Xboxlife forum

fedt multiplayer spil- det fedeste!

Snak om first-person-shooter spil.

fedt multiplayer spil- det fedeste!

Indlægaf Docmesty » 10. feb 2004 11:13

Helt klart unreal 2 til xbox... det er slet ikke det samme som det der var til pc i sin tid. Der er fokuseret på multiplayer, og er efter min smag lige min kop te. Der er ligesom i tribes. Tribes anyone?- hvor man har forskellige kampvogne, fly osv af forskellige slags og forskellige calsses. Man har en engineer der kan hache, bygge turrets osv. En stor fighter med racket, miner og flammekastere, og en lille scout med jetpack.. Det lyder for fedt!


http://xbox.ign.com/articles/463/463187p1.html
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Azbox » 15. feb 2004 11:21

det lyder fendeme fedt, jeg skal ihvertfald ha det skal i ik!!!
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Docmesty » 15. feb 2004 11:28

ja, men man kan vist nok kun spille 8 ad gangen.. men jeg skal have det!!!... kom nu, er der ikke andre der svarer på dette forum?- det kunne være fedt hvis vi var nogen fra dk der spillede det over live!
trænger nemlige snart til noget forandring, og unreal 2 lyder som det rette
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf S.I.D.O » 15. feb 2004 12:03

Det ser sgu meget fedt ud, hvornår udkommer det i DK?
"What lies behind us and what lies before us are small matters compared to what lies within us.."
S.I.D.O
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf Docmesty » 15. feb 2004 14:37

snart tror jeg.. den 26 vist nok. elr noget der omkring.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Hubbi » 15. feb 2004 15:57

Har aldrig været så meget for Unreal og Quake spillene,så jeg tvivler på,at det er et spil jeg skal have.
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Docmesty » 15. feb 2004 18:35

jo, men pointen er lidt at du netop ikke skal sammeligne dem med "ego" spillene quake og unreal. du skal sammenligne det med tribes, og har man prøvet det bliver man forelsket i det. det er all-time greatest mp-hold spil.. tro mig!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Alex DK » 15. feb 2004 20:24

Men tribes konceptet vil heller ikke fungere med en max grænse på 8 personer online. Unreal 2 har også kun fået en blandet modtagelse på det amerikanske marked.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 15. feb 2004 22:27

Hvis det gælder Multiplayer FPS spil.. så kan jeg ikke forstå at Brute Force ikke er slået helt igennem.
i samligning med Halo
så havde BF. 4xCoop, med 4 forskellige profiler.
bedre grafik og ingen slowdowns.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Docmesty » 16. feb 2004 12:00

ok.. har aldrig prøvet det, men vi snakker on-line spil over live!.. det er et spil jeg synes vi dk-live spillere burde spille, og lave en klan.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Docmesty » 19. feb 2004 22:50

rettelse. man kan spille 12. har snakket med nogen der har det, det kommer til dk i mars. og jeg skal 100% have det. er det bare halvt så godt som tribes var til pc er det sgu et must have!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Anastacio » 19. feb 2004 22:53

Jeg skal ikke have det, men hver mand har som sagt sin smag.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Docmesty » 20. feb 2004 14:34

tja, sikkert ikke, det er et spil man endten hader eller elsker for sure.. man burde ihertfald lige leje det eller noget og ikke kun kigge på andmeldelser.. se hellere på hvad folk der selv har spillet siger, de siger alle at man burde leje det og se hvad det er. for de er alle enige om at det er et man hader eller elsker
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Papa » 20. feb 2004 16:46

12 på dedikerede servere og kun 8 på en almindelig. Samtidig er der kun 4 baner. Wow 4 baner! Godt nok er de store, men når der normalt kun er 8 spillere møder man hvist sjældent nogen.

Dog er der ikke stats med, hvilket er lækkert og som jeg håber andre Live! spil ikke vil have.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Docmesty » 20. feb 2004 20:21

tjek amr. forums.. folk her skriver at der altid er servere til 8.. tja, der kommer vel flere baner via. Live! da spillet også findes til pc.. Jeg tror at mp i dette spil holder for hårdt.. nu må vi se npr det udkommer, jeg skal have det. Så kan jeg skrive min mening til den tid. :roll:
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron