Xboxlife forum

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Snak om first-person-shooter spil.

Hvilken platform skal du have spillet til?

Xbox360
175
83%
PC
23
11%
PS3
12
6%
 
Afgivne stemmer : 210

Indlægaf HappyPepzi » 9. okt 2009 06:59

Virker umiddelbart som et spændende spil, prøvede sammen med 2 gutter i co-op og det virkede ok. Om den gemmer/checkpoints har noget at gøre med det niveau man spiller på..
hygge+achivements+venner-tid-snart nyt job=ikke så meget på som tidligere..bær over med mig
HappyPepzi
Niveau 5
 
Indlæg: 1206


Indlægaf PonyArne » 9. okt 2009 09:10

Nogen der er klar på noget gaming nu??
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf DanishDove » 9. okt 2009 09:37

Blade Dk skrev:sikke dog en gang hø, tempoet er simpelhen for lavt. så er jeg mere til cod battlefield.


Det er klart. Det er ikke noget 'almindeligt' FPS, hvor du bare rusher frem og fylder Gud og hver mand med bly. Det er taktisk og du skal bruge den øverste del og det er da det, som gør det sjovt og spændene at spille. Det er trods alt en millitærsimulator. :)
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Forza3 » 9. okt 2009 09:44

Folk siger jo også at spillets multiplayer er bedst
Xbox360 Elite "jasper"
32" LG LG3000
Samsung HT-THX25
Forza3
 
Indlæg: 38


Indlægaf LungBruzh » 9. okt 2009 18:59

Hvem er de folk?? Er det mange ... OFP har altid (har sekv gennemført etteren) været kendt for den afsindigt svære og meget givende og realistiske singleplayer... og 2´eren leverer fuldt ud det samme
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Bennojensen » 9. okt 2009 19:35

Til alle jer der syntes det er træls så kig her :lol:

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=57399
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


Indlægaf tesoo » 9. okt 2009 19:55

Jeg synes spillet er fedt! Elsker at man skal bruge tid på at planlægge og være tålmodig, mens man samtidig skal være klar til at tænke lyn hurtigt.

Den fjendtlige AI har nogle gange nogle små fejl, men i det store hele er den god og udfordrende.
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 9. okt 2009 19:56

Bennojensen skrev:Til alle jer der syntes det er træls så kig her :lol:

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=57399


er det nu blevet til en salgstråd? :roll:
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf Velka » 11. okt 2009 15:24

Andre der har problemer med online delen? Jeg har svært ved at finde og joine spil... Ikke noget problem jeg før har oplevet med andre spil, men i dette er forbindelsen da helt skidt...
Velka
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Justin Anhtony » 13. okt 2009 15:37

Fuck hvor er jeg glad for at jeg ikke købte flashpoint til min PS3.. http://www.videogameszone.de/aid,697224 ... e=1&order=

Kan godt forstå at det har fået ringe karakter i grafik på nogle sites, hvis at det er PS3 versionen at de har spillet ;)
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Hnansen » 13. dec 2009 16:59

Er der stadig nogen som spiller dette spil, ellers har MW2 overtaget hele FPS verdenen? ;)

Jeg modtager mit spil i løbet af ugen, og kunne derfor være fedt at have et par stykker til at spille noget CO-OP :)
Hnansen
Niveau 5
 
Indlæg: 825


Indlægaf Durazell » 13. dec 2009 17:10

Det er helt pakket væk efter MW2 er kommet på gaden. Udfra den store hype der var om spillet mener jeg ikke at det leverer varen.

Jo jo det er et fint FPS over gennemsnittet. Det har bare slet ikke samme kvalitet og gameplay som MW2.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf fodbod1232 » 6. aug 2010 10:50

Når men så er der blevet annonceret et ny Operation Flashpoint spil http://www.gamespot.com/ps3/action/oper ... e=previews
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2010 18:46

Jeg fik i sin tid spillet ved launch og var også en anelse skuffet over spillet.... dengang.

Spillet stod derefter fast på hylden uden at være i konsollen, før jeg for ca. 1 uge siden fandt det frem igen, for at komme igennem kampagnedelen.

Jeg må her blankt erkende at spillet virkelig har fanget mig nu, hvorfor kan jeg ikke svare på.
Måske det bare var det, at få et afbræk fra MW2 og BF2 og på den vis få en helt anden oplevelse.

Jeg har virkelig haft nogle gode timer med kampagnedelen og bliver nok også nødt til at finde spillet frem igen snart :wink:

Jeg ser bestemt frem til efterfølgeren...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Operation Flashpoint: Dragon Rising

Indlægaf Zerofl » 26. sep 2010 22:29

Har også overvejet at smide spillet i boxen igen, sker nok snart ;) Spændende med et nyt OP spil :o
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron