Xboxlife forum

Brothers in arms - Hot eller not?

Snak om first-person-shooter spil.

BIA, have skal du?

Sir, yes sir!
9
41%
Sir, no, sir!
4
18%
Ved det ikke endnu!?
9
41%
 
Afgivne stemmer : 22

Brothers in arms - Hot eller not?

Indlægaf Valkyrie » 15. mar 2005 18:36

*mumle* Mere WW2o_o

Men siden så mange i USA siger at det *er* virkelig anderledes, så overvejer jeg seriøst at støve en kopi op på fredag, hvor det udkommer her i Europa!

Jeg har brug for et tactical shooter fix, og skam også kigget lidt på Ghost Recon 2, men BIA ser sgu godt ud!

Og UC2 og Doom 3 er jo heller ikke sååå.... langt væk... Så jeg er lidt *huh?*

Skal I have det?:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Crishake » 15. mar 2005 19:46

Hmm.. Det skulle da slet ikke være et spørgsmål.. SELVFØLGELIG er Brothers in Arms en fed titel 8)

EDIT: Jeg skal helt sikkert have det, så snart som muligt! Jeg har ikke glædet mig så meget til en titel i så lang tid.. Dette spil ser alt for godt ud til at være sandt, hvad angår min genre.. Så ja køb det og vi kan mødes på Live fredag aften :wink:
Senest rettet af Crishake 15. mar 2005 19:55, rettet i alt 1 gang.
Crishake
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 15. mar 2005 19:53

Crishake skrev:Hmm.. Det skulle da slet ikke være et spørgsmål.. SELVFØLGELIG er Brothers in Arms en fed titel 8)


Du har spillet eller hvad?

Kan du forklare lidt om det? Give impressions?:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Crishake » 15. mar 2005 19:58

Tjaee.. Du kan næsten regne ud (fik lige skrevet en edit). :)
Crishake
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 15. mar 2005 20:15

Well.. Det forbinder WW2, med Taktik, så jeg tror bare jeg holder mig langt væk fra den.. =)
Så er det sådan set lge meget med kvaliteten.. :p
Fuldstændig ligesom jeg per definition holder mig fra Stealth.. :D

For det første suger jeg til det, og for det andet er det virkelig ikke sjovt... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Valkyrie » 15. mar 2005 20:49

Du fortrækker gun'n blaze FPS buktu?:)

Unreal?


Crisshake - det var bare fordi du skrev... "selvfølelig er det en fed titel" - Så jeg troede du allerede havde det!:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Crishake » 15. mar 2005 21:03

Nej er bare en temmelig stor tilhænger af spillet :D
Crishake
Niveau 4
 
Indlæg: 313

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 15. mar 2005 21:28

Buktu skrev:Well.. Det forbinder WW2, med Taktik, så jeg tror bare jeg holder mig langt væk fra den.. =)
Så er det sådan set lge meget med kvaliteten.. :p
Fuldstændig ligesom jeg per definition holder mig fra Stealth.. :D

For det første suger jeg til det, og for det andet er det virkelig ikke sjovt... :)


Damn, har fundet en medden PRÆCIS samme holdning til stealth- og taktiksil som mig! Way to go, buktu! 8)
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Stoffer » 15. mar 2005 21:36

wauw.... så er der 3 i verden med samme holdning :shock:

Buktu! Tommy! og StoffeR69!

:P
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Spot F » 15. mar 2005 21:45

... Og så kommer den første der er fuldstændig uenig! :-P

Stealth og taktisk er da det fedeste... Men det er selvfølgelig en smagssag, selvom jeg elsker Stealth har jeg bestemt ikke noget imod at gå amok med en flak kanon! :)
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Tommy » 15. mar 2005 21:51

Okay må indrømme, der var alligevel lidt fedt over f.eks. splinter cell (nu har jeg kun 1'eren, og aldrig prøvet de andre) når man skal smadrer lamperne, så der kommer massevis af mørke kroge, slå nightvision brillerne til, snige sig ind på en soldat, trække ham med ind i skyggen og nakke ham! Muhahahaha! Men der kommer så den del hvor jeg fejler - Hvilket viser hvor lidt jeg egner mig til den slags spil - hvor jeg, efter at have slået ham ned, trækker min maskinpistol og fylder hans krop med bly, så samplige alarmer i miles omkreds går i gang! Mwahaha...
- Surt, men kan simpelthen ikke lade være! :P
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Mr Alean Smith » 15. mar 2005 22:05

Jeg er også meget til Stealth, og især taktik spil, nok fordi jeg lægger tit en god taktik :D
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf TriXy » 16. mar 2005 16:21

Tommy skrev:Okay må indrømme, der var alligevel lidt fedt over f.eks. splinter cell (nu har jeg kun 1'eren, og aldrig prøvet de andre) når man skal smadrer lamperne, så der kommer massevis af mørke kroge, slå nightvision brillerne til, snige sig ind på en soldat, trække ham med ind i skyggen og nakke ham! Muhahahaha! Men der kommer så den del hvor jeg fejler - Hvilket viser hvor lidt jeg egner mig til den slags spil - hvor jeg, efter at have slået ham ned, trækker min maskinpistol og fylder hans krop med bly, så samplige alarmer i miles omkreds går i gang! Mwahaha...
- Surt, men kan simpelthen ikke lade være! :P


Køb PT :P En del bedre end 1´eren IMO 8)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Buktu » 17. mar 2005 22:13

Valkyrie skrev:Du fortrækker gun'n blaze FPS buktu?:)

Unreal?



Faktisk er det eneste FPS jeg for alvor spiller Halo :) Alt det der Unreal, Half-Life, CS, Pariah og alt det andet, kunne ikk evære mere ligegyldigt for mit vedkommende.. :p

Næh, stik mig et godt RPG, eller Racing spil, så kan vi snakke om det ;)
Det er i hvert fald de to ynglingsgenrer herfra.. :p
Men selvfølgelig er der undtagelser.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Valkyrie » 17. mar 2005 23:14

puha buktu.. din frø *slaps buktu with a xbox controller*!

RPG... så skal du nok vente på phantom dust:-) høre at det er alt for sindssygt på Live^_^
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron