Xboxlife forum

Borderlands -tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf PepperDude » 12. jun 2009 14:30

Opdateret med 'Borderlands gameplay video'.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf ZtinKi » 12. jun 2009 14:41

Spillet siger mig som sådan ikke noget, men hold da op, en gennemført tråd! Thumbs op!
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf ALIE » 12. jun 2009 15:21

glæder mig sygt til det her spil. ps sådan skal en tråd om et spil laves \:D/
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf PepperDude » 12. jun 2009 23:08

Tak til jer begge to for de fine ord :wink:
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf mr Oliver DK » 12. jun 2009 23:14

ser mega nice ud!
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Slydk » 13. jun 2009 10:12

Tak PepperDude :) Nu ved jeg helt sikket hvilket spil jeg ser mest frem til i år!! Har slet ikke hørt om dette spil... Men Fu.... det ser alt for fedt ud.. Rpg og Shooter!! Thumbs up :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf PepperDude » 13. jun 2009 11:39

Slydk skrev:Tak PepperDude :) Nu ved jeg helt sikket hvilket spil jeg ser mest frem til i år!! Har slet ikke hørt om dette spil... Men Fu.... det ser alt for fedt ud.. Rpg og Shooter!! Thumbs up :)


Det var da så lidt. Er glad for at kunne hjælpe :)
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Slydk » 13. jun 2009 12:06

Er der et sted hvor man kan se de forskellige skilltrees?? Så man måske langsomt kan danne sig et billede af, hvad man vil spille og hvordan...

Og så håber jeg, at vi bliver et par stykker, som er klar på en masse coop i det her, når det kommer..
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf PepperDude » 13. jun 2009 12:11

Slydk skrev:Er der et sted hvor man kan se de forskellige skilltrees?? Så man måske langsomt kan danne sig et billede af, hvad man vil spille og hvordan...

Og så håber jeg, at vi bliver et par stykker, som er klar på en masse coop i det her, når det kommer..


Der er ikke decideret kommet et skill tree endnu, men her står lidt om de skills de forskellige characters har:

You'll travel through Borderlands as one of four characters. Each one has a general class (tank, soldier, and so on) and three unique skill trees. Although some of the skill trees will provide familiar skills and attribute boosts, others are a bit more unexpected. Take the soldier, for example. The main skill tree will let players become proficient with assault rifles, able to use more damaging ammo types (fire, electric, explosive), and grant them the ability to create automatic turrets. The medic skill tree, on the other hand, will change that offensive turret into a healing turret. Players standing near it will get healed, and it has a chance to revive players when they fall in combat. The medic soldier can also load healing bullets into his or her various guns, and the healing power will parallel the firearm power. So a submachine gun will spray constant health from short range, a shotgun will deliver a larger health blast, and a sniper rifle shot from up on the hillside can replenish most of your health in one critical shot. The tactical possibilities here are substantial, especially if you are taking advantage of the two-, three-, or four-player Cooperative mode (two-player spilt-screen mode will be included).

Kilde: Gamespot.com
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Slydk » 13. jun 2009 12:54

Fedt fedt fedt!!!! Jeg er super solgt :)
Tak Pepperdude :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf PepperDude » 15. jun 2009 11:10

Opdateret med fem billeder.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf morten p » 15. jun 2009 13:15

Det ligner for mig en blanding af Jak 3 og Fallout 3. FEDT :D
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf PepperDude » 18. jun 2009 15:54

Opdateret med 'Borderlands sites'.
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf Lamsis » 18. jun 2009 16:18

Fandme et spil jeg ser frem til ;-)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf CrawzR » 18. jun 2009 16:58

Ser intet mindre end åsum ud. Ros til dig PepperDude ;)
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron