Xboxlife forum

COD5 Beta!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Danny Beyer » 14. okt 2008 21:07

Er der nogen der ved om man beholder sit save/rank osv. fra Betaen til det fulde spil?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf IX HerakleS XI » 15. okt 2008 01:21

Danny Beyer skrev:Er der nogen der ved om man beholder sit save/rank osv. fra Betaen til det fulde spil?


Det tvivler jeg stærkt på da det ikke skete ved CoD4 betaen. Og så os fordi det ville være lidt unfair for dem som ikke prøvede betaen, for så kommer de automatisk bagud med alt såsom med rank, statistik osv.
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf BadaBing DK » 15. okt 2008 03:03

IX HerakleS XI skrev:
boomboom326 skrev:Synes Bare Cod sutter generelt og jeg synes sku heller ikke det lader til at blive bedre, det er bare alt for random og noobie. Det keder mig alt for hurtigt!


Hørt!

Men ja mega fedt spil i de første par timer og så aftager glæden for spillet også efter det...


CoD5 sucks and FC2 rocks (sådan bliver det!)


Så er den fixet, noobs.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Elgen » 15. okt 2008 08:09

Ser ud til at callofduty.com nu er begyndt at kaste nøgler i grams til os pøpel der ikke er rigtige VIP'er.

Jeg fik i hvert fald en ekstra her med morgenposten (er blevet delt ud på Pla.... nå, nej det må man jo ikke her; lad os bare sige et andet dansk gamersite };-)); så fat mod alle jer der ikke har nøgler endnu; de er måske på vej };-)
Elgen
Niveau 4
 
Indlæg: 556


Indlægaf bbentover » 15. okt 2008 08:45

har du stadig en
bbentover
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf boomboom326 » 15. okt 2008 08:53

Jeg tror folk generelt bliver skuffet over Cod5, men synes faktisk at de maps der er med er fede, det er så også det eneste fede, og ja hundene er da også cool nok, da man rent faktisk brugte hunde til den slags. Men eller er det et fail! desværre.
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf LinearZ » 15. okt 2008 08:57

Syntes det er meget fedt.
Elsker WW2 og "semi-våben" (Både med bolt og uden) så kan faktisk bedre lide CoDWaW end CoD4.

Men hvis man er en af dem der brokker sig over at de er gået tilbage til WW2 så er der ingen grund til at spilde tid på at downloade betaen ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Daniel1919 » 15. okt 2008 09:01

jeg synes til min egen overraskelse at betaen er meget meget god, køber helt sikkert spilllet
Billede
Daniel1919
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Danny Beyer » 15. okt 2008 09:01

Jeg fatter simpelthen ikke folks harme over COD5!

Folk havde på forhånd dødsdømt det, fordi det ikke er COD4 - og så tager de alt det fede og innovative fra COD4 og tilføjer lidt ekstra lir, og så brokker folk sig stadig? Hva pokker foregår der?!!

Havde de lavet et helt nyt spil, så havde folk også brokket sig, fordi det ikke ligner COD4. Nu har jeg spillet op til Rank 11 i Betaen og ja, det er mere eller mindre COD4.5 - men det er de 0.5 der gør at jeg stadig synes det er sjovt.

Treyarch er tidligere sluppet dårligt fra COD spillene, og nu har de endelig fundet formlen hos Infinty Ward.. er det virkelig så skidt?

If it ain't broke, then don't try to fix it!


.. Og vent nu med at bedømme hele spillet, inden det udkommer.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Nasty Beaver » 15. okt 2008 10:37

Har spillet det i nogen timer nu, og er overall faktisk meget overrasket over resultatet.

Det er Call of Duty 4 med et 2. verdenskrigsvåben, føles faktisk langt hen af vejen som om at det er en stor update til 4'eren. Banerne har helt klart et federe design i 5'eren end 4'eren, og våbene er også lige mig, og her skal man virkelig have skills for at dræbe nogen, for våbene er pænt svære at bruge.

Well, et must-have til mig ihvertfald.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Adellovich » 15. okt 2008 11:15

fuckning nedern spil
FORZA MILAN !
Adellovich
Niveau 4
 
Indlæg: 387


Indlægaf smatter » 15. okt 2008 11:39

Jeg har nu spillet betaen i en times tid i alt, og jeg er da selv meget tilfreds med den. Jeg er virkelig elendig til det (2 kills, 12 deahts...), men jeg har det sgu sjovt nok, når jeg spiller :D.

Hundene er dog godt nok irriterende, og jeg hader dem virkelig... nok mest fordi jeg er elendig, men hvad fanden :P
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf styrvolt » 15. okt 2008 11:54

Glæder mig nu til: http://www.gametrailers.com/game/5393.html "Operation Flash Point 2"
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf PonyArne » 15. okt 2008 14:22

Nogen som mangler betaen?
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf hinke dk » 15. okt 2008 14:23

ja!!
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron