at de ikke bare udgiver hvad som helst.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf PonyArne » 1. jul 2010 16:35

hvordan får man egentlig adgang til de betaer?
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf JohnH » 1. jul 2010 16:59

CaptainKicker skrev:
ilhan50 skrev:
CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.


Jeg har fået nok af det med microsoft siger nej tak til alt det beta shit..Så købte en Ps3 for 2 dage siden og spiller medal Of honor Beta NU :-)


Wow, at købe en konsol udelukkende for en beta der slutter inden for kort tid, er noget af en dedikation. Godt for dig. :)


Såså, så har han da nået at spille et godt spil på den, han kan jo altid bruge den som Bluray-afspiller bagefter :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf IkkNico » 1. jul 2010 22:11

PonyArne skrev:hvordan får man egentlig adgang til de betaer?

Pre-order ... hvis du finder et sted hvor det ikke koster noget, OG de vil give dig en beta nøgle, så vil jeg da værdsætte et lille hint ;)
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf White Jackel Dk » 2. jul 2010 11:47

Styrofoam skrev:
PonyArne skrev:hvordan får man egentlig adgang til de betaer?

Pre-order ... hvis du finder et sted hvor det ikke koster noget, OG de vil give dig en beta nøgle, så vil jeg da værdsætte et lille hint ;)


Hos CDON.com koster det ikke noget hvis du bestiller med faktura. så er det først når du modtaget spillet du skal betale.
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Indlægaf IkkNico » 2. jul 2010 14:31

Najs, og jeg formoder mann også kan afbestille sin pre-order
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Macheta » 2. jul 2010 14:40

Har selv benyttet samme taktik. Men betaen du får hos Cdon gælder kun for pc og ps3 desværre.

Egentlig meget fint, hvor du efterfølgende kan gå ind og afbestille ordreren igen, men det kan bare ikke bruges til indehavere af xbox desværre.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf Mogwai » 2. jul 2010 15:18

ilhan50 skrev:
CaptainKicker skrev:MOH beta er udskudt igen.


Jeg har fået nok af det med microsoft siger nej tak til alt det beta shit..Så købte en Ps3 for 2 dage siden og spiller medal Of honor Beta NU :-)

Du skulle hellere bruge din tid på Killzone 2 hvis du har dig en PS3. Det er i hvert fald hvad jeg har gjort. Det er skisme et imponerende spil. Der tror jeg desværre ikke MoH kan følge med :P

Selv tror jeg, at jeg gemmer min MoH betakode til X360 versionen bliver frigivet.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron