Xboxlife forum

Bioshock - Den officielle tråd (SPOILER WARNING!)

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf MopStyle » 12. sep 2008 07:49

spif2001 skrev:Spil det igennem på hard, så skal du nok få spænding og røven på komedie. :D

Især hvis man deaktivere vita-chambers. Det er sådan spillet skal spilles :D
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf spif2001 » 12. sep 2008 07:52

MopStyle skrev:
spif2001 skrev:Spil det igennem på hard, så skal du nok få spænding og røven på komedie. :D

Især hvis man deaktivere vita-chambers. Det er sådan spillet skal spilles :D

Nemlig. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Blodbad » 27. okt 2008 09:59

MopStyle skrev:
spif2001 skrev:Spil det igennem på hard, så skal du nok få spænding og røven på komedie. :D

Især hvis man deaktivere vita-chambers. Det er sådan spillet skal spilles :D


Det er nok også det eneste der kan få det til at blive "hard". Synes ikke det var svært på hard med vita chambers (dog stadig rigtigt fedt)

Jeg kan ikke gennemskue hvordan man kan banke en Big Daddy på hard uden at dø. Og man kan vel ikke klare sig senere i spillet uden Adam kan man? Nogen tips?

Den eneste fail safe måde at gøre det på som jeg kunne finde ud af var at bruge chemical thrower med electric gel og så bare holde den på ham indtil han dør, men det er først muligt ret sent i spillet.

Jeg har aldrig rigtigt fået de der trap bolts til at virke. Det læste jeg ellers var en god måde.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Divi » 15. nov 2008 18:05

er der nogen der har nogen tips til hvordan man klare ham der fontaine
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Blodbad » 17. nov 2008 09:34

jeg synes også han var lidt tricky, men i hvert fald i hans første form var chem thrower + electric gel ganske effektivt.
Eller brugte jeg bare alle mine stærkeste våben og forsøgte at undgå hans angreb.
Det tog dog et par forsøg på hard.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Divi » 17. nov 2008 16:49

jeg kan ikke nakke ham jeg dør hele tiden og telekinse er for svært at bruge
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf OldTymer72 » 17. nov 2008 17:05

Divi skrev:jeg kan ikke nakke ham jeg dør hele tiden og telekinse er for svært at bruge


Hvis man har fået styr på crossbow er den faktisk ganske effektiv. Brug pilene der efterlader en wire og lad ham løbe ind i dem. Løb rundt derinde så han løber efter dig og 'sæt fælder' - kan dog være lidt tricky når stressen melder sig og han pruster dig i nakken :D
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Blodbad » 18. nov 2008 08:52

Telekinesis? Havde jeg slet ikke overvejet. Skyder han noget efter dig som du kan kyle tilbage? Har jeg åbenbart allerede glemt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Divi » 18. nov 2008 18:06

Ja ildkugler og så runde sorte lyn-kugler
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron