Xboxlife forum

Left 4 Dead 2!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Psyko9 » 13. nov 2009 10:13

Er der virkelig ikke nogen der ved det? :?
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Ennkidu » 13. nov 2009 11:11

17 november kl 06:00 på steam hvert fald
Ennkidu
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf LinearZ » 13. nov 2009 11:19

Psyko9 skrev:Er der virkelig ikke nogen der ved det? :?

Dadaaaa!
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Slydk » 13. nov 2009 11:24

Hmm... Da jeg var ovre og lave min preorder i Gamestop, sagde de at jeg kunne hente det den 19. Nov??
Jeg synes bare at der står den 17. Nov alle steder??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf abstract » 13. nov 2009 12:21

Slydk skrev:Hmm... Da jeg var ovre og lave min preorder i Gamestop, sagde de at jeg kunne hente det den 19. Nov??
Jeg synes bare at der står den 17. Nov alle steder??


det var os meningen det skulle udkomme den 17 men det blev vidst ændret til den 19 så vidt jeg kan forstå
abstract
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf Psyko9 » 13. nov 2009 17:53

Jeg har også hørt om den 20. november :?
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Justin Anhtony » 13. nov 2009 18:50

Psyko9 skrev:Jeg har også hørt om den 20. november :?


Det er i UK at det udkommer den 20.

I DK udkommer det den 19.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Psyko9 » 14. nov 2009 21:29

Jeg var nede i Blockbuster og leje film og jeg så en plakat med L4D2 og der stod der 19 nov.
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Aberrant Simon » 16. nov 2009 21:49

Da jeg forudbestiltede L4D2, fik jeg koden til Demo og Baseballbat, men der står den er Invalid, er det meningen? Eller skal jeg ned og klage, og spørger efter en ny kode?
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf XboxGeek » 16. nov 2009 22:09

Jeg er i tvivl om jeg skal forudbestille det, eller om jeg først skal ønske mig det til jul, da jeg kunne forstille mig at det bliver meget ensformet ...
Gør det det? - altså, bliver det meget ensformet?
XboxGeek
 


Indlægaf Slydk » 17. nov 2009 12:11

XboxGeek skrev:Jeg er i tvivl om jeg skal forudbestille det, eller om jeg først skal ønske mig det til jul, da jeg kunne forstille mig at det bliver meget ensformet ...
Gør det det? - altså, bliver det meget ensformet?



Tja, det kommer an på så meget... Personligt, fik jeg mere glæde ud af L4D 1 på Xboxen end min Pc-version. Og spiller det stadig ret meget.
Så hvordan havde du det med det første spil?
Og 2´eren er bare bedre på alle punkter!! Jeg er stadig helt opslugt af demoen. Der er stadig nogle våben som jeg ik har fundet endnu, plus at, AI´en gør at det ikke er samme vej man skal rundt i banerne hver gang. Og det mener jeg så giver endnu mere replay value end det første spil.
Men prøv demoen og bedøm selv :D

Jeg glæder mig ihvertfald helt sindsygt til på torsdag :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf abstract » 17. nov 2009 13:08

Aberrant Simon skrev:Da jeg forudbestiltede L4D2, fik jeg koden til Demo og Baseballbat, men der står den er Invalid, er det meningen? Eller skal jeg ned og klage, og spørger efter en ny kode?


du kan ikke bruge koden til demoen mere fordi alle kan downloade den nu gratis, og du kan slet ikke bruge baseball bat koden før du har spillet.. hvad skulle du da også bruge et l4d2 basebat til på din xbox uden spillet O.o
abstract
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf Mogwai » 17. nov 2009 17:06

Slydk skrev:Tja, det kommer an på så meget... Personligt, fik jeg mere glæde ud af L4D 1 på Xboxen end min Pc-version. Og spiller det stadig ret meget.
Så hvordan havde du det med det første spil?
Og 2´eren er bare bedre på alle punkter!! Jeg er stadig helt opslugt af demoen. Der er stadig nogle våben som jeg ik har fundet endnu, plus at, AI´en gør at det ikke er samme vej man skal rundt i banerne hver gang. Og det mener jeg så giver endnu mere replay value end det første spil.
Men prøv demoen og bedøm selv :D

Jeg glæder mig ihvertfald helt sindsygt til på torsdag :D

Samme her.

Tror at 2'eren bliver meget bedre. Der er meget content, og så er banerne (efter hvad jeg har set) mere varierede end i 1'eren. Personligt kørte jeg lidt død i de monotone mørke farver. A der også er blevet proppet mange flere våben ind denne skal nok gøre det et hit. Jeg er i hvert fald også hyped :D
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf XboxGeek » 17. nov 2009 19:54

Slydk skrev:
XboxGeek skrev:Jeg er i tvivl om jeg skal forudbestille det, eller om jeg først skal ønske mig det til jul, da jeg kunne forstille mig at det bliver meget ensformet ...
Gør det det? - altså, bliver det meget ensformet?



Tja, det kommer an på så meget... Personligt, fik jeg mere glæde ud af L4D 1 på Xboxen end min Pc-version. Og spiller det stadig ret meget.
Så hvordan havde du det med det første spil?
Og 2´eren er bare bedre på alle punkter!! Jeg er stadig helt opslugt af demoen. Der er stadig nogle våben som jeg ik har fundet endnu, plus at, AI´en gør at det ikke er samme vej man skal rundt i banerne hver gang. Og det mener jeg så giver endnu mere replay value end det første spil.
Men prøv demoen og bedøm selv :D


Jeg glæder mig ihvertfald helt sindsygt til på torsdag :D


Nu ligger landet sådan at jeg aldrig har haft fingrene fat i 1'eren - har dog prøvet det. Jeg har spillet demoen meget, og blev meget opslugt. Men når der kun er to baner, ja, så bliver det lidt kedeligt i længden. Tror det ender med, at jeg går ud og forudbestiller det.
XboxGeek
 


Indlægaf Slydk » 17. nov 2009 22:50

Klogt valg :)
Du kan jo gå ind på youtube og se hvordan nogle af de andre baner ser ud. Personligt glæder jeg mig til Hard Rain, hvor vejret spiller en vigtig rolle og der er zombier med høreværn, som ikke bliver påvirket af dine pipebombs :)
Eller de baner i et tivoli, med klovnezombier!! LOL!! Nice ;)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron