Xboxlife forum

CoD4 nOObs søges...

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Blade Dk » 22. dec 2007 21:38

ja uden probs
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf StoneColdO » 22. dec 2007 21:38

Nogen der ved om der skal åbnes for noget specielt? Jeg har ingen problemer med normalt net-spil i COD4
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf StoneColdO » 22. dec 2007 21:39

Prøv at sende en sidste invite, jeg har forsøgt at genstarte spillet..
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf StoneColdO » 22. dec 2007 21:43

Kan alle prøve at joine N4S Blades invite?
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Indlægaf Homer00 » 22. dec 2007 21:44

Skal ske :D
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf BadaBing DK » 23. dec 2007 18:08

StoneColdO skrev:Nogen der ved om der skal åbnes for noget specielt? Jeg har ingen problemer med normalt net-spil i COD4


Prøv at tjekke at din NAT er åben. Det gør du ude på dashboard -> network -> test live connection (eller sådan noget).

Hvis den står til Open, så burde det virke. Hvis den derimod er Strict eller Moderate, så søg på forummet her og der er masser af tråde om at åbne porte i din router.

Sethos88 skrev:
Rahny skrev:Gør level at man bliver bedre fx våben eller er det bare en rang stige?


Det gør ikke en bedre, du låser bare nogle våben op som er cirka ligeså gode som dem du starter med, de har bare nogle andre forcer.


M16+MP5 > All!

De to starter våben er, ironisk nok, de bedste i spillet. MP5'eren er for ond i nærkamp (den er også bedre end P90 i min bog) og M16'eren med red dot er næsten overpowered. M4 er også et fint våben hvis man ikke er så meget til M16'erens 3-shot burst (men prøv lige M16'eren i et par runder, før at I smider den på porten. Den er virkelig konge!).

Det bedste man får når man kommer i højere level er 3*frag granat perken, men den kan man godt leve uden. -selvom at den satme giver en del kills i hver runde.

Ellers har jeg lidt blandede råd til at forbedre jeres spil:

Lad for guds skyld være med at storme rundt. Hvis du har en dårlig runde, så bliver den kun dårligere af at tosse hen imod fjenderne. Tålmodighed er en dyd; også i COD4 ;)

Lær banerne at kende. Man lærer hurtigt hvor folk tosser rundt og man nemt kan samle lidt kills. Jeg siger ikke at I skal kende alle banerne ud og ind, men det hjælper at vide hvor der er action og hvor man lige kan campe et kill.

Find nogle spillere at spille sammen med (som I gør i denne tråd). COD4 er også kedeligt hvis man spiller med randoms runde efter runde.

Prøv nogle forskellige gamemodes. Headquarters er et populært gamemode, da man kan samle mange points i det. Men Sabotage (jeg syntes personligt at det er langt federe end S&D) og domination er også spækket med action. Vi så selv hvor kedeligt en gang Team Deathmatch skal spilles for at være successfulde (de to bedste camper hold mødtes i finalen), og det er sgu lidt synd at trække al tempo ud af spillet blot for at vinde (eller tabe til et hold der gør det).

Happy gaming,

(og dette var ikke en opfordring til at adde mig ;) )
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf G0LD3N SH0W3R3D » 23. dec 2007 21:16

Bare add, kunne godt tænke mig nogle danskere at spille med og hvis de er fra Xboxlife er det jo bare bonus

Edit: har added de stykker som gav udtryk for var klar på at game noget cod4 online! :)
G0LD3N SH0W3R3D
Niveau 4
 
Indlæg: 364


Indlægaf Gamby » 27. dec 2007 21:00

ER DER NOGEN DER VIL SPILLE NU !!!! SÅ SEND BESKED TIL "Gamby Nr1"...
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Guru Inc » 27. dec 2007 21:11

Er klar ved 22 - 2230 tiden.
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Indlægaf Gamby » 27. dec 2007 21:38

Okay helt sikkert, sender dig en FR..
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf EarthlyChimera » 27. dec 2007 22:10

Jeg vil godt være med måske.

Men jeg er godt nok i lvl 45..
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf Gamby » 27. dec 2007 22:14

Jeg tager mig lige en pause, nu har jeg spillet hele dagen næsten. Tilføjer dog lige jer begge kommer nok på igen senere.
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Gamby » 27. dec 2007 22:19

Jeg er lvl 28, men min lvl snyder nok en del. De folk jeg spiller med er alle lvl 40 plus. Så du passer nok meget godt ind Earth.. :)

Ses måske senere..
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Danny Beyer » 27. dec 2007 22:49

Jegg er omkring lvl 42 men heller ikke særligt god. Bare spillet meget. Dog ikke på det sidste, så mine skills passer nok meget godt ind i jeres :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf Dark_mat » 27. dec 2007 23:16

Add endelig hvis i vil spille, booter xboxen om lidt

Post Mat
Dark_mat
Niveau 4
 
Indlæg: 590


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron