Xboxlife forum

Minder COD 3 om COD 4?

Snak om first-person-shooter spil.

Minder COD 3 om COD 4?

Indlægaf patter86 » 20. nov 2007 07:58

ja, minder COD 3 om COD 4 - jeg var ikke speciel imponeret over 3'eren, hverken gampeplay eller grafik, så vil gerne høre folks mening før jeg spenderer nogle penge på spillet hvis det er


//Patrick :wink:
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf Rechain » 20. nov 2007 07:59

Har kun spillet MP betaen af COD4, men det styrer for vildt :D i forhold til COD3.
Du vil ik blive skuffet hvis du skaffer det...kan bedre lide COD4 fremfor COD3.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf claras » 20. nov 2007 08:39

Jeg synes cod4 er langt bedre end cod3. Hvis ikke andet fordi det er friske settings istedet for WW2.

Men det er stadig meget scriptet lige som de tidligere COD spil. Men det gør så til gengæld at der er action og spænding hele vejen. Har ikke prøvet MP i COD4 endnu, men den skulle også være super god.

Men hvis man sammenligner COD4 med GRAW1+2 og Rainbow Six er COD4 mere et action spil og mindre en "simulation". Men der er sgu knald på, personligt synes jeg at det er et af de bedste spil i år (lige nu har jeg kun Bioshock og FM2 foran det).
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf WraithDK » 20. nov 2007 09:47

Multiplayer i COD4 det fedeste jeg har prøvet på xbox'en indtil videre ;)

Det kan måske også nævnes at det ikke er de samme der har udviklet COD3 og COD4. Det er Infinity Ward der har lavet 4'eren (de samme som har lavet 2'eren) - man kan så undre sig over, hvorfor de ikke fik lov at lave 3'eren, det ved jeg sq ik lige :P
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf claras » 20. nov 2007 09:52

Så vidt jeg ved gik Infinity Ward igang med 4'eren direkte efter 2'eren. Et andet team blev så sat til at lave COD3 for lige at tjene lidt penge imellemtiden.
Billede
claras
Niveau 4
 
Indlæg: 781


Indlægaf Sethos88 » 20. nov 2007 09:54

Ville næsten sige, det er synd at sammenligne de to.

CoD 3 var det værste i serien efter min mening og CoD 4 er det bedste.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf syrefox » 20. nov 2007 10:28

Det med COD4 er mere actionpræget end COD3 kan man gå så langt og sige at COD4 minder lidt om Return to castle Wolfenstein? Som var noget mere actionpræget end normale FPS.

Jeg håber det da, for efter min menig er der stadig ingen spil der online kommer i nærheden af RTCW eller også var det fordi jeg var så god til netop det spil at jeg sjældent tabte online 8)
Billede
syrefox
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Indlægaf ThePatriot » 20. nov 2007 10:52

CoD2 - Infinity Ward - Fedt!
CoD3 - Treyarch - Lunkent.
CoD4 - Infinity Ward - Monster fedt!

That pretty much sums it up B)
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Tsunde » 20. nov 2007 10:54

Jeg købte COD4 igår, og må nok sige at det er det bedste spil jeg har prøvet på boxen. Gennemførte en 6-7 misioner i SP, det er helt vildt, specielt den første mission ombord på et skib, i høj sø, så det gynger en del, det er rigtig fedt og flot lavet.

Bagefter spillede jeg et par timer online, det fungere også rigtig godt, lidt i stil med COD3 som er det eneste andet COD spil jeg har prøvet, synes online delen fungere godt i begge 2.

I 4'eren er der en del unlocks som er ret sejt, med nye våben, udstyr samt at det åbner for flere typer spil (jo højere level du har).
Grafikken er meget bedre i 4'erne end i 3'eren.

Kan KLART anbefales.
Billede
Tsunde
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf patter86 » 20. nov 2007 12:05

okay - det lyder til jeg må skaffe det - argh hvorfor skal AC og COD4 kommer på samme tid 8)
patter86
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf Sebber » 20. nov 2007 12:16

Jeg syntes COD4 minder alt for meget om COD2.
Alt er scripted, hvilket gør er der næsten er ingen ting der kan flyttes eller smadres.
Jeg syntes næsten COD3 var bedre end 4'eren.
Og graffiken har ikke ændret sig meget bedre i forhold til COD2...

Min mening er at 4'eren er en nutids version af 2'eren.
Spillet er alt for overvuderet, og jeg blev skuffet over det.
Billede
My games: Bioshock, Dead Rising, Halo 3, The Outfit, skate., Saints Row, TES. Oblivion, COD 4, Assassins Creed, Mass Effect
Sebber
Niveau 2
 
Indlæg: 148


Indlægaf Mr. Aggiz » 20. nov 2007 12:45

Ligner overhovedet ikke hinanden. Måske styringen, men det er så også det eneste.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf HunkyDory » 20. nov 2007 16:13

Det er vidst let at svare på.

Nej!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf styrvolt » 21. nov 2007 11:00

Nope. Ik' så meget røg 8)
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron