Xboxlife forum

PDZ 7/10 i EDGE

Snak om first-person-shooter spil.

PDZ 7/10 i EDGE

Indlægaf Okotta » 29. nov 2005 12:39

http://www.edge-online.co.uk/archives/2 ... erfect.php

Læs anmeldelsen og læg mærke til hvor tydeligt det er, at spillet har været heldig med det 7 tal.

Rare er slet ikke det samme firma længere, efter det gamle PD team udvandrede og dannede Free Radical Design (TimeSplitters serien), og det kan både ses og mærkes på deres spil nu; Det er som om designerne slet ikke ved hvordan art direction i et videospil skal laves, så istedetfor at bruge talentet, så smider de bumpmapping på ALT - og jeg mener ALT - i miljøerne, og det ser ærlig talt horribelt ud, i det færdige produkt.

Jeg så frem til det her spil, og også til PGR 3 og Kameo. PGR 3 roder stadig rundt med 30 fps, istedetfor de nogenlunde lovede (og helt sikkert mulige - det er next-gen det her for f.....) 60 fps. Kameo har fået lunkne anmeldelser, og kan gennemføres på ca 8 timer, og co-op delen kan ikke engang bruges igennem hele spillet.

Den anden dag tog jeg konsekvensen, og afbestilte simpelthen min store 360 pakke; Jeg vil ikke være til grin med det her MS ligger for dagen, og jeg fatter ikke hvordan de kan ødelægge Xbox 360 lanceringen med disse tydeligt rushed og ufærdige spil, når de gjorde det mere eller mindre perfekt med den "gamle" Xbox launch.

Xbox 360 bliver en pause, inden den rigtige next-gen starter, næste år.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Gamemakerman » 29. nov 2005 13:16

You got to be fucking kidding... Læs anmeldelserne omkring og du vil se at de launch spil der er på Xbox 360 launchen faktisk er af meget høj kvalitet og nogle af de anmeldere har bevidst sænket spillenes karakter fordi at de tør simpelt hen ikke give spil der er fra den første generation topscore. Der er ingen grund til at blive skuffet overhovedet, der er nogle anmeldere der har haft dårlige dage eller bare hader det de anmelder for start og et 7 tal er meget lidt imod hvad Gamespy, IGN og Gamespot har givet spillet.

Jeg fortryder stadig ikke, men jeg tør væde med at du vil når en eller anden render med din maskine :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf HunkyDory » 29. nov 2005 14:05

HAHA, det syntes jeg er komisk, PDZ har fået herre gode anmeldelser alle andre steder!!!

Og de andre spil til lauch(som gamemaker siger) Har også fået høje karektere!

Det laveste gennemsnit er rent faktisk på 7.0 for Amped!!!!

Men, smag og behag, hvis du ikke har råd er det selvfølgelig en helt anden sag!;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Telcontar » 29. nov 2005 14:39

Hanniste740 skrev:HAHA, det syntes jeg er komisk, PDZ har fået herre gode anmeldelser alle andre steder!!


Ikke alle steder tjek eks. lige svenskens anmeldelse: http://www.gamereactor.se/texter/?id=5681
Telcontar
 


Indlægaf MiLuA » 29. nov 2005 14:58

Jeg kan heller ikke tage seriøs det Okotta siger. Langt de fleste steder har det fået gode anmeldelser.. Tag dog et kig på gamerankings.com og se at PDZ næsten har et snidt på 9!.. Det som Telcontar linker til kan jeg ikke tage seriøs. Kan virkelig ikke tro at det ikke kan få mere end 5!! Men skal have min uanset hvad..
Og ja, Okotta du kommer til at fortryde det..
Senest rettet af MiLuA 30. nov 2005 14:57, rettet i alt 1 gang.
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf DNS_DK » 29. nov 2005 15:22

Okotta: Your loss not ours...

SURT SHOW at afbestille siger jeg bare, jeg ska eddermandme have maskinen på fredag sammen med PDZ, charger kit og 3 måneders LIVE :P

KA IKKE VENTE :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Screamer » 29. nov 2005 15:43

Er enig med jer andre. PDZ er et af de spil som får de bedste anmeldeser, de er ikke perfekte men det er der jo ikke mange spil som er! PGR3 får endnu bedre anmeldeser, CoD2 får vanvittigt gode anmeldeser.

Kameo får desværre lidt lunkne anmeldeser, men GameSpot, GameSpy og IGN giver det gode karakterer og det er nok for mig, de andre må have et eller andet imod den lille søde fe!

Jeg skal have PGR3, PDZ og Kameo på launch, og jeg kunne nok ikke glæde mig mere. Get your facts straight before posting this...
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf JackRandom » 29. nov 2005 15:56

jeg er normalt ikke til FPS spil på konsoller, men må da godt nok indrømme at de har fået lavet CoD2 rigtigt godt, det er nok det eneste FPS jeg har kunnet spille på konsol i mere end 2 timer i træk :D, og PGR3 er også et kanont godt racer spil, selvom man ikke kan overtune bilerne eller købe gejl til dem, for spillet er udfordrende, og føles realistisk, og grafikken er da også i top :)

der er nok rigtigt mange som gerne vil have den xbox360 istedetfor dig, når du afbestiller på den måde, så har du da slet ikke fortjent en, hehe
Billede
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Thomas » 29. nov 2005 16:01

Jeg må give Okotta ret her. Ikke nok med middelmådige spil, men man skal oven i købet ud og investere i et HD TV før man får noget nyt ud af grafikken.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf JackRandom » 29. nov 2005 16:04

ja, okay, det er så rigtigt nok, man får nok ikke ret meget ekstra ud af xbox360 medmindre man rent faktisk har et HD-ready tv, eller investerer i et, men så er pengene altså også givet godt ud, hvis man anskaffer sig et
JackRandom
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Goose Fraba » 29. nov 2005 16:05

Gamespot plejer at ramme min smag ret godt, og hvis de giver det 9.0 så er jeg fuldt ud tilfreds. Det lyder som et fedt spil, lige bortset fra save funktionen i missionerne, men alligevel bliver mange anmeldere konstant ved med at sammenligne det med Halo. Fatter ikke det skal være nødvendigt. :roll:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf HunkyDory » 29. nov 2005 17:10

HAHAHAAHAHAH, det med HD tv er ikke rigtig du behøver ikke at have et HDTV for at nyde grafikken.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Screamer » 29. nov 2005 18:14

Enig, HD er ikke nødvendigt, gør bare grafikken skarpere, alle effekterne er der stadigvæk! Men heldigvis har jeg HD... hehe...
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf DNS_DK » 29. nov 2005 18:28

jeg har prøvet at spille på HD og på normal TV..

Spurgte i fona om jeg kunne prøve det og det måtte jeg da gerne, og der var GODT nok ikke stor forskel.. Der er lidt, men det er så minimalt at enhver kan undvære HD tv, medmindre man er som Thomas self.. ;)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf L1 Solid » 29. nov 2005 18:32

Telcontar skrev:Ikke alle steder tjek eks. lige svenskens anmeldelse: http://www.gamereactor.se/texter/?id=5681


Som du selv siger... Det er jo svenskere ;)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron