Xboxlife forum

Modern Warfare 2 online problemstilling

Snak om first-person-shooter spil.

Modern Warfare 2 online problemstilling

Indlægaf Massn » 15. nov 2009 15:00

Hey folks.

Har et problem med Xbox LIVE i Modern Warfare 2: Hver gang jeg kommer ind i et spil, oplever jeg højt delay og lag med blot 2 gule streger i ping.

Men hvis en af mine venner inviterer mig ind i et spil, oplever jeg perfekt og upåklagelig ping. Hvis jeg derimod inviterer mine venner ind i et spil, er det som om at min elendige ping smitter af på dem.

Min internetforbindelse burde ikke være problemet. Nogen forslag til hvor problemet kan ligge? Kan det være min router?

Et råb om hjælp.

Massn
Massn
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Massn » 15. nov 2009 15:03

Har desuden en åben NAT port
Massn
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf pivos » 15. nov 2009 17:57

Tror bare du er uheldig.. :)
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Massn » 15. nov 2009 23:16

Christ.. det sker kraftedme hele tiden :/
Massn
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf BOOM » 16. nov 2009 06:47

Har de sammen problem og kender mange der også har det. Når vil spiller sammen er vores ping altid helt grøn. Tror der har noget at gøre med hvem hosten er.
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf loonitunius » 16. nov 2009 08:29

sker ikke så tit for mig... dog har jeg et andet ret så irriterende problime, når jeg spiller kun mig eller sammen med min kærste... så sker det NÆSTEN hver gang at jeg kommer ind i et spil der i gang og oftes på taber holdet ( f.eks 5200- 7300) BANG der intet at gøre det en negativ sejr.... det sku irriternede
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Indlægaf FragN AimaZing » 16. nov 2009 09:09

Det har ikke noget af gøre med dig eller dit net at gøre, du er simpelthen bare uheldig i de host som du finder når du spiller.

Hvis du spiller med 5 andre danskere er der næsten 90% chance for at i hiver host og dermed god forbindelse.
Billede
Roskilde Rams Esport / Media: Youtube Facebook Twitter
FragN AimaZing
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf pivos » 16. nov 2009 09:13

Ja, lyder rigtigt nok. Det har meget at gøre med hvem der er host, og hvor vedkommende befinder sig, kunne jeg forestille mig. Jeg kunne forestille mig, at din forbindelse ikke er god nok til at du selv kan være host. men det lyder meget logisk at når du spiller sammen med kammerater (altså et "lokalt" netværk) så har du en god forbindelse. Men som sagt tror jeg simpelthen bare at du er uheldig, med at finde dig en avg host, hvor din forbindelse måske er lige under.
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Jenslyn87 » 19. nov 2009 01:03

Massn taler altså sandhed. Vi spiller sammen i tide og utide, og HVER gang jeg inviter, kører det hele fint. HVER gang han inviter, kører det elendigt. Når jeg spiller selv, kører det fint - når han spiller selv, kører det elendigt.

Jeg kan heller ikke lige greje, hvad der er problemet, men det er sgu underligt
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Major Oblivious » 19. nov 2009 16:47

Der har været lidt mere bag om tæppet arbejde på serverne. Når man leder efter spil nu er MAX grænsen 50 ms, hvor den var 100 ms før, så man får nu langt bedre connection til spil end før :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron