Xboxlife forum

Det Bedste ved MW2 ????

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Chefska » 28. dec 2009 12:53

Det var sjovt og nyt at kravle op af en is væg. Der stopper det også.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Chefska » 28. dec 2009 12:56

kan ik lade vær med at kommentere de folk der siger det er den bedste multiplayer på markedet.
I må være totalt blændet af al den hype der omgiver MW2 eller også har i ik prøvet andet.
Chefska
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf Tweedy Todd » 28. dec 2009 12:58

Det er det første skydespil som jeg rent faktisk syntes om til xbox 360 og som jeg rent faktisk syntes er underholdene.
Har prøvet flere skydespil (både til PC og xbox 360), alle sammen smidt langt væk på højest efter 10 minutter. Ved ikke hvad der helt præcis er med MW2, men jeg kan ikke lade være med at spille.
[img]http://share.xboxlife.dk/file/ztvmzjm0ndnlntdkowm2ogq5mmjkngfhmgnjymuwzgy.jpg[/img]
Tweedy Todd
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf oskarrask » 28. dec 2009 13:01

jeg sagde wauw da jeg havde spillet is banen igennem i singleplayer delen hvor man køre på sneskuter til sidst. det store hop til allersidst var mere end epic :D
oskarrask
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Nasty Beaver » 28. dec 2009 13:29

Cliffhanger er jeg stadig imponeret over - helt klart en af de fedeste campaign baner jeg har spillet, nogensinde. Alt andet i det spil er set før, stort set. Det er dog stadig et fantastisk shooter- og onlinespil.

MW 1 er helt klart stadig det bedste FPS til dato, og online er også meget federe der. Ingen overpowered killstreaks, og ingen latterlig HS. Og den mere noobede del af sagen - M16 er for syg!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Mogwai » 28. dec 2009 13:56

Chefska skrev:kan ik lade vær med at kommentere de folk der siger det er den bedste multiplayer på markedet.
I må være totalt blændet af al den hype der omgiver MW2 eller også har i ik prøvet andet.

Okay, Mr.

Hvad er dine alternativer?
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Juxer » 28. dec 2009 14:09

Mogwai skrev:
Chefska skrev:kan ik lade vær med at kommentere de folk der siger det er den bedste multiplayer på markedet.
I må være totalt blændet af al den hype der omgiver MW2 eller også har i ik prøvet andet.

Okay, Mr.

Hvad er dine alternativer?


Shadowrun.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf DanishDove » 28. dec 2009 14:13

Juxer skrev:
Mogwai skrev:
Chefska skrev:kan ik lade vær med at kommentere de folk der siger det er den bedste multiplayer på markedet.
I må være totalt blændet af al den hype der omgiver MW2 eller også har i ik prøvet andet.

Okay, Mr.

Hvad er dine alternativer?


Shadowrun.


Det er jo ens egen mening, hvis man synes, at MW2 er det spil med bedst FPS-multiplayer. Det har ikke noget med hype at gøre.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Ink129 » 28. dec 2009 14:14

Mit første store Wauw-moment må være Cliffhanger-banen. Og mit næste mod slutningen af Gulag-banen, selvom man havde regnet den ud, så var det bare lækkert. Ellers har Spec-Ops med lillebror ved siden af været super morsomt og genialt :D

Online synes jeg, at spillet har et helt andet "feel" end det første Modern Warfare. Dette kan jeg egentlig godt lide, men er indtil videre ikke så vild med mange af banerne, desværre. Dog har jeg ikke givet spillet meget tid online, så jeg bør nok bare spille det noget mere og vænne mig til dem. Så kan jeg lære det! :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf loonitunius » 28. dec 2009 14:20

ink129... Kan oplyse at jeg i starten kun kunne lide 2 baner, men efter at havde moslet gemmen snart 3 døgns spiltid ... så er jeg faktisk ret glad for alle bener... minus underpass den kan jeg ikke li i nu, men giv dem en chance lær dem og så ville du til sidst nok kunne finde dem fornøjlige,

ellers ville jeg sige jeg er vild med spec ops og online delen med mine venner, dog er det osse et af de spil jeg kan blive mest irriteret over, lang tid siden jeg har haft sådan et spil :S
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf Divi » 28. dec 2009 15:02

Enten har jeg ikke læst tråden ordentlig igennem, eller så har folk i denne tråd bare ikke spillet nok.

KILL STREAKS FFS: Om det ikke er sjovt at sidde i en chopper gunner og få det ene multi-kill efter det andet og så afslutte det med en nuke (har desværre ikke fået en selv :( )

Hvordan kan man whine over holdbarheden? alle spil er da ikke Fallout som vare 100 timer, Heldigvis.

Spillet (læs:MW2) har sku da masser af spille-tid i sig. Spec-Ops, Singel-player og Multi-player. Så det med holdbarhed forstår jeg ikke.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Ink129 » 29. dec 2009 01:49

loonitunius skrev:ink129... Kan oplyse at jeg i starten kun kunne lide 2 baner, men efter at havde moslet gemmen snart 3 døgns spiltid ... så er jeg faktisk ret glad for alle bener... minus underpass den kan jeg ikke li i nu, men giv dem en chance lær dem og så ville du til sidst nok kunne finde dem fornøjlige,

ellers ville jeg sige jeg er vild med spec ops og online delen med mine venner, dog er det osse et af de spil jeg kan blive mest irriteret over, lang tid siden jeg har haft sådan et spil :S


Jeg havde også nok på fornemmelsen, at jeg skal lægge lidt mere tid i det, inden det kryber rigtigt ind under huden på mig. Men så er det ikke kun mig, der har det sådan. Jeg må liiiiige få mig selv til at vende tilbage til det snarligt igen :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf fneribyen » 29. dec 2009 03:48

Divi skrev:Hvordan kan man whine over holdbarheden? alle spil er da ikke Fallout som vare 100 timer, Heldigvis.

Spillet (læs:MW2) har sku da masser af spille-tid i sig. Spec-Ops, Singel-player og Multi-player. Så det med holdbarhed forstår jeg ikke.


Jeg vil skyde på det er mig du referere til, da jeg er den eneste der har skudt lidt på holdbarheden. Ved godt at spillet har hele molevitten, men den har bare ikke bidt mig på samme måde som mange af de andre multiplayer spil som jeg har spillet.

Så det er ikke et angreb til Infinity Ward at de har skabt et spil uden holdbarhed, den er egen mening..
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Scooter dk » 29. dec 2009 12:27

Jeg synes det bedste ved spillet netop er holdbarheden. Jeg har valgt ikke at gå i prestige mode denne gang. Men der er også nok at se til med at maxe alle våben og perks op. Jeg har spillet MW2 næsten hver dag siden det udkom & det vil kræve flere måneder endnu før jeg har alle headshots med alle våben.

I multiplayer er der mange flere muligheder for at lave forskellige setups end der var i MW1.

De nye perks, perks pro & attachments til våben giver mulighed for at lave ufatteligt mange fede opsætninger.

Jeg er også enig i at ikke alle baner er lige spændende, hvis et hold f.eks. har valgt at campe i huset på estate banen eller lignende. Men jeg tror grunden til at mange hader forskellige baner er fordi de ikke kan finde ud af at spille dem. Eller fordi de ikke har lavet setups der passer til de forskellige baner & situationer. Der er jo en grund til at man kan have 5 forskellige setups af gangen.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Indlægaf Nasty Beaver » 29. dec 2009 12:39

Divi skrev:KILL STREAKS FFS: Om det ikke er sjovt at sidde i en chopper gunner og få det ene multi-kill efter det andet og så afslutte det med en nuke (har desværre ikke fået en selv :( )

Okay Hr. Åh-Jeg-Er-SÅ-God, godtaget, men de er stadig fucking overpowered.

Jeg venter stadig på en MLG-playlist, hvor der ikke er nogen killstreaks og hvor der er restrikcted våben/attachments/equipments/perks.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron