Xboxlife forum

Call of Duty 4 MP Beta

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Sp4 » 14. sep 2007 14:52

Blade Dk skrev:er ret sikker på at hvis der bliver lavet en klan ladder et eller andet sted på nettet , så ændre gameplayet sig os, De der har spillet Socom Us Navy seals vil os være mig enig i at når der ikke var noget rigtigt at kæmpe for så var det os et gun and running spil alle skiftede retning med det samme og løb hver sin vej, det samme med Battlefield MC , men når der er en Kankampe og æren om at være den bedste klan så skifter spillestilen det er i hvertfalde den oplevelse jeg har haft med div spil

Socom
Battefield mc
Cod 4 beta ( det gælder bare om at spille med de rigtige og mod de rigtige)


Fuldstændig enig!

Socom II var fantastisk! Aldrig har jeg prøvet et online-spil der var så genialt og medrivende. Og ingen Xbox-spil har kunne hamle op med det. Jeg fatter ikke hvorfor der ikke er flere der kopierer spillets koncept. Og specielt det med at der er lobbier til hvert land osv.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf WikzoDK » 14. sep 2007 15:09

JkMa skrev:eneste ting som forstyrre mit øje er de blade som blæser rundt i vinden, det gør de også i 3érn og det forstyrrer mit udsyn, tror hele tiden det er en fjende der kommer rendene på lang afstand.
Men hva det er jo intet imod alt det andet lækre i spillet :wink:

Enig! De blade er da bare for irriterende. De gør ingen nytte overhovedet, og de får ikke spillet til at fremstå flottere på nogen måde.

Da Senzai skrev:Jeg bryder mig slet ikke om det. Synes jeg bliver mega stresset og forvirret af grafikken. Føles bare som om at spillet kører "forkert". Kan slet ikke overskue det. Synes Grafikken er mega forvirrende og stressende. Lidt på samme måde som hvis man skruer helt op for skarpheden på et tv.

Ved ikke, om det kan være fordi, at jeg ikke har HD tv. Havde det også nogengange lidt på samme måde i GRAW, hvor folk blandt andet kunne se, folk, før jeg kunne.

Jeg har prøvet spillet både på et almindeligt fjernsyn og HD-tv. Det er svært at se tingene ordentligt på kassefjernsyn, og det er næsten umuligt at læse teksten. Med HD-fjernsyn ser man meget mere.

Da Senzai skrev:
DJRaider skrev:Just like real-life...?


Præcist. Det er ligeså lamt, som dem, der sagde i Seige i Graw, da vi ville slå granater fra "Yeah, because they dont have nades irL"

f*ck NU IRL. Det ændrer jo ikke på, at Nades ødelægger GameModen ( spillet. Det her er ikke Real Life. Det er et spil.

Ja, det er lamt, at man dør af et skud eller hvor mange det er. Jeg vil jo gerne spille. Gider ikke det der pjat med at man ligger på lur og gemmer sig like forever, for at få 2 sekunders action, og så skal der campes igen.

Jeg vil have Spilletid, action og Battling. Ville jeg have real life gik jeg udenfor.

Call of Duty 4 er ikke et spil for mig. Det er ingen hemlighed. Jeg vil have action. Raw GamePlay og Raw Skillz mod Skillz. Derfor jeg spiller Fighters.

Kan slet ikke følge dig i dit udsagn. Call of Duty 4 er utrolig intenst og fyldt med action hele tiden. For at undgå at blive dræbt skal man hele tiden bevæge sig og ditto for at få kills. Ofte når man møder en fjende, har man kun et kort øjeblik til at bruge sine "skillz" til at få et godt headset, inden modstanderen skyder én.
Det er kun i Overgrown, IMO, at det er muligt at sætte sig som sniper og skyde folk langvæk fra. Dette er dog godt balanceret, så man aldrig rigtig finder sted, hvor ingen fjender kan nå én.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Lordkluklatter » 14. sep 2007 15:10

Så fik jeg endelig tid til at indtaste koden, og så siger den fandme at koden er "invalid" !!
Er der en der ved om man SKAL være 18 år, for at kunne hente betaen?
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf vat69 » 14. sep 2007 15:30

man skal være 16
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Lordkluklatter » 14. sep 2007 15:42

16?
Jeg er 16, men når jeg har indtasten koden, inde under fanebladet "marketplace", og i "reeden code", siger den bare at koden er invalid?
Nogen der ved hvad problemet er? Og hvordan det kan løses?
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Partyboy » 14. sep 2007 15:49

I'm 14 - and it still works, fuck the age; it's about skiilz.
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Gosser » 14. sep 2007 15:58

Kan ikke joine nogen spil pt - ved virkelig ikke hvad der sker! :cry:
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Lordkluklatter » 14. sep 2007 16:29

Jeg kan slet ikke få min kode til at fungere! :-(
Hjælp!!
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Blauwy » 14. sep 2007 16:43

Sikker på at du har skrevet den rigtigt ind? :roll:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf BadaBing DK » 14. sep 2007 16:49

Wescada skrev:CoD 4 er da RENT run 'n gun. Intet taktisk over Team Deathmatch overhovedet. Search and Destroy sutter for grumt. Halo virker meget mere taktisk.

Beta'en er mega fed, men det er bare lidt ærgeligt der ikke rigtigt er noget teamplay. Håber det bliver fikset i retail, ellers bliver det jo rent XP farming, for at komme i en høj rank.


Folk bliver tvungne til at spille mere taktisk i takt med at nye perks bliver frigivet. Fx claymores kommer til at gøre ondt hvis du bare tosser rundt.

Jeg savner dog også at man får reelt benefit af at spille som et hold, lige nu ser det bare ud som om at jo flere man render sammen, jo større er risikoen for at blive pløjet ned af en heavy gunner.
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf vat69 » 14. sep 2007 16:58

der er kommet 2 nye game modes eller noget som man ikke kan joine gennem party
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Lordkluklatter » 14. sep 2007 16:58

Blauwy skrev:Sikker på at du har skrevet den rigtigt ind? :roll:


Ja, 99%. Jeg forsøgte flere gange.
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf prencher » 14. sep 2007 17:00

BadaBing DK skrev:
Wescada skrev:CoD 4 er da RENT run 'n gun. Intet taktisk over Team Deathmatch overhovedet. Search and Destroy sutter for grumt. Halo virker meget mere taktisk.

Beta'en er mega fed, men det er bare lidt ærgeligt der ikke rigtigt er noget teamplay. Håber det bliver fikset i retail, ellers bliver det jo rent XP farming, for at komme i en høj rank.


Folk bliver tvungne til at spille mere taktisk i takt med at nye perks bliver frigivet. Fx claymores kommer til at gøre ondt hvis du bare tosser rundt.

Jeg savner dog også at man får reelt benefit af at spille som et hold, lige nu ser det bare ud som om at jo flere man render sammen, jo større er risikoen for at blive pløjet ned af en heavy gunner.


Det troede jeg også først.. indtil jeg spillede med 6 venner i et party.. Hvis I spiller taktisk, er de andre nødt til at gøre det samme, ellers dør de, uden tvivl.

Når det så er sagt, det eneste af de beta maps de har lagt ud der har nogle rigtig gode taktiske ting er overgrown, jeg tror de andre specifikt er lavet til det mere åbne klassiske fps gameplay.

Når retail kommer ud vil der være mange flere maps, og helt sikkert flere relativt store maps med masser af taktiske faciliteter. Og så selvf. klaner osv. Du skal ikke forvente taktik medmindre du spiller med en masse venner eller klan kampe.

Det samme ses i gamle spil som hele BF serien og selv noget så skod som counter-strike. Hvis du vil have taktisk spil, skal hele dit team være med på den, og 90% af gangene betyder det enten et fuld hold af venner, eller en klan.
Senest rettet af prencher 14. sep 2007 17:05, rettet i alt 1 gang.
prencher
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf HunkyDory » 14. sep 2007 17:04

Lord - Jeg har en kode hvis du er interreseret.

Angående det at være taktisk, så er det jo et spørgsmål om bare at være det. Hvis man begynder at tænke taktisk - at flanke det andet hold osv. - vil man automatisk vinde. Og det vil også tvinge det andet hold til at gøre det samme.

Men ellers, så er det rent run and gun. Men bevares, Halo er ligeså meget run and gun ligesom så mange andre, med mindre man begynder at tænke taktisk. Jeg syntes også det er rart at det at tænke taktisk, er noget man selv skal tilfører gameplayet, så det giver multiplayer delen lidt flere facetter, og så man bare kan spille uden hjernen når man har lyst og når man så spiller clan kamp eller whatever, kan give spillet lidt mere dybte i form af ditto.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Danielfalk » 14. sep 2007 17:59

Nu har jeg bøvlet hele dagen med at få min bruger oprettet, og måtte ende med at lave en ny mail for at få den beta key.

Da jeg så logger ind er alle væk, piv :) Hvis nogen har en BETA key til overs, så ser jeg MEGET MEGET gerne en pm med key'en.

Jeg ville blive meget lykkelig :)
Danielfalk
Niveau 2
 
Indlæg: 139


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron