Xboxlife forum

Battlefield Bad Company

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf BadaBing DK » 24. jun 2008 11:25

Seivus skrev:Skal da klart have det. Det kommer sku til at slå COD4 af pinden!

Det tror jeg ikke at du skal regne med. Det er slet ikke så noob-venligt som COD4. Noobs kan nu en gang godt lide billige kills i form af granater, spray-n-pray og en gang hjernedød deathmatch.

Der er dog ingen tvivl om at BF:BC overgår COD4 på alle leder og kanter, hvis man ser bort fra at man kun kan snakke med sit squad. Dét bliver de nødt til at patche.
Billede
BadaBing DK

Indlægaf vat69 » 27. jun 2008 03:04

startede med at game kl 18 og er lige blevet færdig med spillet på hard

tror jeg vil hoppe i køjen så jeg kan komme op på arbejde imorgen
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69

Indlægaf LungBruzh » 27. jun 2008 07:19

Kan se på dine achievements at de ikke stacker i singleplayer.... åhh, det er så latterligt når man er nødt til at gå igennem et spil 2 gange pga det.

Godamn!
Billede
LungBruzh
Niveau 5

Indlægaf vat69 » 27. jun 2008 17:14

LungBruzh skrev:Kan se på dine achievements at de ikke stacker i singleplayer.... åhh, det er så latterligt når man er nødt til at gå igennem et spil 2 gange pga det.

Godamn!

spillet er så fed det ikke gør noget :D :D :D
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69

Indlægaf DKKjeldsen » 28. jun 2008 13:23

Hvis der er nogen som gamer lidt MP engang imellem, så add mig til din friendlist :)
DKKjeldsen
Niveau 1

Indlægaf BadaBing DK » 3. jul 2008 08:10

Så er der lidt lækker nyheder fra BF teamet:

http://badcompany.ea.com/news/entryid/24091/
BattleField devs skrev:Your feedback matters
7/1/2008
We are very aware of the different issues you have told us you find most important.

We are happy to see that so many of you are playing Battlefield: Bad Company and having so much fun. The level of community interest in this game and its features is really visible, also through the amount of feedback various members of the development team have been receiving through their Live accounts, Facebook, emails, phone calls, faxes (People still use those??) on our forums and all the other channels out there.

Our Bad Company developers have been working a lot in the last two years and, we have managed to produce a game that we are very proud of. Even with the game already in stores, we would like to let you know that we are reading and listening to all of your feedback.

Right now the team is working on creating the Conquest game mode for Battlefield: Bad Company together with the conversion of the maps to go with it. The Conquest Pack is currently going through testing and certification.

We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate, without currently being able to say with certainty whether or not we will be able to include them. These include, but are not limited to:

* Clan support/private rooms/team chat
* Auto balancing on servers
* Continued support against stats exploits
* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

/The Battlefield: Bad Company team

Custom games - YAY!

Det er dog underligt at de kun nævner problemer med Xbox VOIP. Vi havde satme store problemer igår i et party på 4.
Billede
BadaBing DK

Indlægaf Frighten » 3. jul 2008 08:45

I kan også bare adde mig hvis I vil game MP, er bare lidt noobed :)
Billede
Frighten
Niveau 4

Indlægaf BadaBing DK » 5. jul 2008 10:11

Nu virker photo funktionen i BF:BC. I kan se den på My Soldier på badcompany.ea.com. Very nice.

http://mediasrv01.eaeurope.eu/bfbc/pm_a ... 5967_1.jpg
Billede
BadaBing DK

Indlægaf tue69 » 5. jul 2008 11:21

Er jeg den eneste der er helt tosset med soundtracket til spillet? Også selvom det mest af alt kun består af noget violin-plim-plim.
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Indlægaf ZtinKi » 5. jul 2008 22:27

BadaBing DK skrev:Så er der lidt lækker nyheder fra BF teamet:

http://badcompany.ea.com/news/entryid/24091/
BattleField devs skrev:Your feedback matters
7/1/2008
We are very aware of the different issues you have told us you find most important.

We are happy to see that so many of you are playing Battlefield: Bad Company and having so much fun. The level of community interest in this game and its features is really visible, also through the amount of feedback various members of the development team have been receiving through their Live accounts, Facebook, emails, phone calls, faxes (People still use those??) on our forums and all the other channels out there.

Our Bad Company developers have been working a lot in the last two years and, we have managed to produce a game that we are very proud of. Even with the game already in stores, we would like to let you know that we are reading and listening to all of your feedback.

Right now the team is working on creating the Conquest game mode for Battlefield: Bad Company together with the conversion of the maps to go with it. The Conquest Pack is currently going through testing and certification.

We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate, without currently being able to say with certainty whether or not we will be able to include them. These include, but are not limited to:

* Clan support/private rooms/team chat
* Auto balancing on servers
* Continued support against stats exploits
* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

/The Battlefield: Bad Company team

Custom games - YAY!

Det er dog underligt at de kun nævner problemer med Xbox VOIP. Vi havde satme store problemer igår i et party på 4.

Det er da for lækkert, at de SÅ hurtigt fikser det. Kommer Conquest sammen med den update?
ZtinKi
Niveau 4

Indlægaf BadaBing DK » 6. jul 2008 06:58

BattleField devs skrev:We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above (læs: Conquest patchen) there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate...

Så de andre rettelser de nævner må først komme EFTER conquest patchen :? Og der er stadig ingen dato på conquest patchen, men de sagde "nogle måneder efter retail release". Så det er 2+ måneder. Minimum.

tue69 skrev:Er jeg den eneste der er helt tosset med soundtracket til spillet? Også selvom det mest af alt kun består af noget violin-plim-plim.

Jeg har slået musikken fra i spillet :P I demoen var det ikke muligt at gemme sine lyd indstillinger, og når jeg så loadede spillet op med surround headsettet på, så blev den violin musik bare blæst ind i mit høreapparat.. Lige siden har violinmusikken og undertegnede ikke været bedste venner ;)
Billede
BadaBing DK

Indlægaf tue69 » 6. jul 2008 09:09

BadaBing DK skrev:
tue69 skrev:Er jeg den eneste der er helt tosset med soundtracket til spillet? Også selvom det mest af alt kun består af noget violin-plim-plim.

Jeg har slået musikken fra i spillet :P I demoen var det ikke muligt at gemme sine lyd indstillinger, og når jeg så loadede spillet op med surround headsettet på, så blev den violin musik bare blæst ind i mit høreapparat.. Lige siden har violinmusikken og undertegnede ikke været bedste venner ;)

:lol: jeg har også en idé om at violinspillet og undertegnede ikke er på talefod idag... Damn you fadøl og mojitos!!!
Billede
tue69
Niveau 9

By: Århus C

Indlægaf BadaBing DK » 6. jul 2008 09:30

Det skal heller ikke være nogen hemmelighed at jeg til hver en til ville vælge en våd lørdag med fadøl og mojitos, frem for en søndag med violinspil :D
Billede
BadaBing DK

Indlægaf Crueltylizer » 18. jul 2008 17:15

Nu har jeg fået anskaffet mig BFBC til Xbox 360 så vil høre om der er nogen herinde der spiller og har lyst til at få mig med i kampen? :D
Crueltylizer
Niveau 7

Indlægaf MopStyle » 18. jul 2008 17:23

Jeg har ikke spillet det ret meget, så er garanteret en værre noob. Men jeg vil da gerne game :P
MopStyle
Niveau 7

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS