Xboxlife forum

Modern Warfare 2 Info

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Dirty Harry » 20. jul 2009 14:51

Burnie.dk skrev:Overkill æske dér!

Jeg forholder mig nu meget skeptisk til de NVG'er. Det kan kun være noget plastik-crap, ellers må prisen være urimelig høj for hele kassen.
Men sådan som jeg forstår det, så får man jo ikke mere CoD MW2 ved at købe de andre editions? Jeg ved af egen erfaring, at alt det materiale fra limited editions, bare kommer til at ligge og flyde og samle støv. Det er jo ikke den store pussy-magnet, det må vi jo indrømme.
Sålænge man ikke går glip af noget ekstra grej i SP eller MP ved køb af den normale udgave, så tror jeg ikke, at jeg får købt de andre editions.


"Vil du hjem og lege i mørket?" får da en ny betydning med de briller :P
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Nasty Beaver » 20. jul 2009 15:24

Oh yeah, forresten, vi har fået en ca. pris:

Infinity Ward har sagt ca. 150$ for Prestige Edition, hvilket svarer til ca. 785 kr., i følge Valutakurser. Så skal der jo så lige ligges 25% moms oveni, så det ender altså med at man skal betale ca. 960 kr. Jeg tror jeg tager Hardened Edition...
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Zerofl » 20. jul 2009 15:42

M!kk3l skrev:Oh yeah, forresten, vi har fået en ca. pris:

Infinity Ward har sagt ca. 150$ for Prestige Edition, hvilket svarer til ca. 785 kr., i følge Valutakurser. Så skal der jo så lige ligges 25% moms oveni, så det ender altså med at man skal betale ca. 960 kr. Jeg tror jeg tager Hardened Edition...


Hvad er der specielt ved Hardened Edition? Overvejer nemlig at bestille den istedet.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Erroneus » 25. jul 2009 14:40

Descenter 1976 skrev:'Modern Warfare 2' bliver enormt
Analytiker mener, at det vil sælge syv gange hurtigere end 'World at War'
"Call of Duty: Modern Warfare 2" vil sælge 11 mio. inden året er omme - hvilket vil sige på halvanden måneder, fordi det først udkommer i november.


Ja det ser ud til at blive en blockbuster og desværre udnytter Activision det, ved at pumpe prisen op.

Som jeg har skrevet inde på pslife:

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen, tak.

Og hvorfor så ikke det, spørger nogle af jer måske? :D

Activision som står bag COD:MW2 har valgt at pumpe prisen op på MW2, så det er ca. 50 kr dyrere end andre spil herhjemme, 5£ i England osv. Activision har naturligvis gjort det, fordi de ved at MW2 kommer til at sælge godt, men det er også tydeligt de bruger det som en test, for evt. senere at hæve prisen på andre populære spil.

Men den går ikke Activision! Min opfordring er at man derfor ikke køber COD:MW2 på udgivelses dagen, men venter til den er droppet lidt i pris, for at lære Activision hvem der har bukserne på :D

Naturligvis vil nogle MW fans, rende ud og købe det på dag1 og jeg kan sagtens forstå det, havde det samme sket med f.eks. HL2:EP3 så havde jeg også købt det på dag1 :lol: Men os andre som ikke er fuldstændig hyped på COD:MW2, ikke mindst fordi der er mange andre glimrende spil her i efteråret, vent hvis i kan, jo flere jo bedre .

Som sagt det er ikke en kritik af MW2 eller dem som køber på dag 1, men bare en opfordring til dem der kan vente lidt :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Competa » 25. jul 2009 15:55

Erroneus skrev:
Descenter 1976 skrev:'Modern Warfare 2' bliver enormt
Analytiker mener, at det vil sælge syv gange hurtigere end 'World at War'
"Call of Duty: Modern Warfare 2" vil sælge 11 mio. inden året er omme - hvilket vil sige på halvanden måneder, fordi det først udkommer i november.


Ja det ser ud til at blive en blockbuster og desværre udnytter Activision det, ved at pumpe prisen op.

Som jeg har skrevet inde på pslife:

Køb ikke COD:MW2 på udgivelsesdagen, tak.

Og hvorfor så ikke det, spørger nogle af jer måske? :D

Activision som står bag COD:MW2 har valgt at pumpe prisen op på MW2, så det er ca. 50 kr dyrere end andre spil herhjemme, 5£ i England osv. Activision har naturligvis gjort det, fordi de ved at MW2 kommer til at sælge godt, men det er også tydeligt de bruger det som en test, for evt. senere at hæve prisen på andre populære spil.

Men den går ikke Activision! Min opfordring er at man derfor ikke køber COD:MW2 på udgivelses dagen, men venter til den er droppet lidt i pris, for at lære Activision hvem der har bukserne på :D

Naturligvis vil nogle MW fans, rende ud og købe det på dag1 og jeg kan sagtens forstå det, havde det samme sket med f.eks. HL2:EP3 så havde jeg også købt det på dag1 :lol: Men os andre som ikke er fuldstændig hyped på COD:MW2, ikke mindst fordi der er mange andre glimrende spil her i efteråret, vent hvis i kan, jo flere jo bedre .

Som sagt det er ikke en kritik af MW2 eller dem som køber på dag 1, men bare en opfordring til dem der kan vente lidt :)

Lol??
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Mogwai » 25. jul 2009 16:00

Som set på andre CoD-spil kan du sikkert komme til at vente længe før det dropper i pris.

Et mere konstruktivt forsøg på 'le resistance' ville nok være at købe det online hvorend den bedste pris gives, og _ikke_ støtte fysiske butikker, så som Gamestop og lignende, som skubber dig hårdt i bagenden når du betaler deres skyhøje pris ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Erroneus » 25. jul 2009 16:35

Competa: ....


Mogwai: Om man køber det i Gamestop eller i en online butik, ændrer ikke på det salgstal og de penge som Activision får ind i starten. Og det handler ikke om Gamestop eller andre fysiske butikker, det handler om at fortælle Activision at sætte prisen op på spil, ikke er acceptabelt :)

Jeg vil endnu engang lige pointere at hvis man ikke bryde sig om ideen, jamen så fint nok med det, men respekter at vi er nogle som prøver at sætte foden ned.

Men nok om det, nu har oplyst om ... ja 'le resistance' :lol:
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf svend-bent » 27. jul 2009 19:52

Erroneus skrev:Competa: ....


Mogwai: Om man køber det i Gamestop eller i en online butik, ændrer ikke på det salgstal og de penge som Activision får ind i starten. Og det handler ikke om Gamestop eller andre fysiske butikker, det handler om at fortælle Activision at sætte prisen op på spil, ikke er acceptabelt :)

Jeg vil endnu engang lige pointere at hvis man ikke bryde sig om ideen, jamen så fint nok med det, men respekter at vi er nogle som prøver at sætte foden ned.

Men nok om det, nu har oplyst om ... ja 'le resistance' :lol:


Jeg synes at det er fint nok at nogle gør det, men jeg tror at det bliver købt på release her :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Tbigum » 27. jul 2009 21:40

Så er der video fra multiplayer, ser godt nok fedt ud og min bøn er hørt, det ser ud til at man kan styre AC130'en i multiplayer :D og stinger-missiler, det bliver fedt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZBJcOy6iuUc&fmt=22[/youtube]
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf simonp3 » 27. jul 2009 21:47

Tbigum skrev:Så er der video fra multiplayer, ser godt nok fedt ud og min bøn er hørt, det ser ud til at man kan styre AC130'en i multiplayer :D og stinger-missiler, det bliver fedt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZBJcOy6iuUc&fmt=22[/youtube]


Kæft det ser nice ud og mega fedt det der til sidst med det 2300+ kill der gør det ikke dårligere :P
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Keras » 27. jul 2009 21:48

Fy for den. Bliver nok købt her, et par dage efter release bare for c130. Dog bliver det helt sikkert uden Nat brillerne ( Disse er forbeholdt kratluskere og andet godt folk).
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Nasty Beaver » 27. jul 2009 21:56

OMFG. Det ser jo mere eller mindre helt fantastisk ud!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Dirty Harry » 27. jul 2009 21:58

Modern Warfare 2: Nu med stickies!
Senest rettet af Dirty Harry 27. jul 2009 22:12, rettet i alt 1 gang.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf SONICDK » 27. jul 2009 22:00

60 fps i shooters ... der er sat nye standarter for konsoller ..
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf munckster » 27. jul 2009 22:12

WHAT!!! Damn det ser døds ud!!! Køber det på release! Har dog ikke bestemt mig for om det bliver til PC eller x360 endnu..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron