Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf WikzoDK » 17. sep 2007 19:05

Nogle få gange kommer boksen frem, hvor jeg så vælger mit Gamertag og venter i nogle sekunder; så kommer menuen frem som tidligere.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf vat69 » 17. sep 2007 19:05

jep jeg ventede 1 min højst så var det fint igen
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf jmr » 17. sep 2007 19:08

sniper_Nolight skrev:DOWNLOADING GAME SETTINGS

hva er nu det for noget - der sker ikke en skid. Synes ikke det hjælper at gå ud og ind af det hele tiden... har andre oplevet det?


Det er lige sket for mig igen :evil:
Man kan gøre følgende ting som "måske" virker:

1) Bliv ved med at gå ind og ud af spillet.
2) Reboot maskinen
3) Gå i "account management"/"download history" og download det forfra, (det tager som sagt kun 10 sek., da det allerede ligger på harddisken.

Men jeg har lige gjort alle de ting og intet virkede.
Er der nogen der kender en måde til at slippe af med det irriterende problem?
Min erfaring er, at lige pludselig virker den igen, men man ved ikke hvornår :?:
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf keyser » 17. sep 2007 20:03

Har samme problem, der er ikke rigtig noget der hjælper.
keyser
Niveau 2
 
Indlæg: 199


Indlægaf staint dk » 17. sep 2007 20:21

ja har oplevet det. der er ikke noget man kan gøre ser det ud til.. må bare prøve senere.
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf palnatoke » 17. sep 2007 20:30

Det skete ogsaa for mig idag, jeg lod den staa i cirka 10 minutter, saa blev jeg utaalmodig, trykkede B, trykkede A igen, Trykkede B, trykkede A igen.. og saa ventede jeg, saa gik der 2 minutter saa kunne jeg spille :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Sethos88 » 17. sep 2007 21:57

Har 3 Keys, hvis nogen ønsker en, send mig en PB.

EDIT: All Gone!
Senest rettet af Sethos88 18. sep 2007 15:23, rettet i alt 1 gang.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf HappyPepzi » 17. sep 2007 23:14

Har masser af keys...send en PB hvis du ønsker!!
PS. skynd dig!!!!
hygge+achivements+venner-tid-snart nyt job=ikke så meget på som tidligere..bær over med mig
HappyPepzi
Niveau 5
 
Indlæg: 1206


Indlægaf MilitaryOrb » 18. sep 2007 07:54

ER meget interreseret hvis der er flere tilbage, du må meget gerne sende en forbi så ses vi bare online :D
Billede
MilitaryOrb
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf tue69 » 18. sep 2007 08:34

jmr skrev:
sniper_Nolight skrev:DOWNLOADING GAME SETTINGS

hva er nu det for noget - der sker ikke en skid. Synes ikke det hjælper at gå ud og ind af det hele tiden... har andre oplevet det?


Det er lige sket for mig igen :evil:
Man kan gøre følgende ting som "måske" virker:

1) Bliv ved med at gå ind og ud af spillet.
2) Reboot maskinen
3) Gå i "account management"/"download history" og download det forfra, (det tager som sagt kun 10 sek., da det allerede ligger på harddisken.

Men jeg har lige gjort alle de ting og intet virkede.
Er der nogen der kender en måde til at slippe af med det irriterende problem?
Min erfaring er, at lige pludselig virker den igen, men man ved ikke hvornår :?:


Man skal simpelthen bare vente - og pludseligt forsvinder boksen hvor der står download game settings, og så er du klar til at game.
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf brwnx » 18. sep 2007 09:27

arrgh fil pg "downloading game settings" igår...endte med at spille bioshock istedet...så det er ok...

men hold hvor cod4 rykker....

synes dog at man er rimelig på røven indtil man får m4 med red dot sight...m16 er lidt for svag med sine 3 round bursts..enige??
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Wescada » 18. sep 2007 09:30

brwnx skrev:arrgh fil pg "downloading game settings" igår...endte med at spille bioshock istedet...så det er ok...

men hold hvor cod4 rykker....

synes dog at man er rimelig på røven indtil man får m4 med red dot sight...m16 er lidt for svag med sine 3 round bursts..enige??

M16'eren er meget bedre end M4 når vi snakker long range.

M4'eren er bedst allround dog, men på store baner vil jeg dog foretrækker M16 hvis man skal være assault. Så er der selvfølgelig også de singsyge snipere.
Wescada
 


Indlægaf brwnx » 18. sep 2007 09:37

jeg har virkelig ballade med m16 ved 15 m og mindre...kan ikke ramme en hat og føler ikke den giver noget rigtig skade...


er rigtig dårlig til at ramme...ikke som da man var ung....

red dot hjælper mig meget...
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf ElliottC » 18. sep 2007 13:49

Tror i at ens status bliver gemt sammen med gamertag, så man stadig har samme rank, når man køber spillet? :-)
Billede
ElliottC
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf The Riddick » 18. sep 2007 14:01

ElliottC skrev:Tror i at ens status bliver gemt sammen med gamertag, så man stadig har samme rank, når man køber spillet? :-)


naaa kunne jeg ik forstille mig, eftersom det er en beta. er det ikke sikkert at opgraderingssystemet fungere 100% på samme måde i det fulde spil. og det kan måske også give problemer med achievements.

men det er der sikkert andre brugere som ved mere om end mig, efter som COD4 er mit første møde med et betaspil
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster