Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Madman » 1. okt 2007 07:14

Jeg kunne ikke få spillet til at køre (!) i går aftes. Så nu venter jeg bare i spænding på det fulde spil... Det er et af de meget få spil, jeg kunne finde på at købe til release!
Madman
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf brwnx » 1. okt 2007 07:43

snøft snøft...cod4 jeg savner dig....
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Jibla » 1. okt 2007 09:40

Shit der er lang tid til release. :(
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Etnad » 1. okt 2007 10:08

Reviloto skrev:
Etnad skrev:Hvor er det sørgelig at blive kicked af hosten fordi man pwner ham!


Man kan da ikke blive kicked? Hosten kan forlade og slutte spillet men jeg troede ikke det var muligt at kicke folk ud.


Jo, hosten kan kicke folk når man er ude i game lobby.
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf CaptainKicker » 3. okt 2007 17:54

Så er Call of Duty 4 Bestilt fra Coolshop :D

PRIS: 487,-
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Furious JT » 3. okt 2007 18:14

CaptainKicker skrev:Så er Call of Duty 4 Bestilt fra Coolshop :D

PRIS: 487,-


Kan ikke helt forstå jer der forudbestiller spillet. Der er jo nok til alle. Det så vi jo med halo3.

Desuden kan det jo være at f.eks elgiganten sælger spillet til 399kr lige som halo3.

Jeg venter i hvertfald med at købe til launch dagen og ser hvilken butik der er billigst.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf CaptainKicker » 3. okt 2007 18:16

Furious JT skrev:
CaptainKicker skrev:Så er Call of Duty 4 Bestilt fra Coolshop :D

PRIS: 487,-


Kan ikke helt forstå jer der forudbestiller spillet. Der er jo nok til alle. Det så vi jo med halo3.

Desuden kan det jo være at f.eks elgiganten sælger spillet til 399kr lige som halo3.

Jeg venter i hvertfald med at købe til launch dagen og ser hvilken butik der er billigst.


Tja skal have det uanset hvad, og jeg bor i Silkeborg hvor vi ikke har nogen ElGiganten.. Dog har vi Merlin og FONA som plejer at få spillene flere dage efter realese og som så sælger dem for 549,- eller mere :)

Boede jeg i nærheden af en EBGames, Elgiganten osv. havde jeg ventet, men det gør jeg ikke.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Furious JT » 3. okt 2007 18:20

CaptainKicker skrev:
Furious JT skrev:
CaptainKicker skrev:Så er Call of Duty 4 Bestilt fra Coolshop :D

PRIS: 487,-


Kan ikke helt forstå jer der forudbestiller spillet. Der er jo nok til alle. Det så vi jo med halo3.

Desuden kan det jo være at f.eks elgiganten sælger spillet til 399kr lige som halo3.

Jeg venter i hvertfald med at købe til launch dagen og ser hvilken butik der er billigst.


Tja skal have det uanset hvad, og jeg bor i Silkeborg hvor vi ikke har nogen ElGiganten.. Dog har vi Merlin og FONA som plejer at få spillene flere dage efter realese og som så sælger dem for 549,- eller mere :)

Boede jeg i nærheden af en EBGames, Elgiganten osv. havde jeg ventet, men det gør jeg ikke.


Jamen så forstår jeg fuldt ud din forudbestilling :D Tror heller ikke det bliver meget billigere end de 480kr.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf CaptainKicker » 3. okt 2007 18:22

Nej det var også det jeg tænkte.. For jeg så at det kostede over 500 forleden og var så lige inde og tjekke i dag, hvor der så stod 487,-.

Så jeg blev nød til at slå til ;-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron