Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Wescada » 18. sep 2007 14:02

Danish Pleasure skrev:
ElliottC skrev:Tror i at ens status bliver gemt sammen med gamertag, så man stadig har samme rank, når man køber spillet? :-)


naaa kunne jeg ik forstille mig, eftersom det er en beta. er det ikke sikkert at opgraderingssystemet fungere 100% på samme måde i det fulde spil. og det kan måske også give problemer med achievements.

men det er der sikkert andre brugere som ved mere om end mig, efter som COD4 er mit første møde med et betaspil

Der er afaik ingen multiplayer achievements i Call of Duty 4.
Wescada
 


Indlægaf Tbigum » 18. sep 2007 14:06

Wescada skrev:
Danish Pleasure skrev:
ElliottC skrev:Tror i at ens status bliver gemt sammen med gamertag, så man stadig har samme rank, når man køber spillet? :-)


naaa kunne jeg ik forstille mig, eftersom det er en beta. er det ikke sikkert at opgraderingssystemet fungere 100% på samme måde i det fulde spil. og det kan måske også give problemer med achievements.

men det er der sikkert andre brugere som ved mere om end mig, efter som COD4 er mit første møde med et betaspil

Der er afaik ingen multiplayer achievements i Call of Duty 4.


Tror heller ikke at der er nogle MP-achivements. Det ser ud til at være bygget op om de forskellige challenges, de kan garanteret opnås i både SP og MP, faktisk et meget godt system.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Wescada » 18. sep 2007 14:10

Tbigum skrev:
Wescada skrev:
Danish Pleasure skrev:
ElliottC skrev:Tror i at ens status bliver gemt sammen med gamertag, så man stadig har samme rank, når man køber spillet? :-)


naaa kunne jeg ik forstille mig, eftersom det er en beta. er det ikke sikkert at opgraderingssystemet fungere 100% på samme måde i det fulde spil. og det kan måske også give problemer med achievements.

men det er der sikkert andre brugere som ved mere om end mig, efter som COD4 er mit første møde med et betaspil

Der er afaik ingen multiplayer achievements i Call of Duty 4.


Tror heller ikke at der er nogle MP-achivements. Det ser ud til at være bygget op om de forskellige challenges, de kan garanteret opnås i både SP og MP, faktisk et meget godt system.

Nej, tror ikke man kan få nogle af dem overhovedet i multiplayer.

http://www.xbox360achievements.org/achi ... gameID=377

Ser ud til at være singleplayer - og svært! (veteran)
Wescada
 


Indlægaf Tbigum » 18. sep 2007 14:21

Straight Flush G:20

Kill 5 enemies with one shot while in the AC-130 gunship


Fedt, sad faktisk og håbede på at dette fly var med, så kan man sidde og styre kanonerne.. :D

Billede
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Jenslyn87 » 18. sep 2007 15:23

Jeg har brug for en key til en ven, så vi kan spille sammen... vær flink at sende, hvis du har en... urgent :D
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Fire-Jolle » 18. sep 2007 16:09

Nu har jeg spillet betaen i en del timer siden lørdags, og må sige at jeg er meeget imponeret d: ! Det er uden tvivl det bedste live spil jeg har spillet siden halo 2, og så er det simpelthen så ærgeligt at halo 3 er på trapperne, så man nok aldrig får tid til at game det! For det er virkelig et super nice spil.
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Jenslyn87 » 18. sep 2007 16:41

Det er da altid godt med lidt adspredelse :) Jeg skal nok få tid til begge spil
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf Sharpshooter DK » 18. sep 2007 16:44

Jeg kommer til at spille Halo3 co-op singleplayer og CoD4 multiplayer
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Indlægaf Reviloto » 18. sep 2007 16:49

Fire-Jolle skrev:Nu har jeg spillet betaen i en del timer siden lørdags, og må sige at jeg er meeget imponeret d: ! Det er uden tvivl det bedste live spil jeg har spillet siden halo 2, og så er det simpelthen så ærgeligt at halo 3 er på trapperne, så man nok aldrig får tid til at game det! For det er virkelig et super nice spil.


Enig, undtagen det sidste. Jeg har ikke spillet CoD på xbox før, da jeg helst spiller FPS på computeren (mus og det der) men jeg syntes beta'en er ekstremt lovende. Har faktisk spillet mere af beta'en end noget andet spil de sidste par uger...
Billede
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf jmr » 19. sep 2007 19:27

Hvad bruger i til at nedlægge fjenderne med?

Min personlige favorit hedder vist nok MP5 og er en SMG, (med red dot sigte), den bruger jeg på alle baner og den owner for vildt!

Hvad er jeres favorit? og/eller har i ligefrem et favorit våben til hver bane?
Stormer i bare rundt eller camper i?
Jeg laver en del run and gun, men med måde, (søger dækning bag diverse covers osv. og prøver så vidt muligt at overraske fjenderne og ikke bare stå i åben ildkamp med dem.
Hvilke perks er jeres favoritter og igen skifter det efter hvilket våben/bane i er på?
Synes det er ærgeligt at man ikke kan skifte våben med det samme, men først efter man er død, det kunne de godt lave om på.
Ellers bare alle gode tips til at slå fjenderne ihjel og samtidig få det vildeste killing-spree :twisted:
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf tue69 » 19. sep 2007 19:29

Jeg bruger M14 (hedder den ikke det) :lol: som er en assault rifle. Den bruger jeg uanset bane.

Mine perks er 2 rocket launchers, more damage og så steady aim (tror jeg de hedder)

Min taktik er at bevæge sig mest muligt, tror ikke på at camping giver nogen som helst bonus grundet kill-cam.

Et godt råd er, at hvis du netop har nedlagt en fjende eller er kommet i krydsild, så find dig et sted hvor du har ryggen mod muren så du ikke bliver skudt eller stukket ned bagfra, jeg bruger den specielt i crash og kontor banen og det plejer at virke.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf brwnx » 19. sep 2007 19:36

m4 med red dot eller mp5 med red dot på vacant mappet....

perks last stand og rocket laumcher
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf HunkyDory » 19. sep 2007 19:36

Jeg bruger M4, mener jeg den hedder. Og det er med granatkaster på. Og så bruger jeg last stand og penetrate halløjsa. i de baner med små afstande.

Og jeg har førhen brugt den semi-automatiske sniper, men jeg syntes den anden er bedre, så den bruger jeg nu. Med en bazooka og bulletpenetration og en anden der gør kuglerne "stærkere" også. - i overgrown.

Men jeg suplere også med andre våben tit.

Jeg har tænkt mig at eksperimentere lidt med MP5, for når så mange bruger den, må der være noget om at den er god.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf jmr » 19. sep 2007 20:29

PS: af perks bruger jeg lidt forskelligt alt afhængigt af, om jeg er i camper eller run and gun humør.

Perk 1: Altid 2x launcher. (Hvad gør den perk med de 3 gange granater, jeg får aldrig 3 granater selvom jeg vælger den????).

Camper humør:
Perk 2+3= Stopping Power og Bullet Penetration, (hvis Sniper så bytter jeg stopping Power ud med Steady aim.

Run and gun humør:
Perk 2+3= Helbred og sprint.

PS: er det bare mig eller er der noget galt med den radar.
Ved godt hvis man får den der uv ting, så kan man se sine fjender, det virker fint.
Men nogen gange kan man se dem alligevel og andre ikke???
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf HunkyDory » 19. sep 2007 20:31

Man kan se dem, når de affyre skud der ikke er lydløse.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron