Xboxlife forum

MW2 Spørgsmål.

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf kapslund » 9. dec 2009 13:52

JESPERCLAUSEN skrev:
Maxibon skrev:
SealFox skrev:Du for bare et custom slot mere også kommer der nogle prestige challenger,
og nye titler og emblems


Skal det så forståes sådan at der ikke er nogle negative sider ved at blive prestige?

den custom slot vil jeg gerne se da ..
syntes ikke jeg har fået en ekstra?? :D
'

man får et ekstra;)
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Indlægaf CrawzR » 9. dec 2009 15:26

Man får en ekstra, pr. anden prestige ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 9. dec 2009 15:27

Prozel skrev:Man får en ekstra, pr. anden prestige ;)

fedt, tak :D!
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Uzhgi » 9. dec 2009 20:56

Prozel skrev:Man får en ekstra, pr. anden prestige ;)

skal det forståes som at man får slot nummer 6 når man går prestige første gang og det er det? eller at man får slot nummer 6 når man går prestige og et ekstra slot hver anden gang man går prestige, så man efter prestige nummer 3 har 7 slots? :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 9. dec 2009 21:01

Uzhgi skrev:
Prozel skrev:Man får en ekstra, pr. anden prestige ;)

skal det forståes som at man får slot nummer 6 når man går prestige første gang og det er det? eller at man får slot nummer 6 når man går prestige og et ekstra slot hver anden gang man går prestige, så man efter prestige nummer 3 har 7 slots? :)

altså jeg er i første prestige og har 6 slots..
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf paNk » 12. dec 2009 22:35

Efter updaten er der kommet problemer.. Jeg har ikke tjekket javelin-glitchen.

Men der er kommet en bug af en art til playlisterne, det er random om der er 18 eller 12 spillere med i Domination og nej det er ikke Ground War. Desuden har jeg oplevet langt mere lag i dag efter updaten. Ville være rart med noget info på hvad de har fixet.
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Indlægaf Spunk » 12. dec 2009 22:42

Spillede lige TDM med 18 spillere i Rust. Vi spillede vidst til uendeligt meget.. Der var en der nukede os da scoren var 22k til mellem 10- og 15k.

EDIT: Det var IKKE Ground War.
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf zuMzArr » 12. dec 2009 23:21

Spunkie, oplevede nøjagtigt det samme bare med Domination, jeg syntes det var fedt, for jeg troede de havde lavet det sådan at der var lige stor chance for at spille f.eks domi på alle mapsne. :P
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Spunk » 12. dec 2009 23:32

Det var dejligt at få Chopper Gunner :D
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Miaauw » 13. dec 2009 02:20

En af mine venner oplevede vidst også noget 8 v 8 i Search, når man normalt kun er 6 v 6.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf TerrificFalcon » 13. dec 2009 02:24

Det er en glitch, der gør at man kan bliver smidt ind i en Private Match, hvor man stadigvæk kan få XP - spillede også lige selv en på Rust sammen med 2 herinde fra, hvilket resulterede i en del Chopper Gunners og lignende, og en masse spawnkilling med Model 1887s...
I sidste ende vandt en fyr der glitchede sig ind i et rør, med en nuke.

Jeg prøvede faktisk også en lignende kamp tidligere, hvor at vi spillede Hardcore, med normalt liv, på Rust, hvor man også fik XP af at skyde teammates (dvs det var praktisk talt FFA, selv om at vi stod som værende på hold) - det var edderfandeme sjovt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Mitzurugi » 13. dec 2009 14:02

TerrificFalcon skrev:Det er en glitch, der gør at man kan bliver smidt ind i en Private Match, hvor man stadigvæk kan få XP - spillede også lige selv en på Rust sammen med 2 herinde fra, hvilket resulterede i en del Chopper Gunners og lignende, og en masse spawnkilling med Model 1887s...
I sidste ende vandt en fyr der glitchede sig ind i et rør, med en nuke.

Det var alt for grineren :lol: Har aldrig prøvet noget så random, det handlede bare om at komme op i toppen :P Tror jeg fik omkring 25 kills med Chopper Gunner.
Da vi spillede den der FFA var det bare ærgeligt, at jeg ikke vidste man fik XP for at skyde sine teammates :D
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf paNk » 13. dec 2009 16:19

HVad fuck sker der!? Er tre gange endt i Rust i domination med 18 spillere Friendly Fire og begge hold med mere en 300 point ?? Det er for langt ude :!: :evil:

EDIT det kræver et patchfix ASAP
Billede
paNk
Niveau 3
 
Indlæg: 275


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron