Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Da Senzai » 30. sep 2007 20:03

devilboy skrev:
damn u got me, ville bare provokere :wink:


Sørme godt bidrag til tråden.

Jeg er bliver nødt til at have spillet, hvis det bare er halvt så fedt som Coop i Halflife til PS2 var :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf devilboy » 30. sep 2007 20:04

hehe, men blev oplyst om coveret er ændret. Så ligner det noget.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Cerialbox » 30. sep 2007 20:06

Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf brwnx » 1. okt 2007 13:42

Nogen der ved hvornår vi kan forvente nogle anmeldelser???
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf RROD » 1. okt 2007 13:46

Half life 2: Episode 2.



JAAJAJJAJAJAJA


TIl pc!



Half life skal spilles på pc.
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Wescada » 1. okt 2007 13:47

RROD skrev:Half life 2: Episode 2.



JAAJAJJAJAJAJA


TIl pc!



Half life skal spilles på pc.

Smut fanboi!
Wescada
 


Indlægaf devilboy » 1. okt 2007 14:32

hmm coveret har sku da ikke ændret sig :lol: Nå nej, man skal jo ikke bedømme et spil på sit cover. Det er det indre der betyder noget :wink:
Venter på anmeldelsen.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Jenslyn87 » 1. okt 2007 21:28

Tror anmeldelserne begynder at komme like 5 dage før udgivelsen på de større sites. De kan godt være lidt langsomme nu om dage, synes jeg!
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Gamemakerman » 2. okt 2007 11:30

Vi ser nok anmeldelserne meget snart, men det er lidt svært at anmelde sådan et spil efter min mening. Der skal ikke anmeldes 1 spil, men 5 spil og de skal sådan set anmeldes som en titel hver, så glæder mig meget til at se hvordan andre anmeldere strukturer deres anmeldelser.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2007 11:39

Gamemakerman skrev:Vi ser nok anmeldelserne meget snart, men det er lidt svært at anmelde sådan et spil efter min mening. Der skal ikke anmeldes 1 spil, men 5 spil og de skal sådan set anmeldes som en titel hver, så glæder mig meget til at se hvordan andre anmeldere strukturer deres anmeldelser.


Tror du ikke de blir vægtet med en procent del, eks Teamfortress 2 = 20% af karakteren osv. Nogle af spillene er jo ikke nær så vægtfulde så vidt jeg har forstået ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Jenslyn87 » 2. okt 2007 15:56

At vægte med en procentdel for hvert spil ville være meget unfair imo. Man må vel betragte det som et enkelt spil med så og så lang kvalitets-spilletid, så og så meget underholdningsværdi osv...
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2007 17:45

Jenslyn87 skrev:At vægte med en procentdel for hvert spil ville være meget unfair imo. Man må vel betragte det som et enkelt spil med så og så lang kvalitets-spilletid, så og så meget underholdningsværdi osv...


De skal selvf vise hvor meget hver især har fået og derefter give en samlet baseret på procentsatsen, det vel fair nok, de gode spil vil hive op og de knapt så gode ned, det giver da et ok blik over det.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Jenslyn87 » 2. okt 2007 18:00

Det ville stadig ikke give mening at vurdere spillene individuelt. Så skal det være i kraftig kontekst, og så er det pludselig ikke individuelt mere :)

Problemet er naturligvis, at et spil som portal næppe ville score særlig højt i sig selv, ligesom Team Fortress 2 i sig selv er et meget lille multiplayerspil... De vil i sig selv ikke kunne score højere end 15/20 eksempelvis (20x5 = 100), så der er vi allerede nede på 90, hvilket jeg bestemt ikke mener er rimeligt. Som stand-alone vil spillene jo ikke være gode, så du bliver nødt til at bedømme som helhed :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Jenslyn87 » 2. okt 2007 18:01

Jenslyn87 skrev:Det ville stadig ikke give mening at vurdere spillene individuelt. Så skal det være i kraftig kontekst, og så er det pludselig ikke individuelt mere.

Problemet er naturligvis, at et spil som portal næppe ville score særlig højt i sig selv, ligesom Team Fortress 2 i sig selv er et meget lille multiplayerspil... De vil i sig selv ikke kunne score højere end 12-15/20 eksempelvis (20x5 = 100), så der er vi allerede nede på under 90, hvilket jeg bestemt ikke mener er rimeligt. Som stand-alone vil spillene jo ikke være gode, så du bliver nødt til at bedømme som helhed :) eller i kraftig relation til spillets bagland
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Haugboelle » 2. okt 2007 18:04

Good point, men synes det svært. Selvom de små spil, så kunne man jo lade være med at lade dem vægte særligt meget, men ja der er selvf mange måder at gøre det på.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster