Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf jmr » 14. sep 2007 23:42

Nu har jeg spillet betaen et par dage og der har ingen problemer været.
Men nu hvor jeg skal til at starte et spil skriver den hver gang "downloading...." og jeg indrømmer at jeg ikke har ventet i mere end 5 minutter, (med en download speed på 8MB).

Nogen der har været udsat for det samme?
Det virker som en fejl :x
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf Skinke » 14. sep 2007 23:45

Kan man slå det der auto-aim fra, eller er det bare på fra starten af? For alle sammen snakker om det, og hvor provokerende det er at deres våben flytter sig selv og låser fast, men det har jeg aldrig oplevet. Mit våben sigter sgu' aldrig af sig selv, og det er tit at jeg sender salver af sted lige ved siden af folk i stedet for. Er det kun når man skyder fra hoften?
Skinke
Niveau 4
 
Indlæg: 593


Indlægaf Gimmo » 14. sep 2007 23:58

Faktisk ret ærgeligt man ikke kan sætte C4 på sig selv : < Det ville ellers være fedt.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Briskplayer1 » 15. sep 2007 00:41

jmr skrev:Nu har jeg spillet betaen et par dage og der har ingen problemer været.
Men nu hvor jeg skal til at starte et spil skriver den hver gang "downloading...." og jeg indrømmer at jeg ikke har ventet i mere end 5 minutter, (med en download speed på 8MB).

Nogen der har været udsat for det samme?
Det virker som en fejl :x


jeg er også ude for det samme.
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf jmr » 15. sep 2007 00:52

Briskplayer1 skrev:
jmr skrev:Nu har jeg spillet betaen et par dage og der har ingen problemer været.
Men nu hvor jeg skal til at starte et spil skriver den hver gang "downloading...." og jeg indrømmer at jeg ikke har ventet i mere end 5 minutter, (med en download speed på 8MB).

Nogen der har været udsat for det samme?
Det virker som en fejl :x


jeg er også ude for det samme.


Jeg har hørt at der var en´ der bare lod den stå og downloade i 4-5 timer, hvorefter det virkede igen og problemet opstod ikke igen.
Håber han har haft en langsom forbindelse :D
Har lige ladet min stå og "downloade" i 30 min, (8MB), men den kom ikke, skal nok stå længere.
Men hvis du har tolmodighed, så lad den stå nogle timer.
PS: Fortæl hvis det løser problemet og det samme gør jeg selvfølgelig også.
Det er sgu pisse ærveligt for det er sgu fedt det spil!
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf Madman » 15. sep 2007 07:46

Skinke skrev:Kan man slå det der auto-aim fra, eller er det bare på fra starten af? For alle sammen snakker om det, og hvor provokerende det er at deres våben flytter sig selv og låser fast, men det har jeg aldrig oplevet. Mit våben sigter sgu' aldrig af sig selv, og det er tit at jeg sender salver af sted lige ved siden af folk i stedet for. Er det kun når man skyder fra hoften?

Jeg har heller ikke oplevet auto-aim... Hverken når man skyder fra hoften eller når man tager sigte. Så hvis det er der, så har jeg i hvert fald overset det (og så kan problemet vel ikke siges at være så stort for mit vedkommende ;)).
Madman
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf jmr » 15. sep 2007 10:18

Til Briskplayer1:

Prøv at gå ind og ud, adskellige gange så skulle den være der eller reboot maskinen.
Min kom bare pludselig af sig selv :?
jmr
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf M2L » 15. sep 2007 11:45

Gimmo skrev:Faktisk ret ærgeligt man ikke kan sætte C4 på sig selv : < Det ville ellers være fedt.


Selvmordsbombe i spillet ..
Det ville ESBN eller hvad de hedder ikke bryde sig om og banne spillet.
M2L
 
Indlæg: 1396

Brugeravatar

Indlægaf Blade Dk » 15. sep 2007 13:35

jmr skrev:Nu har jeg spillet betaen et par dage og der har ingen problemer været.
Men nu hvor jeg skal til at starte et spil skriver den hver gang "downloading...." og jeg indrømmer at jeg ikke har ventet i mere end 5 minutter, (med en download speed på 8MB).

Nogen der har været udsat for det samme?
Det virker som en fejl :x


jeg fik os samme problem igår aftes jeg gik bare ind under account mangement download history og downloadede den forfra igen . da cod allerede ligger på hdd tager det max 10 sek før den er færdig og så virkede det igen
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 15. sep 2007 14:44

jmr skrev:Nu har jeg spillet betaen et par dage og der har ingen problemer været.
Men nu hvor jeg skal til at starte et spil skriver den hver gang "downloading...." og jeg indrømmer at jeg ikke har ventet i mere end 5 minutter, (med en download speed på 8MB).

Nogen der har været udsat for det samme?
Det virker som en fejl :x


har haft sammen problem...Jeg blev ved med at gå ud og ind helletiden. Så gik det væk :?
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf Brian Kirchheiner » 15. sep 2007 22:04

Hmm, der må da være en enkelt barmhjertig sjæl derude med en beta nøgle i overskud, som kunne redde min dag vd at sende den til mig :-)
Brian Kirchheiner
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Teams - XS | Elegande » 15. sep 2007 22:51

pm sendt
Teams - XS | Elegande
 
Indlæg: 843


Indlægaf EarthlyChimera » 16. sep 2007 00:04

hvornår udkommer COD 4??
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Indlægaf tue69 » 16. sep 2007 00:09

5. november
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf OldTymer72 » 17. sep 2007 18:56

DOWNLOADING GAME SETTINGS

hva er nu det for noget - der sker ikke en skid. Synes ikke det hjælper at gå ud og ind af det hele tiden... har andre oplevet det?
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron