Xboxlife forum

hvor er bad company fedt- men svært

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Sorrow » 3. jul 2008 20:09

Vinterbird skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Jamen, jamen jamen ! Du glemmer at EA er super onde og udvikler nye IP'er som Dead Space og er begyndt at give udviklere den tid de skal have til deres spil og du glemmer hvor f'ing sej John Riccitiello er!

EA ER ONDE, ONDE, ONDE OG EKSTRA ONDE !


EA har fucked så meget op tidligere at jeg heller ik vil tilgive dem, nogensinde.
Jeg tænker mest på mit kære Ultima Online.

Det er helt ok i/folk syntes de er Console guder, men deres tidligere "bedrifter" er ilde set blandt mange PC gamers. Og i kan da bare søge google tyndt, jeg står ik alene med mit had.
Sorrow
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf tue69 » 3. jul 2008 20:11

Sorrow skrev:jeg står ik alene med mit had.


Det tvivler jeg skam ikke et sekund på - det ændrer dog ikke min holdning til EA, som jeg specielt i nær fremtid forventer mig meget af.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf BadaBing DK » 3. jul 2008 20:47

BF:BC virker som et af de mest halvfærdige spil i serien. Det virker 100% som om at det er rushet ud før at det var klar (for at ramme en tørkeperiode mht FPS) og det lugter af noget som EA har haft indflydelse på. Dice har ihvertfld aldrig smidt noget så halvfærdigt på markedet som BF:BC.

Bare dét er udgive et Battlefield spil uden custom games. FFS det er jo som at udgive et bilspil uden biler.

Hvis jeg havde valget mellem "EA" og "ingen EA", så er der ingen tvivl om at jeg ville vælge sidstnævnte.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Foxx » 3. jul 2008 21:03

svend-bent skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Det er bare fordi jeg ikke kan spille det online da jeg kun er 14 :(

Men jeg elsker Need for Speed serien


Ahh okay - point taken, så kan jeg godt forstå det :)


Hvor længe tror I at de kommer til at køre det l*rt med alderen? :? Det virker jo ekstremt latterligt at folk under 16 ikke kan spille online?


Jeg synes det fint nok, alders ratingen er også på 16, så hvis unge under får det købt, jamen så kan de ikke spille multiplayer, det er meget tit af dem under 16 er nogle skrigende whine unger.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf tue69 » 3. jul 2008 21:12

BadaBing DK skrev:BF:BC virker som et af de mest halvfærdige spil i serien. Det virker 100% som om at det er rushet ud før at det var klar (for at ramme en tørkeperiode mht FPS) og det lugter af noget som EA har haft indflydelse på. Dice har ihvertfld aldrig smidt noget så halvfærdigt på markedet som BF:BC.

Bare dét er udgive et Battlefield spil uden custom games. FFS det er jo som at udgive et bilspil uden biler.

Hvis jeg havde valget mellem "EA" og "ingen EA", så er der ingen tvivl om at jeg ville vælge sidstnævnte.


Alternativt kunne det være en måde at få folk til at bevare interessen på - således at man i hele tiden kan holde folk fanget på, at der i fremtiden vil være masser af nyt materiale.

Men ja - jeg er skam heller ikke tilhænger af, at der kun er én online mode med fra starten - det er aldrig optimalt.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf BadaBing DK » 3. jul 2008 21:58

Jeg syntes ikke rigtig at argumentet om at "holde folk fanget" holder i BFBC's tilfælde. Der er IMO tale om at spillet simpelthen ikke er færdigt, før at det ryger ud af døren.

Et andet eksempel er photo-funktionen. Når du klikke på d-pad op inde i spillet, så tager du et screendump. Meget fin feature; det er bare ikke muligt at se disse screendumps pga at funktionen ikke er færdigudviklet......?!

Jeg har intet imod at de kun launcher med ét gamemode, hvis det så bare havde været lige i skabet. Hvis SR kun havde launchet med Attrition, så ville jeg stadig elske spillet, for det er bare det perfekte gamemode. Goldrush er skam rigtig fint på papiret, men når ens success reelt set afhænger af hvor dumme ens 8 hold kammerater er, så syntes jeg at vi har et problem.

Hvis BF:BC havde haft mulighed for at have større squads/partys og full team/squad chat, så havde gamemodet været 100 gange bedre. Nu syntes jeg blot at det er frustrerende at man skal se på en gang idioter der ikke kan finde ud af et objektive gamemode, fordi at de lige er væltet ud af team deathmatch i COD4.

Så kan Dice patche spillet nok så meget (noget som EA ikke ligefrem er kendte for at være gode til iøvrigt), men vi stod stadig med et halvfærdigt produkt - til fuld pris - på launchdagen.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf CaioN » 3. jul 2008 22:15

Demoen var langt fra imponerende... Generic FPS for alle pengene..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf tue69 » 3. jul 2008 22:32

BadaBing DK skrev:Jeg syntes ikke rigtig at argumentet om at "holde folk fanget" holder i BFBC's tilfælde. Der er IMO tale om at spillet simpelthen ikke er færdigt, før at det ryger ud af døren.


Grunden til at jeg nævner det Bada er, at man har set lidt den samme fremgangsmåde i Burnout Paradise, hvor der løbende er kommet nye features til. Det er vel sandsynligt at EA har tænkt i de baner, men at det ikke rigtigt er lykkedes for dem - endnu ihvertfald.

Squad funktionen er jeg iøvrigt heller ikke fan af nej - det virker en anelse underligt at der reelt set er mulighed for, at der er flere hold - på samme hold...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf BadaBing DK » 3. jul 2008 23:21

Jeg er skam glad for at udgiverne releaser DLC og patches, men det forudsætter bare at jeg stod med et spil der føltes færdigt på launch. De skal bruge patches+DLC som noget ekstra, og ikke bruge det til at kunne smide halvfærdige produkter på markedet.

I min verden er det en gåde hvordan man - med god samvittighed - kan udgive et spil med en photofunktion, de udemærket godt ved ikke virker. Hvis de havde haft lidt hjerne, så havde de deaktiveret d-pad op knappen, og smidt en patch ud når de havde funktionen klar. Folk ville være glade for at få den ekstra funktion, i stedet for at være frustrerede over at de står med noget der ikke virker.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide squad funktionen, hvis de bare havde lavet den ordentligt. Jeg kan godt lide at man arbejder sammen i mindre teams og kan spawne på hinanden. Frontlines lavede det samme møg med at man ikke kunne snakke med sine holdkammerater og der ingen form for teamwork var mellem de forskellige squads. De har dog smidt en patch ud så der nu er squad-leader til squad-leader chat, proximity chat og vehicle chat. Hvis man spiller 12v12 så vil full team chat være et helvede, og så er Frontlines' løsning rigtig god. Folk ville jo også blive sindssyge hvis de skulle høre på 11 andres callouts og random chit-chat.

Det er lidt ironisk at jeg basher spillet, for jeg kan faktisk rigtig godt lide det. Jeg syntes at det har stort potientiale og er et skridt i den rigtige retning hvad angår gameplay (læs: væk fra COD4).

Du må lige sparke til mig Tue, hvis vi skal have et par runder. Du kan jo ikke lave din anmeldelse, uden at have spillet lidt mere MP ;)
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf tue69 » 4. jul 2008 07:54

Det vil jeg da gøre - sys da bestemt vi skal tage nogle runder :D

Skal dog lige have lagt sidste hånd på SP-delen, men det regner jeg med at have overstået ret tidligt iaften, så lur mig om ikke der er noget Multiplayer på programmet iaften og imorgen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf MJ » 4. jul 2008 09:43

Sorrow skrev:
Vinterbird skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Jamen, jamen jamen ! Du glemmer at EA er super onde og udvikler nye IP'er som Dead Space og er begyndt at give udviklere den tid de skal have til deres spil og du glemmer hvor f'ing sej John Riccitiello er!

EA ER ONDE, ONDE, ONDE OG EKSTRA ONDE !


EA har fucked så meget op tidligere at jeg heller ik vil tilgive dem, nogensinde.
Jeg tænker mest på mit kære Ultima Online.

Det er helt ok i/folk syntes de er Console guder, men deres tidligere "bedrifter" er ilde set blandt mange PC gamers. Og i kan da bare søge google tyndt, jeg står ik alene med mit had.


Ej tag dog en tudekiks og kom videre - du vil ikke købe et spil fra EA, også selvom det var et 10 tal værd, bare fordi du hænger dig i noget fra fortiden? Shit hvor barnligt, prøv nu at bliv lidt voksen og kom videre!
MJ
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf svend-bent » 4. jul 2008 09:45

Foxx skrev:
svend-bent skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Det er bare fordi jeg ikke kan spille det online da jeg kun er 14 :(

Men jeg elsker Need for Speed serien


Ahh okay - point taken, så kan jeg godt forstå det :)


Hvor længe tror I at de kommer til at køre det l*rt med alderen? :? Det virker jo ekstremt latterligt at folk under 16 ikke kan spille online?


Jeg synes det fint nok, alders ratingen er også på 16, så hvis unge under får det købt, jamen så kan de ikke spille multiplayer, det er meget tit af dem under 16 er nogle skrigende whine unger.


Jeg tænker ikke kun på Battlefield, men også Need for Speed og andre EA spil.. Men det betyder vel oss at jeg ikke kan spille army of 2 online?..
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf skitzofraen » 4. jul 2008 12:13

Sorrow skrev:
Vinterbird skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Jamen, jamen jamen ! Du glemmer at EA er super onde og udvikler nye IP'er som Dead Space og er begyndt at give udviklere den tid de skal have til deres spil og du glemmer hvor f'ing sej John Riccitiello er!

EA ER ONDE, ONDE, ONDE OG EKSTRA ONDE !


EA har fucked så meget op tidligere at jeg heller ik vil tilgive dem, nogensinde.
Jeg tænker mest på mit kære Ultima Online.

Det er helt ok i/folk syntes de er Console guder, men deres tidligere "bedrifter" er ilde set blandt mange PC gamers. Og i kan da bare søge google tyndt, jeg står ik alene med mit had.


Generalt er jeg heller ikke specielt glad for EA, men de er begyndt, at oppe sig lidt synes jeg... F.eks var SKATE helt vildt godt lavet på næsten alle punkter imo.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Sorrow » 4. jul 2008 19:19

MJ skrev:
Sorrow skrev:
Vinterbird skrev:
tue69 skrev:
svend-bent skrev:Jeg ville oss have haft det hvis det ikke var EA der stod bag :(


Det er rigtigt - fordi alt hvad der står EA på er pr. definition noget lort. Tror du kommer til at misse mange titler fremover.


Jamen, jamen jamen ! Du glemmer at EA er super onde og udvikler nye IP'er som Dead Space og er begyndt at give udviklere den tid de skal have til deres spil og du glemmer hvor f'ing sej John Riccitiello er!

EA ER ONDE, ONDE, ONDE OG EKSTRA ONDE !


EA har fucked så meget op tidligere at jeg heller ik vil tilgive dem, nogensinde.
Jeg tænker mest på mit kære Ultima Online.

Det er helt ok i/folk syntes de er Console guder, men deres tidligere "bedrifter" er ilde set blandt mange PC gamers. Og i kan da bare søge google tyndt, jeg står ik alene med mit had.


Ej tag dog en tudekiks og kom videre - du vil ikke købe et spil fra EA, også selvom det var et 10 tal værd, bare fordi du hænger dig i noget fra fortiden? Shit hvor barnligt, prøv nu at bliv lidt voksen og kom videre!


Prøv lige at fis af med den skod comment der?
Det her har intet at gøre med tudekiks eller lign. For det første så er de spil EA "kreerer" på ingen måde noget jeg interesserer mig for, det var en kæmpe fejl de gik ind i Ultima Online og ødelagde det totalt. Man kan jo håbe de har lært at deres fejl det, men mon dog.

For det andet så gider jeg da slet ik supporte dem på nogen måde, hvordan fanden har det noget at gøre med at blive voksen? Det er sq da min ret om jeg gider smide penge efter dem eller ej, og det kan jeg da lige garentere dig jeg ik gider. Heldigvis laver de ik spil jeg kan lide, så har indtil videre ik haft synderlige problemer med mit valg.

Hvis de teoretisk opkøbte Blizzard og overtog Diablo 3... så ville jeg da nok være jordens mest irreterede mand, og ville stå med et meget svært valg. Men i sådan et tilfælde ville jeg nok købe spillet alligevel.

->skitzofraen
Jeg siger slet ik at de ik er blevet bedre, det kan de kun være blevet. Heldigvis er skate ik et spil der interesserer mig, så har let og elegant kunne ignorere den titel.
Sorrow
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf MJ » 4. jul 2008 19:28

Åh hold op med at vær bitter og kom videre, der er da ikke noget mere plat end folk og deres princip sager når det kommer til computerspil! åh nej de ødelagde dit dyrebare "Ultima Online" - og hva så, de har sku ødelagt mange spil, men engang i mellem laver de sku også noget der guld værd. Hvis du var til skateboarding spil, så var skate helt sikkert noget for dig, men nej, du vil resolut ikke købe det grundet dine principper (ja der er principper der er værd at stå ved, men det her er sku for latterligt). Jeg beklager hvis det rammer dig hårdt, men jeg syntes sku sådan noget er barnligt. (nu forventer jeg naturligvis en halv stil af et comeback, hvor du siger jeg er barnlig - just give it to me)
MJ
Niveau 4
 
Indlæg: 369


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron