Xboxlife forum

Medal Of Honor Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf fr1lund » 25. jun 2010 18:40

Nu ved jeg ikke så meget om den her beta, men kommer den ud som "open beta" til PC? Eller kan jeg bruge min VIP kode fra min xbox360 edition af BC2 for at aktivere den?
Billede
fr1lund
Niveau 4
 
Indlæg: 471


Indlægaf IkkNico » 25. jun 2010 19:13

jeg tror BC2 VIPs får adgang, når den altså kommer til XB. Ind til videre er det kun PS3 og PC folket, der har "glæde" af betaen (den er vist smækfyldt med fejl, men det er jo også kun en beta).
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf ilhan50 » 25. jun 2010 19:55

Har bestilt Medal of honor og har fået en beta kode men ved ikke hvordan jeg skal aktivere det...Altså til xbox360..Men har læst at spillet ikke er aktiveret til xbox360 i nu? Hvornår kommer den op og kører ?
Senest rettet af ilhan50 26. jun 2010 16:30, rettet i alt 1 gang.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Indlægaf ilhan50 » 26. jun 2010 16:29

Er der ikke nogen der ved hvornår den skide Beta til xbox360 kommer op og kører har ventet en uge snart.....
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Indlægaf CaptainKicker » 26. jun 2010 16:31

Nej, vi ved det ikke. Følg MOH's twitter for opdateringer.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Macheta » 26. jun 2010 16:34

ilhan50 skrev:Er der ikke nogen der ved hvornår den skide Beta til xbox360 kommer op og kører har ventet en uge snart.....


Du hører noget, når vi ved noget :wink: Står selv i samme sitiuation, og aner ikke hvornår betaen kommer :lol:
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Indlægaf ilhan50 » 26. jun 2010 16:37

Macheta skrev:
ilhan50 skrev:Er der ikke nogen der ved hvornår den skide Beta til xbox360 kommer op og kører har ventet en uge snart.....


Du hører noget, når vi ved noget :wink: Står selv i samme sitiuation, og aner ikke hvornår betaen kommer :lol:


Ja de skrev den 16 juni at den var udskudt 1 uge. Troede jeg sku spile betaen i denne weekend men der er stadig ikke sket en skid.... :(
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Indlægaf CaptainKicker » 26. jun 2010 16:38

Weekenden er ikke ovre endnu ;-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf JohnH » 26. jun 2010 16:40

Følg med her, der skriver at de ikke ignorerer Xbox 360 brugere, men at det kommer så hurtigt de kan nå det
http://twitter.com/medalofhonor
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf ilhan50 » 26. jun 2010 16:42

CaptainKicker skrev:Weekenden er ikke ovre endnu ;-)


Ja men der er ingen håb her fra..tror ikke der sker noget imorgen også... :(
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Indlægaf Mitzurugi » 26. jun 2010 17:25

ilhan50 skrev:
CaptainKicker skrev:Weekenden er ikke ovre endnu ;-)


Ja men der er ingen håb her fra..tror ikke der sker noget imorgen også... :(

Hvis du nu stoppede med at skrive alt med fed skrift kunne det være det ville hjælpe? :roll:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf ELScrappy » 26. jun 2010 17:47

ilhan50 skrev:
CaptainKicker skrev:Weekenden er ikke ovre endnu ;-)


Ja men der er ingen håb her fra..tror ikke der sker noget imorgen også... :(


Snup da en tudekiks :shock:
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf IkkNico » 26. jun 2010 18:00

Til dem der ikke kan vente på betaen:
Den skal nok komme, og den er på vej.

The Medal of Honor beta for the Xbox 360 is delayed but it is expected to be available next week.

Kilde: http://www.medalofhonor.com/beta

Jeg kan ikke lige huske om dette er helt ny info, eller fra lige efter d. 17/6. Til gengæld ved jeg at nedenstående er fra i går

We are definitely not delaying the 360 beta on purpose. I promise we are doing our best to get it out asap. It will not be out this week.

Kilde: http://twitter.com/pottan/status/17020083311

Som alle sikkert ved nu, så har betaen på både PS3 og PC ikke været helt uden problemer. Der er bl.a. rapporter om ret seriøse freeze problemer. Disse er nu blevet patched.

Mit gæt er at samme problemer er grunden til at XB betaen er blevet udskudt, enten fordi DICE opdagede dem i tide, eller fordi betaen simpelthen ikke klarede MS certificeringskrav.

Uanset hvad, så er den på vej, og Dice har allerede sagt, at XB betaen forlænges for at give os lige så lang tid som de andre platforme.

Når nu betaen kommer, så HUSK at en beta ikke er det samme som en demo. Det er forventeligt, at der vil findes en masse fejl, glitches o.lign. Hele formålet med en beta, er at vi kan få elimineret de mest graverende fejl inden spillet udgives.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf besiktasli » 27. jun 2010 18:08

Styrofoam skrev:Til dem der ikke kan vente på betaen:
Den skal nok komme, og den er på vej.

The Medal of Honor beta for the Xbox 360 is delayed but it is expected to be available next week.

Kilde: http://www.medalofhonor.com/beta

Jeg kan ikke lige huske om dette er helt ny info, eller fra lige efter d. 17/6. Til gengæld ved jeg at nedenstående er fra i går

We are definitely not delaying the 360 beta on purpose. I promise we are doing our best to get it out asap. It will not be out this week.

Kilde: http://twitter.com/pottan/status/17020083311

Som alle sikkert ved nu, så har betaen på både PS3 og PC ikke været helt uden problemer. Der er bl.a. rapporter om ret seriøse freeze problemer. Disse er nu blevet patched.

Mit gæt er at samme problemer er grunden til at XB betaen er blevet udskudt, enten fordi DICE opdagede dem i tide, eller fordi betaen simpelthen ikke klarede MS certificeringskrav.

Uanset hvad, så er den på vej, og Dice har allerede sagt, at XB betaen forlænges for at give os lige så lang tid som de andre platforme.

Når nu betaen kommer, så HUSK at en beta ikke er det samme som en demo. Det er forventeligt, at der vil findes en masse fejl, glitches o.lign. Hele formålet med en beta, er at vi kan få elimineret de mest graverende fejl inden spillet udgives.


Så dvs at beta'en heller ikke kommer idag...
Håber fandma beta'en kommer ud til xbox mandag eller tirsdag... :(
besiktasli
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Mogwai » 28. jun 2010 12:42

Jeg er egentlig ret interesseret i at høre om betaen så bliver forlænget for X360 spillerne da vi ikke når at have den tilgængelig i nær så lang tid. Det er selvfølgelig bare en bonus at kunne prøve spillet før tid, men på den anden side: jo længere betaen kører, jo mere feedback kan de samle sammen.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron