Xboxlife forum

COD4 - Levels forsvundet?

Snak om first-person-shooter spil.

COD4 - Levels forsvundet?

Indlægaf Nassty » 13. jan 2008 11:50

COD4 - XBOX/Live.
De sidste 2 dage har jeg mistet ca 5 levels natten over.
I går spillede jeg 5 timer og fik 7 levels og kom op på level 24, her til morgen er jeg level 19 igen. Det skete også for mig igår. Dog røg jeg der tilbage på level 17 fra 21.
Og JA! er 100% sikker, da jeg igår skrev min Score ned og her til morgen mangler jeg 8000 score-point.

Nogle der har oplevet dette?
Har kun oplevet dette den 12 og 13 jan.

Hilsen
En der er tæt på at lægge COD4 på hylden, hvis dette fortsætter.
Nassty dk
Nassty
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Sethos88 » 13. jan 2008 11:54

Hej,

Jeg har heldigvis ikke oplevet dette før men, det har alt sammen noget at gøre med et problematiske Live system for tiden. Dine point & Ranks bliver 'gemt' online, men pga. alle disser problemer gemmer den ikke resultater rigtigt, så ryger man bare tilbage hvor den sidst gemte.

Eneste du kan gøre er, vent til Live virker igen eller find dig til rette med du kan miste ranks mens Live ikke virker korrekt.

Dog tager det ikke forfærdelige lang tid at få point i de lave levels ...
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Vinterbird » 13. jan 2008 12:05

Der er en løsning på problemet.

Problemet ligger i at dine stats bliver gemt på en server, og nogle gange loader serveren gammel stat info, og ikke den nye stat info. Hvis du opdager du mangler levels eller lignende. Så skal du IKKE spille videre og få dem tilbage. Sluk din Xbox og start op igen, så vil serveren igen bede om dine stats og denne gang formentlig få fat i de nye stats.

Det er ikke et Live problem, det er et Infinity Ward problem.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Sethos88 » 13. jan 2008 12:08

Vinterbird skrev:Det er ikke et Live problem, det er et Infinity Ward problem.


Mjoh, da alle producenter's servers køre under en paraply af Live, så går det direkte tilbage til Live systemet. Ellers er det sjovt at alle andre producenter har 'server problemer' LIGE mens Live også fucker op.

Men fint lille fix, må jeg huske - Har ikke orket at spille de sidste par dage pga. disse problemer.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Nassty » 13. jan 2008 12:12

Thanks Guys. ikke fordi det er til den store hjælp :wink:

Bare glad for at jeg ikke er op i 50'erne hvor der er 4000-5000 XP mellem levels :lol:

Syntes ikke rigtig det med genstarte virker. Men plausibel forslag anyway.
Nassty
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Vinterbird » 13. jan 2008 12:14

Nassty skrev:
Syntes ikke rigtig det med genstarte virker. Men plausibel forslag anyway.


Det er hvad Infinity Ward siger, så prøv det.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Sethos88 » 13. jan 2008 12:15

Det virker måske ikke i første forsøg, kan også være du skal vente til længere op ad dagen.

Men burde det ikke virke at bare gå tilbage til hovedmenuen & så tilbage til Lobby? Den henter jo informationer lige når du gå ind i Lobby Systemet.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf ZtinKi » 13. jan 2008 17:42

Nassty skrev:Thanks Guys. ikke fordi det er til den store hjælp :wink:

Bare glad for at jeg ikke er op i 50'erne hvor der er 4000-5000 XP mellem levels :lol:

Syntes ikke rigtig det med genstarte virker. Men plausibel forslag anyway.


Meh... Det skete for mig. Jeg gik fra lvl 53 til 45. Kæft jeg var pissed. Der røg lige 3 våben med blå tiger :shock:
ZtinKi
Niveau 4
 
Indlæg: 770


Indlægaf egodane » 14. jan 2008 02:17

Fuckin helvede. Jeg er røget fra 55 til 43. Spillede mig op til 44 og genstartede så for at se hvad der var los - og vupti tilbage på 43. Det har stået på i 4 dage nu, og jeg har prøvet at logge af og på, men uanset hvad jeg gør, så starter jeg på lvl 43 hver gang nu...
Det var ellers mit yndlingsspil indtil det her...
-Og jeg har prøvet at lade være med at spille og logge af og på mange gange, men efter en halv time så gik jeg i gang fra 43 igen. Nu kan jeg bare ikke komme videre...

Derudover har jeg mistet en shitload af gennemførte challenges... Det er næsten til at tude over!
achumelei....
egodane
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Krisgebis » 14. jan 2008 02:57

Det er sku noget lort, håber godt nok de snart for styr på det live igen (og IW). Er der tilfældigvis nogen der har hørt noget update mht. det?

egodame, det er da kun for det bedste at du har mistet dine challenges. De hjælper dig med at stige hurtigere i lvl. Men ellers må jeg kondulere for jer alle at i har mistet jeres fortjente arbejde. :-(
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf egodane » 14. jan 2008 21:13

...Jeg er stadig lvl 43... -Og mht til mine challenges, så var jeg da glad for at have silencer og acog scope til næsten alle mine våben...
Også i dag kan jeg blive lvl 44, logge af og på og så være lvl 43 igen. Det ødelægger fuldstændig lysten til at spille overhovedet...
achumelei....
egodane
Niveau 2
 
Indlæg: 115



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster