Xboxlife forum

Rainbow six

Snak om first-person-shooter spil.

Rainbow six

Indlægaf Docmesty » 7. nov 2009 21:20

Hey

Har fået mig en 360er. Fede spil. Men jeg mangler et seriøst fedt online spil. På de gamle xbox havde jeg rainbow six, hvilket jeg syntes var det mest geniale online spil til dato! Hvilket spil findes der i stil til den nye?.. Online, hvor spillerne ikke spawner, og hvor spillet handler om to hold imod hinanden. Gears of wars 2 er meget fedt, men ikke nær så meget.

Any tips?
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2009 21:22

På tirsdag kommer Modern Warfare 2 - det skal du eje!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Spunk » 7. nov 2009 21:34

Jeg tvivler stærkt på, at du kan finde et bedre spil til boxen, i den stil du beskriver, end Modern Warfare 2 bliver.
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Docmesty » 8. nov 2009 15:33

thanks- Jeg kan jo altid prøve at leje det. Det er bare vigtigt at man ikke spawner. Ala. old school Cs!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf The Baptizer » 8. nov 2009 17:42

Rainbox Six findes skam også til 360'eren.

Jeg gennemførte Rainbow Six Vegas 2, i co-op i denne uge og kan stå inde for dens underholdnings værdi. Har dog ikke spillet den noget videre i multiplayer.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf SealFox » 8. nov 2009 17:45

Har spillet Rainbow Six Vegas 2 Co op og mulit
Rigtig meget,
Nok det spil jeg har haft længest,

Og det er alle pengene værd,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Oddhawk » 8. nov 2009 18:50

"Slettet"
Senest rettet af Oddhawk 14. apr 2015 21:05, rettet i alt 1 gang.
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf Lodberg » 21. nov 2009 09:20

Jeg står i næsten samme situation som Docmesty, og skal igen ud og købe spil til min 360'er. Personligt var jeg vild med Live-delen i Rainbox Six, som jeg spillede inden min gamle box gik kold.

Nu ved jeg ikke om jeg skal købe Vegas2 eller MW2.
Hvis jeg primært skal spille Live, hvilket et af dem skal jeg så købe (først)?

/Lodberg
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Indlægaf Gosser » 21. nov 2009 09:31

Der skal nok være nogen online i Vegas 2, men ved ærlig talt ikke hvor mange? MW2 er virkelig fantastisk online imo, så det tror jeg ikke du kan komme udenom ;-) Vegas 2 er vidst også ved at være billigt, så du kan jo nappe begge.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Lodberg » 21. nov 2009 09:54

Gosser skrev:Der skal nok være nogen online i Vegas 2, men ved ærlig talt ikke hvor mange? MW2 er virkelig fantastisk online imo, så det tror jeg ikke du kan komme udenom ;-) Vegas 2 er vidst også ved at være billigt, så du kan jo nappe begge.


hehe, ja jeg tænkte nok, at det måtte blive udgangen :)
Men det er cool, hvis onlinedelen er fed i MW2 - jeg må ud og handle i dag så :)
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron