Xboxlife forum

Battlefield Bad Company

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf ZtinKi » 19. jul 2008 00:05

Er helt klart frisk, add mig :)
xboxlifes mest seriøse bruger (srs)
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf JohnH » 24. jul 2008 17:35

Bliver da snart nød til at købe spillet også, demoen virker jo ikke online mere .... og nu ser det ud til at der kommer lidt federe gameplay til det også

Conquest Mode is coming to Battlefield: Bad Company!

http://badcompany.ea.com/news/entryid/24605/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf Agrolyte » 7. sep 2008 17:42

Har lige et spørgsmål som jeg håber der er nogen af Jer der kan svare på.

Når nu man er i multiplayer-lobbyen og vil hoste et spil, så kan man vælge difficulty/challenge ??

Hvad i alverden skal det gøre godt for? Hvad er forskellen, hvis nu jeg stiller den på hard, i stedet for normal, som jeg plejer?

Jah det bliver sværere - men HVAD bliver sværere?? Det er jo multiplayer!!!!


Nogen som ved det?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf PeLeF » 7. sep 2008 17:45

Agrolyte skrev:Har lige et spørgsmål som jeg håber der er nogen af Jer der kan svare på.

Når nu man er i multiplayer-lobbyen og vil hoste et spil, så kan man vælge difficulty/challenge ??

Hvad i alverden skal det gøre godt for? Hvad er forskellen, hvis nu jeg stiller den på hard, i stedet for normal, som jeg plejer?

Jah det bliver sværere - men HVAD bliver sværere?? Det er jo multiplayer!!!!


Nogen som ved det?


Det er vel hvor meget liv eller skade man udgør? Mindre køretøjer måske.
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Flashheart » 15. sep 2008 22:43

Nu fik jeg endelig taget mig sammen og fik spillet BF:BC online. Umiddelbart virker det sjovt, men er jeg den eneste, der har voldsomt meget lag? Jeg prøvede, at hoppe ind i et par spil, men det var slemt hver gang..
Flashheart
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf BadaBing DK » 16. sep 2008 12:06

Agrolyte skrev:Har lige et spørgsmål som jeg håber der er nogen af Jer der kan svare på.

Når nu man er i multiplayer-lobbyen og vil hoste et spil, så kan man vælge difficulty/challenge ??

Hvad i alverden skal det gøre godt for? Hvad er forskellen, hvis nu jeg stiller den på hard, i stedet for normal, som jeg plejer?

Jah det bliver sværere - men HVAD bliver sværere?? Det er jo multiplayer!!!!


Nogen som ved det?


Det er modstanderne der bliver bedre. Hvis du tager normal, bliver du bare parret op mod de første og bedste, hvorimod på Hard er modstanderne bedre (eller det er ihvertfald tanken bag valgmuligheden). Jeg ved dog ikke om det regnes ud på BF:BC skill'en, TrueSkill eller hvordan, og jeg syntes heller ikke at det gør den store forskel om du vælger normal/hard.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Batista dk » 16. okt 2008 20:24

nogen der er med på at forme et hygge squad i BF?
Salt
Batista dk
Niveau 5
 
Indlæg: 896


Indlægaf masterjacog5 » 26. okt 2008 09:35

Har tænkt på at købe battlefield bc men nogen siger at det lagger så meget online at man næsten ikk kan spille det. er det sandt og er der mange baner? altså mange der spiller det? Det er jo primært online jeg vil have det for.
masterjacog5
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf styrvolt » 26. okt 2008 22:27

masterjacog5 skrev:Har tænkt på at købe battlefield bc men nogen siger at det lagger så meget online at man næsten ikk kan spille det. er det sandt og er der mange baner? altså mange der spiller det? Det er jo primært online jeg vil have det for.


Det lagger kun sjældent for mig.
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf boomboom326 » 26. okt 2008 22:32

masterjacog5 skrev:Har tænkt på at købe battlefield bc men nogen siger at det lagger så meget online at man næsten ikk kan spille det. er det sandt og er der mange baner? altså mange der spiller det? Det er jo primært online jeg vil have det for.

Det laggede altid for mig! + spillet er enormt kedeligt + det laggede :?
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf BadaBing DK » 26. okt 2008 22:49

Det begyndte før at lagge efter patchen og der spillede vi ikke. Noob. Spillet kørte overraskede godt, før at de begyndte at pille og der blev det halløj med at det begyndte at lagge når man havde samlet for mange dogtags. Jeg ved dog ikke om de har fixet det.

Spillet var fint nok, men det var nok lidt skuffende at beta/demo/retail var stort set ens. Det er dog stadig et udemærket spil, men også en titel som vil være glemt om et år.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Competa » 26. okt 2008 23:47

Det eneste fede ved spillet var selve campaign delen.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf JohnH » 27. okt 2008 06:20

boomboom326 skrev:Det laggede altid for mig! + spillet er enormt kedeligt + det laggede :?


Enormt kedeligt? du har da ikke prøvet det så ........ jeg og flere andre har da nogle utroligt spændende kampe næsten hver aften , især bybanerne i campain mode er utroligt medrivende, man forsøger febrilsk at holde sine flag/baser og det bølger frem og tilbage, det er sgu for fedt. 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Indlægaf masterjacog5 » 27. okt 2008 17:20

JohnH skrev:
boomboom326 skrev:Det laggede altid for mig! + spillet er enormt kedeligt + det laggede :?


Enormt kedeligt? du har da ikke prøvet det så ........ jeg og flere andre har da nogle utroligt spændende kampe næsten hver aften , især bybanerne i campain mode er utroligt medrivende, man forsøger febrilsk at holde sine flag/baser og det bølger frem og tilbage, det er sgu for fedt. 8)


Lagger det tit for dig? Er der mange baner at joine?
masterjacog5
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Hej

Indlægaf Crazypaper » 27. okt 2008 20:03

Hej..

Skal til at begynde at spille lidt Bad company med det skøre slæng...
Det ville være sejt hvis andre spillere ville være frisk på et par kampe...

Jeg plejede før i tiden at spille BF1942 på PC, ak det var grinern dengang.
Crazypaper
Niveau 0
 
Indlæg: 15


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron