Xboxlife forum

Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf JkMa » 14. feb 2008 10:35

skitzofraen skrev:
tue69 skrev:
skitzofraen skrev:
WikzoDK skrev:Ja, det sker hele tiden. Jeg kan nemt se, når spillet automatisk rykker mit sigtekorn en lille smule, både i multi- og singleplayer. Prøv eventuelt den første bane, træningsmissionen, og du vil se det tydeligt. Du ved, lige før du skal smadre en vandmelon med kniven :P


Er rimlig sikker på, at der kun er Aim-assist/auto-aim i Singleplayer delen og ikke i multiplayer...


Nope - der er også aim-assist i multiplayer, dog ikke på samme måde som Wikzo beskriver det.

Hvis man f.eks. er i iron sight og sigter efter en fjende, så kan scopet finde på at rykke sig hvis der løber en anden fjende tværs ind over. Møgtrælst.


okay... Jeg har aldrig lagt mærke til det i multiplayer, men har tilgengæld oplevet det tit i singleplayer, så gik bare ud fra det var taget af i multi...

Det er som skrevet også i multiplayer, personligt oplever jeg det ikke selv. Mange snipere oplever det har jeg læst.... der er også fokus på evt. at få det fjernet eller i det mindste mulighed for at slå det fra.
Kan også tydligt se i killcam når man blir nakket af en stunnet modstander at hans sigte stadig formår at krybe op i dit fjæs selvom hans udsyn er blændet.... den del hader jeg som pesten :evil:
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Mr. Aggiz » 14. feb 2008 11:11

Oplever det kun når jeg bruger sniper, der kan være ekstremt irriterende! Men når man bare tonser rundt, som en anden psykopat ligger jeg ikke mærke til noget.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf LinearZ » 14. feb 2008 11:38

Har ikke så meget imod aim-assist.
Ligger man og sniper, der render en modstander ind foran en og så sigtet følger lidt med er man bare klar over at det var en fjende og så hiver man da bare pistolen frem ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Mr. Aggiz » 14. feb 2008 12:01

LinearZ skrev:Har ikke så meget imod aim-assist.
Ligger man og sniper, der render en modstander ind foran en og så sigtet følger lidt med er man bare klar over at det var en fjende og så hiver man da bare pistolen frem ;)


Ja selvfølgelig, men det er bare noget lort når man sigter efter en anden modstander og der så er en eller tosse forbi og ens aim begynder at følge ham istedet :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf LinearZ » 29. feb 2008 13:10

Så er patchen sørme landet... :D
Eller ved ikke hvor længe siden det er. Har ikke spillet det i 2-3 dage. Men har heller ikke set nogle posts om det ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf DJan.dk » 29. feb 2008 13:23

LinearZ skrev:Så er patchen sørme landet... :D
Eller ved ikke hvor længe siden det er. Har ikke spillet det i 2-3 dage. Men har heller ikke set nogle posts om det ;)


Nice, glæder mig til at prøve ACOG-scopen nu.

Improved Sniper / ACOG Accuracy

Sniper and ACOG scopes have been tweaked and are really improved. I use to not snipe at all (mainly because I’m a horrible sniper), but now it’s so much more fluid and natural, while still having the same difficulty to use, it has no more “WTF I know I hit that guy!” moments.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf LinearZ » 29. feb 2008 13:30

Man kan godt mærke at sniper scopet er blevet en milliard gange bedre ;)
Men det der "Host left the game" fix er da en gang ****.
Spillet stopper stadig og man ryger tilbage til pregame (eller hvad det nu hedder). Havde satme regnet med at det var lidt mere som i Halo3 hvor spillet lige pauser et øjeblik og så forsætter med en ny host.
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Furious JT » 29. feb 2008 13:33

LinearZ skrev:Man kan godt mærke at sniper scopet er blevet en milliard gange bedre ;)
Men det der "Host left the game" fix er da en gang ****.
Spillet stopper stadig og man ryger tilbage til pregame (eller hvad det nu hedder). Havde satme regnet med at det var lidt mere som i Halo3 hvor spillet lige pauser et øjeblik og så forsætter med en ny host.


WHAAAT!
Trode bestemt også at spillet ville fortsætte efter updaten. Sikke noget pis.
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf piko » 14. mar 2008 15:11

piko
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf Scooter dk » 15. mar 2008 06:09

piko skrev:information om de nye baner :D

http://www.gamespot.com/pc/action/callo ... lk=topslot


Det ser sgu godt ud, glæder mig :D
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Indlægaf charlie bumbum » 20. mar 2008 11:38

YES nye baner
The four new player areas are: Creek, an open village area; Broadcast, a close-quarters in-door environment; Killhouse, an abandoned warehouse; and Chinatown, a low-lit map set in the not-so-war-torn city of San Francisco. Those who already own the game will also be able to purchase the map pack on April 3 through Xbox Live for 800 Microsoft points.
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf JkMa » 20. mar 2008 12:46

Yes gratis sku´ det jo ikke være :?
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf tue69 » 20. mar 2008 12:52

Men omvendt set - havde du forventet det?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf JkMa » 20. mar 2008 13:02

tue69 skrev:Men omvendt set - havde du forventet det?

Ikke rigtig. Men IW kunne på forhånd ikke sige om de ville være gratis eller....
Går ud fra at det er MS som har haft sidste ord i denne sag
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Stinger » 20. mar 2008 17:56

JkMa skrev:
tue69 skrev:Men omvendt set - havde du forventet det?

Ikke rigtig. Men IW kunne på forhånd ikke sige om de ville være gratis eller....
Går ud fra at det er MS som har haft sidste ord i denne sag


Gutterne har jo siddet i et par måneder og arbejdet på dem, en masse folk har været involveret og løn er jo ikke gratis. Det er et produkt som alle andre, det koster penge fordi det har været dyrt at lave. Om man så vil købe det er op til én selv.
Stinger
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron