Xboxlife forum

Left 4 Dead 2!

Snak om first-person-shooter spil.

Left 4 Dead 2!

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2009 20:30

Lidt synd, at dette spil ikke har sin egen tråd.

Hvad synes folket om demoen?

Personligt, så kan jeg godt lide den. Jeg synes det er værdigt til et spil, fremfor DLC.

Havde lidt en fornemmelse af, at det ville være "Meh", pga. intet er ændret udover ny story, spilbare figurer, våben, zombier og en anelse bedre grafik.

Men er dog sikker på, at det nok skal blive en tidsrøver, det næste stykke tid.


I øvrigt, tjek lige den her video ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MaraIpqf1rM[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SealFox » 5. nov 2009 20:33

En ting de godt kunne havde lavet var at man kunne løbe hurtigt,

Og blodet var som i det gamle,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Major Oblivious » 5. nov 2009 20:35

Jeg forstår ikke hvordan en udvikler som har skabt Half-Life, Counter Strike og L4D 1 - kan sende sådan noget her på markedet.. Måske misser jeg en eller anden retro feel, men det har slet ikke samme følelse som L4D - Jeg er pænt skuffet.. Men det er kun mig..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf SaintRasmus » 5. nov 2009 20:46

Jeg har ikke spillet det første spil,men jeg var henne og Pre-Order 2 eren idag. Jeg syntes at Demoen var sjov og alle snakker jo om hvor fed L4D var/er, så spillet skal da prøves.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Indlægaf Oddhawk » 5. nov 2009 21:07

"Slettet"
Senest rettet af Oddhawk 14. apr 2015 21:07, rettet i alt 1 gang.
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf XboxGeek » 5. nov 2009 21:46

Nu har jeg snart spillet de baner der er i demoen synder og sammen og må sige, at jeg finder det vældig morsomt stadigvæk. Det var faktisk ikke mening at jeg ville forudbestille spillet, men når Gamestop har deres Trade-in tilbud, kan jeg ikke modstå fristelsen.
Tror dog ikke at jeg for spillet det så forfærdelig meget i starten, da jeg jo også skal spille mit Modern Warfare 2, men det er jo altid dejligt at vide at man har det liggende på reolen. :)
XboxGeek
 


Indlægaf Zerofl » 6. nov 2009 18:25

Synes demoen er fed nok, fik den pga. jeg havde forudbestilt, så jeg får det. Men egentlig er det næsten det samme som 1'eren bare med alle de funktioner man ønskede sig i 1'eren :)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf CHOK » 6. nov 2009 18:30

SaintRasmus skrev:Jeg har ikke spillet det første spil,men jeg var henne og Pre-Order 2 eren idag. Jeg syntes at Demoen var sjov og alle snakker jo om hvor fed L4D var/er, så spillet skal da prøves.


Som taget ud af min dag igår:D
Billede
CHOK
Niveau 4
 
Indlæg: 360


Indlægaf Mogwai » 6. nov 2009 20:01

Det er meget mere gejl i 2'eren. Ser helt klart frem til det. Kan godt lide at der er mere variation i omgivelserne.

EDIT: Den katana er ret sjov at slice zombier med - Kædesaven bliver guddommeligt :D
Senest rettet af Mogwai 6. nov 2009 23:07, rettet i alt 1 gang.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf sir.auron88 » 6. nov 2009 20:58

Jeg synes ikke at der har været så meget hype omkring det (for engang skyld!), så der er ikke blevet givet falske forventninger. Det er med til at man værdsætter de små ting (kroppe flyver op i luften ved pipe-bombs, i stedet for "splattet i etteren") meget mere.

If it ain't broken, don't fix it (but feel free to improve!:))
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Slydk » 8. nov 2009 15:01

Jeg tog 2 omgange af demoen og blev helt vild med det... Så jeg fløj over til Gamestop og lavede en preorder... Meeen, hvordan er deres tilbud?? Jeg aflevede 2 "gamle" spil for at lave den preorder, men skal jeg så give 1 kr eller 199 kr?? Og jeg kunne ikke engang få et rigtig svar fra trunten som stod bag kassen...

Og hvad med det fulde spil?? Kommer der flere små filmklip, som laver en stemning, om hvor man er og hvorfor man er der?? Det manglede ihvertfald i det første spil....
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Homer00 » 8. nov 2009 15:09

Du skal kun give en enkelt krone plus de to spil :)
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Oddhawk » 8. nov 2009 16:17

"Slettet"
Senest rettet af Oddhawk 14. apr 2015 21:05, rettet i alt 1 gang.
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Indlægaf Slydk » 8. nov 2009 16:49

Oddhawk skrev:
Slydk skrev:Kommer der flere små filmklip, som laver en stemning, om hvor man er og hvorfor man er der?? Det manglede ihvertfald i det første spil....


Der har aldrig været særlig meget historie over L4D men hvis du ser på det som at du får fra midten af en zombie film. Så skal du selv sørge for slutningen ;)

Men Valve har meddelt at de har i sinde om at give informationer om hvad der er skyld i zombie infectionen. (: så vi kan kun håbe der kommer til at være noget filmisk med som kan vise eller fortælle det hele. ;)



Tak for info :D
Det lyder godt nok for mig :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Reinhold » 11. nov 2009 07:30

Har også en forudbestilling af denne perle. Siden demoen for L4D har jeg været rimelig væk i det spil, så 2-eren syner at være et must.

Har set flere forskellig release datoer - nogle der kender den endelige?
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron