Wescada skrev:Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?
De går sikkert mere op i grafik end gameplay
Tbigum skrev:Wescada skrev:Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?
De går sikkert mere op i grafik end gameplay
Det er GR. de har garanteret anmeldt spillet ud fra en tidlig bug-fyldt preview udgave.
Morten Skou skrev:Jeg kan lige nævne at jeg netop har modtaget Bioshock
Det betyder at jeg i aften vil kunne give jer de første indtryk fra den fulde udgave af spillet.
Morten Skou skrev:Jeg kan lige nævne at jeg netop har modtaget Bioshock
Det betyder at jeg i aften vil kunne give jer de første indtryk fra den fulde udgave af spillet.
Bobcat3003 skrev:Det kunne virkelig ikke siges bedre Lasborg... Uhygge opstår når man ikke ved hvad der vil ske, men man har konstant en tro på at der nok skal ske et eller andet om det næste hjørne, eller i hvert fald det næste hjørne igen. Det uhyggelige er ikke resultatet (choket), men opbygningen og spændingen op til dette... hvis det overhovedet kommer.
LinearZ skrev:Så vidt jeg har forstået det er det meningen at det skulle være et dystert og uhyggeligt spil. Ud fra demoen kunne jeg da godt se det var en dyster verden at rende rundt i. Men uhyggeligt? For mig var det ikke mere uhyggeligt end Viva Pinata
For at et spil skal mig få til at skidde i bukserne så skal der nogle chok til. Ikke bare nogle lyde og nogle der snakker mærkeligt.
Kan da godt være at Bioshock har nogle chok elementer i sig men så ingen i demoen.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster