Xboxlife forum

Sjov observation i Call of Duty 4!

Snak om first-person-shooter spil.

Sjov observation i Call of Duty 4!

Indlægaf soelvi » 22. nov 2007 10:52

Hey guys!

Ville bare dele en sjov observation, som jeg er en af de meget få der har lavet åbenbart. (efter jeg har prøvet at google det)

Men for nogle år siden, læste jeg en rejse-rapport fra en ung russisk dame der kører rundt i øst-europa på motorcykel! Hun lavede omkring 2001 en meget interesant foto-reportage fra hendes rejse ind i Tjernobyl (som alle ved, er helt øde efter ulykken med atom kraftværket)

Check venligst dette link: http://www.kiddofspeed.com/chapter1.html

Og i chapter 24, lo and behold - the øverste billede, taget i en af Tjernobyls svømmehaller! Er der nogen der genkender ? :D

http://www.kiddofspeed.com/chapter24.html

Mega genialt tænkt at design teamet, sjov detalje til et i forvejen super spil!

Sorry - jeg skal holde op med at nørde nu! :)
soelvi
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf tue69 » 22. nov 2007 10:57

Nørderi eller ej, jeg synes det er fedt!!

Om 5 år, når COD4 er blevet til COD20 eller hvad det nu bliver til, så vil jeg netop huske COD4 for den fantastiske bane i Chernobyl - det står tilbage som én af de absolut fedeste oplevelser i 2007's spilverden!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Drembi DK » 22. nov 2007 11:13

Den svømmehal ligner også den i Condemned: Criminal Origins.. :) vildt
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Indlægaf Kraght » 22. nov 2007 11:24

tue69 skrev:Nørderi eller ej, jeg synes det er fedt!!

Om 5 år, når COD4 er blevet til COD20 eller hvad det nu bliver til, så vil jeg netop huske COD4 for den fantastiske bane i Chernobyl - det står tilbage som én af de absolut fedeste oplevelser i 2007's spilverden!


Enig, det var klart den mest enerverende bane i spillet. Superfedt at banen er så intens. :)

Derudover synes jeg det er fedt at man kan finde billeder rundt på nettet der mere eller mindre virkeliggør spil oplevelsen.

Dette spil bliver svært at komme udenom som en af kandidaterne til "Game Of The Year".
Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.
Kraght
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf ronnow1000 » 22. nov 2007 11:29

Hvad sketer der lige i Tjernobyl ud over at der var en ned smeltning?

i virkeligheden
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Indlægaf Sethos88 » 22. nov 2007 11:31

ronnow1000 skrev:Hvad sketer der lige i Tjernobyl ud over at der var en ned smeltning?

i virkeligheden


Inkompetente Russere, det er i hvertfald min konklusion efter at have set det Discovery program, Seconds from Distaster ( Tror jeg det hed? )

Flere billeder;

Billede

Billede
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf TagEnKiks » 22. nov 2007 11:32

Russerne havde travlt -> skippede nogle sikkerheds tests -> dårlige tenikere -> nedsmeltning...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Kraght » 22. nov 2007 11:37

Sethos88 skrev:
ronnow1000 skrev:Hvad sketer der lige i Tjernobyl ud over at der var en ned smeltning?

i virkeligheden


Inkompetente Russere, det er i hvertfald min konklusion efter at have set det Discovery program, Seconds from Distaster ( Tror jeg det hed? )

Flere billeder;

Billede

Billede


Det er da for fedt det der.

Det ser ud til at netop den del af banen, er lavet ned til mindste detalje, med hensyn til karrusellen osv. :)
Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.
Kraght
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf ronnow1000 » 22. nov 2007 11:41

Så der var ikke kampe osv?
ronnow1000
Niveau 4
 
Indlæg: 499


Indlægaf Agrolyte » 22. nov 2007 11:42

Inkompetente Russere, det er i hvertfald min konklusion efter at have set det Discovery program, Seconds from Distaster ( Tror jeg det hed? )


Nu nok nærmere et uheld.

Synes nu det er mere inkompetent, at deres regering prøvede at holde ulykken hemmelig for resten af omverdenen.

Det siger ikke så lidt om deres etiske og moralske forståelse derovre.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Sethos88 » 22. nov 2007 11:47

Uheld? Det var bestemt ikke noget uheld - Som sagt, se det "Discovery" program "Seconds from disaster" omkring det, så vil du nok nikke genkendende, det var ikke et uheld, men en klaphat Russer.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Blauwy » 22. nov 2007 11:59

Sethos88 skrev:Uheld? Det var bestemt ikke noget uheld - Som sagt, se det "Discovery" program "Seconds from disaster" omkring det, så vil du nok nikke genkendende, det var ikke et uheld, men en klaphat Russer.


Har du et tip/link til, hvor man kan se den henne?
Andet end at vente på en genudsendelse fra Discovery :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Agrolyte » 22. nov 2007 12:02

Uheld? Det var bestemt ikke noget uheld - Som sagt, se det "Discovery" program "Seconds from disaster" omkring det, så vil du nok nikke genkendende, det var ikke et uheld, men en klaphat Russer.


Hmm..

Kunne være jeg skulle se det program så. Men mener nu ikke at have fået fortalt, at det var noget de gjorde med vilje - men at der skete en fejl da de var ved at lave en test :?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Sethos88 » 22. nov 2007 12:03

Så vidt jeg husker, var det en herlig overordnet chef som pressede hele systemet UD OVER dets grænse, med vilje fordi det var noget der skulle testes mener jeg. Hele anlægget virkede som det skulle, de pressede det bare for hårdt.


Mere kan selvfølgelig læses her;

http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl_disaster
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Agrolyte » 22. nov 2007 12:05

Det var da en nederen ting at gøre, hehe. Fortæller de om det i programmet?

Vil da meget gerne høre hvad grunden til at gøre dette, skulle være, hehe.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron