Xboxlife forum

Bioshock - Den officielle tråd (SPOILER WARNING!)

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Wescada » 16. aug 2007 10:12

Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?

De går sikkert mere op i grafik end gameplay :D
Wescada
 


Indlægaf Tbigum » 16. aug 2007 10:18

Wescada skrev:Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?

De går sikkert mere op i grafik end gameplay :D


Det er GR. de har garanteret anmeldt spillet ud fra en tidlig bug-fyldt preview udgave.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Wescada » 16. aug 2007 10:18

Tbigum skrev:
Wescada skrev:Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?

De går sikkert mere op i grafik end gameplay :D


Det er GR. de har garanteret anmeldt spillet ud fra en tidlig bug-fyldt preview udgave.

Du siger noget :lol:
Wescada
 


Indlægaf Sp4 » 16. aug 2007 11:38

Tbigum skrev:
Wescada skrev:Hmm, hvordan kan GoW få 10 når Bioshock får 9?

De går sikkert mere op i grafik end gameplay :D


Det er GR. de har garanteret anmeldt spillet ud fra en tidlig bug-fyldt preview udgave.


Thomas Tanggaard (klovn) var hos Take2 og spillede det igennem hos dem, da de ikke ville sende spillet udenfor husets fire vægge og GR skulle have anmeldelsen færdig til det nye nummer. Og det var det helt færdige spil.

Men det er da klart en tanke der strejfer én.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf blaznee » 16. aug 2007 12:14

Anmeldelsen er oppe på nævnte site..

Bioshock KAN falde i samme faldgruppe som dets spirituelle forgængere System Shock 1 & 2.. Nemlig at det ikke er en stealth/horror/survival shooter, ej heller en standard shooter og heller ikke et RPG.. Men med elementer fra alle.. Kommer man ind til Bioshock med en mening om at det skal være en af disse ting mere end noget andet, så VIL man blive skuffet..

Disse spil er mest af alt "Oplevelsesspil" i first person perspektiv..
Billede
blaznee
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf brwnx » 16. aug 2007 12:17

jeg glæder mig så meget til at opleve historien, og se hvilken retninger de kan trække dette fede setup....
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Wescada » 16. aug 2007 12:20

Jeg synes slet ikke anmeldelsen på GR er ret god. Ser frem til andre danske reviews, ellers holder jeg mig bare til Eurogamer, Gamespot og IGN.
Wescada
 


Indlægaf Morten Skou » 16. aug 2007 12:22

Jeg kan lige nævne at jeg netop har modtaget Bioshock :)

Det betyder at jeg i aften vil kunne give jer de første indtryk fra den fulde udgave af spillet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf spif2001 » 16. aug 2007 12:23

Morten Skou skrev:Jeg kan lige nævne at jeg netop har modtaget Bioshock :)

Det betyder at jeg i aften vil kunne give jer de første indtryk fra den fulde udgave af spillet.

*Rub it in, rub it in*
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf brwnx » 16. aug 2007 12:24

lyder lækkert skou...
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Haugboelle » 16. aug 2007 12:32

Morten Skou skrev:Jeg kan lige nævne at jeg netop har modtaget Bioshock :)

Det betyder at jeg i aften vil kunne give jer de første indtryk fra den fulde udgave af spillet.


Aggggr, heldige asen! ME WANTS! ;)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 16. aug 2007 12:37

Bobcat3003 skrev:Det kunne virkelig ikke siges bedre Lasborg... Uhygge opstår når man ikke ved hvad der vil ske, men man har konstant en tro på at der nok skal ske et eller andet om det næste hjørne, eller i hvert fald det næste hjørne igen. Det uhyggelige er ikke resultatet (choket), men opbygningen og spændingen op til dette... hvis det overhovedet kommer.


Hehe præcis, og til tider bliver man lidt skuffet over der ikke sker noget, så slapper man lidt, men er stadig i stemningen også sker der noget, uhhhhh! ;) Glæder mig vildt til det spil. Btw de thugs der, de minder sku meget om dem i Conmdemned, den måde de hopper på en osv...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Thomas.Madsen » 16. aug 2007 13:09

LinearZ skrev:Så vidt jeg har forstået det er det meningen at det skulle være et dystert og uhyggeligt spil. Ud fra demoen kunne jeg da godt se det var en dyster verden at rende rundt i. Men uhyggeligt? For mig var det ikke mere uhyggeligt end Viva Pinata ;)
For at et spil skal mig få til at skidde i bukserne så skal der nogle chok til. Ikke bare nogle lyde og nogle der snakker mærkeligt.
Kan da godt være at Bioshock har nogle chok elementer i sig men så ingen i demoen.


Sjovt, for choks virker overhovedet ikke på mig.. Hvis jeg skal blive skræmt, skal det være med en tyk, dyster stemning... Præcis som Bioshock
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf Stente » 16. aug 2007 13:28

Nogen der gerne vil prøve demoén på hard?

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3161979 - sådan låser du den op. Læste lige 4 reviews....alle 100%, måske man bør overveje at købe det spil :)
Stente
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf HunkyDory » 16. aug 2007 14:07

I sir' lige til når Gamespot, IGN eller Gametrailers har et review oppe!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron