Xboxlife forum

Bia: HH er alt for fedt :D

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf CaioN » 23. sep 2008 16:10

Til de interesserede så er spillet ifølge play-asia regionsfrit, og kan derfor erhverves for ca. 268 kr incl. fragt..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Revorge » 27. sep 2008 12:04

- Jeg kan også kun tilslutte mig roserne. Spillets singleplayer del, er helt igennem fantastisk, og måden hvorpå man benytter sine mænd, til at ligge supressing fire er simpelthen genial.
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf JoeyLJ » 27. sep 2008 13:37

Er det rigtigt at man ikke fatter historien hvis man ikke har spillet de andre spil?
JoeyLJ
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Indlægaf Revorge » 28. sep 2008 14:03

JoeyLJ skrev:Er det rigtigt at man ikke fatter historien hvis man ikke har spillet de andre spil?


Jeg har ikke spillet de andre spil i serien, og synes egentligt ikke at problemet er så stort. Det kommer jo nok også anpå, hvor meget man fordyber sig i historien, og der er da helt sikkert nogen detaljer, som man måske ikke for fat i...
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf hinke dk » 28. sep 2008 14:28

synes ikke historien er det store problem selvom jeg ikke rigtig har spillet de tidligere spil... men én ting irriterrer mig dog ret meget; at man ikke kan beordre sine mænd til at frontal-angribe en fjende.. de begynder kun at skyde på fjenden i stedet for at charge dem for vildt, som i de gamle spil..

og så er multiplayer da for elendig.. grafikken er helt uhyggelig grim.. og hva skete der for coop?

singleplayer er super fedt, ingen tvivl!! men hvorfor har de ikke krydret det med lidt ordentlig mp oven i.. det ville have været smukt
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf tue69 » 30. sep 2008 19:41

Regner med at der dukker en anmeldelse op af spillet her på siden inden længe, har lide fået anmeldereksemplaret idag, og har haft masser af tid til at game det :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf JFlindt » 13. okt 2008 11:45

Har lånt en promo udgave af en kammerat og jeg siger det lige ud...

I mine øjne er (singleplayer-delen) af Hells Highway noget af det værste jeg nogensinde har brugt tid på - nøj det er dårligt!

Multiplayer er heller ikke super godt men ok morsomt.
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Jvilma » 5. nov 2008 15:09

Syntes SP delen er super fed.. men ville samtidig sige at MP delen sejler, der er ingen der rigtig spiller det og det er som om de bare har lavet den får at lave den..
Jvilma
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron