Xboxlife forum

Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Pense007 » 20. mar 2008 23:57

Mig (Pandamaniac DK) og Terrificy (Terrificy) har fundet nogle dejlige easter eggs på diverse baner med containere, der står diverse ting som CALL OF DTY (Call of Duty), IW PWN T2 (Inifnity Ward Pwns TakeTwo?), INF NTY WRD (Infinity Ward). Vi fandt også en vi ikke kunne tyde, der stod "PW TLR CHN". Nogen der kan tyde dette, må de meget gerne sende en PM til mig. :D
Billede
Pense007
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf JkMa » 21. mar 2008 11:14

Stinger skrev:
JkMa skrev:
tue69 skrev:Men omvendt set - havde du forventet det?

Ikke rigtig. Men IW kunne på forhånd ikke sige om de ville være gratis eller....
Går ud fra at det er MS som har haft sidste ord i denne sag


Gutterne har jo siddet i et par måneder og arbejdet på dem, en masse folk har været involveret og løn er jo ikke gratis. Det er et produkt som alle andre, det koster penge fordi det har været dyrt at lave. Om man så vil købe det er op til én selv.

Nu spiller jeg ikke cod på pc og ved ikke om jeg husker rigtig, men er der ikke noget med at pc-players kan downloade nye maps gratis?! eller skal de også ud og købe?
For ellers holder det jo ikke det du siger.... :wink:
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf BadaBing DK » 21. mar 2008 11:42

Jeg tror slet ikke at det er IW der prisfastsætter mappacks; det er derimod MS. Jeg mener faktisk at det var IW der sagde, i forbindelse med en journalist spurgte hvad prisen ville være, at det havde de ikke kontrol over, da det netop var MS der prisfastsatte.

EDIT: Og nej, jeg har ikke noget kilde link :P
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf JkMa » 21. mar 2008 13:04

Var vi ikke lidt ude i det samme da GOW kom ud med nye maps, producenten sagde de kunne være gratis for deres skyld, men MS ville ha $$ i kassen for at stille dem til download på live?!
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Fidibusfilms » 28. okt 2008 15:40

Måske et dumt spørgsmaål, men jeg mener jeg så en nyhed her på siden om der ville komme nogle nye gamemodes og sådan. Kommer de eller er det bare mig?
Fidibusfilms
Niveau 4
 
Indlæg: 370


Indlægaf Descenter » 19. apr 2009 16:14

HJÆLPE!

Jeg sider fast i single player delen...

Jeg er nået til en af de senere baner tor jeg, jeg har lige hoppet ned i et missil-silorør, og skal under jorden ned ad trapper og gennem en række gange på tid inden Nukene sprænger!

Jeg kan vælge ligefrem og og højre og venstre side af gangen. Men da jeg spiller på næstsværeste sværhedsgrad, så har jeg en ide om at fjenderne komme uendeligt dernede???

Nogle gange når jeg helt i bunden andre gange død jeg af en gfranat eller andet uheldig lige nedenfor trappen.

Er ved at være noget frustreret over denne bane nu, og skal lige høre hvad andre har af forslag og taktik til denne del af spillet. Alt hjælp modtages.
Håber da ik jeg skal starte forfra på en lettere sværhedsgrad.
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Descenter » 19. apr 2009 16:20

Hvor langt skal jeg til spillet "saver" så jeg ikke skal starte forfra ved trappen igen?
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Descenter » 21. apr 2009 03:28

ingen der kan hjælpe?
Descenter
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Kattolil » 21. apr 2009 05:41

Så vidt jeg ved er det fuldstændigt forskelligt hvornår der dannes et checkpoint, men som regel er det når en scriptet ting starter (En explosion der laver et hul i en mur f.eks.) eller når du ikke er i nærheden af nogle fjender.

Og desuden, så har det altid haft mest med held at gøre om hvor nemt en mission er på sværest. Ved ikke om det tæller med næstsværest :)
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf MFJ2009 » 22. apr 2009 05:46

Der sad jeg også lidt fast.

Så vidt jeg husker, så kan du dreje til højre af den første gang. Den er lige i starten af gangen, og der står soldater både i gangene til højre og venstre. Pas på ryggen og ha' rimeligt travlt uden at stresse, så brug granaterne flittigt og spild ikke tid på fjenderne i den lange gang. Første checkpoint kommer efter du har været gennem et par gange, og der kommer et par bølger af fjender.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf Divi » 22. apr 2009 11:00

hej jeg sidder fast ved en af de første missioner.

det er den hvor man har reddet nikolai,hvor man kommer til et sted hvor der en helikopter der skyder på en, jeg har prøvet 50 gang men kan ikke komme forbi, helicopter bliver ved med at skyde på mig, jeg spiller hardend, nogen der ka hjlæpe?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf MFJ2009 » 24. apr 2009 05:46

Jeg husker ikke lige den situation, men de møder med helikoptere jeg kan huske, var der placeret rpg'ere o. lign. i nærliggende bygninger. Så tjek om du befinder dig rigtigt på kortet, og om der ikke skulle ligge et anvendeligt våben i de nærliggende bygninger.
MFJ2009
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Indlægaf wobl3 » 24. apr 2009 10:05

JkMa skrev:
Stinger skrev:
JkMa skrev:
tue69 skrev:Men omvendt set - havde du forventet det?

Ikke rigtig. Men IW kunne på forhånd ikke sige om de ville være gratis eller....
Går ud fra at det er MS som har haft sidste ord i denne sag


Gutterne har jo siddet i et par måneder og arbejdet på dem, en masse folk har været involveret og løn er jo ikke gratis. Det er et produkt som alle andre, det koster penge fordi det har været dyrt at lave. Om man så vil købe det er op til én selv.

Nu spiller jeg ikke cod på pc og ved ikke om jeg husker rigtig, men er der ikke noget med at pc-players kan downloade nye maps gratis?! eller skal de også ud og købe?
For ellers holder det jo ikke det du siger.... :wink:


IW lavede en reklameaftale med Nvidia, hvor de derpå sponsorerede map packen til pc. Helt gratis.
wobl3
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Re: Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Indlægaf IkkNico » 12. maj 2013 17:06

Gravedigger lige en 4 årigt gammel tråd, men det var enten det eller gå OT i Black Ops 2 tråden.

Har spillet COD4 de sidste par dage med Bruun, og bortset fra et par moddede lobbyer, så har det været en drøm. Jeg havde helt glemt hvor lækkert den hit detection føles. Det man skyde på lægger sig, og ikke en gang i løbet af de sidste 3 dage har jeg sagt: WTF? det killcam skal jeg lige checke.

Selv Bruun, der normalt brokker sig med det samme, har ikke haft noget at blive irriteret over. Dette gælder også spil hostet i Mexico og med folk fra Canada, USA of Europa. Det kører bare, og er en fornøjelse at spille. Ingen frustrationer over at skyde folk i ryggen med et helt magasin uden at de dør. Ingen one-shots eller skud omkring hjørner.

Jeg kan kun opfordre folk, der er frustrerede over BO2s LC til at give COD4 en tur i Xboxen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Indlægaf Garde92 » 12. maj 2013 17:55

fik os helt lyst til at spille det igen da jeg lige så tråden :p
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron