Xboxlife forum

YOU LIVES IS COMPLETET! *56k warning*

Snak om first-person-shooter spil.

YOU LIVES IS COMPLETET! *56k warning*

Indlægaf Playkid » 30. jan 2004 20:52

VRÆÆL, DET ER SMUKT MIT LIV ER FULENDT!
JEG ER MERE LYKKELIG END NOGENSINDE FØR.
Tjek det ud, ord kan ikke beskrive det, smukt og rørende :cry:

Læs og nyd:
http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/0/news/news_detail.html&id=C2D1DA44-6C29-4769-AF11-5F9E4948BF0B

Se og nyd:
http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg

Billede
Senest rettet af Playkid 31. jan 2004 11:57, rettet i alt 1 gang.
Playkid
 


Indlægaf Cool dk » 30. jan 2004 21:30

Niceeeeeee!!!!!!!!! 8)
Cool dk
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf stuckpizza » 31. jan 2004 00:04

VRÆÆÆÆÆÆL... Noget af det smukkeste jeg har set. :D :lol:
Men jeg havde håbet for en release i april :cry:
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Andreasergud » 31. jan 2004 14:42

Nice!! :shock:
Andreasergud
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Anastacio » 31. jan 2004 15:11

Der kommer en nyhed om dette, jeg har bare ikke været i stand til at skrive den. Pågrund af lorte fejl på siden.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 31. jan 2004 15:15

Der er jo ikke grund til at skrive det så. Det er jo ikke længree en nyhed.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Hubbi » 31. jan 2004 16:04

Jeg tror jeg vil fryses ned indtil efteråret - for ventetiden på denne titel bliver et mareridt... :cry: :lol:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 31. jan 2004 19:10

Ja sq.. Det bliver mega fedt.. Men efteråret.. Det er vel ikke så slemt igen.... :)
Jeg har kun set en smukkere ting.. Fable... :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Rebelheart » 1. feb 2004 00:57

Det billede er ikke taget fra et tv, dvs det har meget lidt at gøre med spillets grafiske kvalitet. Xboxen kan ikke klare sådan en opløsning, dvs at spillet ikke kommer til at være så flot som det screenshot. :roll:

Med andre ord: Vi kan ikke bruge det screenshot til en skid :!:
Er det tid til kiksene nu :?: :twisted:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 1. feb 2004 10:09

Billedet er blev gjort skarpere som Frankie også har nævnt.

Kilde:
http://nikon.bungie.org/bungieupdates/013004.html

Frankie-->
It's really important to point out that this screen is straight from the current game engine. The resolution is a little sharper thanks to the way screens are dumped from the frame buffer, but this is entirely representative of the lighting, polygon counts, bump-mapping and particle effects. There's no trickery or BS here. And of course, this is early stuff, so things will change and improve between now and launch. We basically played the game and took a ton of shots until we finally picked the one that rocked the hardest, and best represented what playing that level was like.


Jeg vælger at tro på dette, det ville ikke være særligt smart at pisse folk af når får spillet i hænderne. Billedet giver os også et indtryk af hvad vi har i vente, men jeg kan ikke vente:)
Playkid
 


Indlægaf Rebelheart » 1. feb 2004 11:42

Jeg håber spillet understøtter 60 Hz. Ellers skal jeg ikke have det :!:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 1. feb 2004 11:51

Det er sådan spillet er kommer til at se ud måske flottere. Frankie sagde at de ikke har gjort noget ved screenshotet eller snydt med det.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 1. feb 2004 12:25

Vi kan godt regne med at det kommer til at blive godt. For ca. 4 måneder siden var spillet 90% færdigt, og selvom de 10% er de sværeste har de altså mellem 8-11 måneder at gøre spillet færdigt i.
Jeg forventer et spil uden betydeligt slowdown, mindre af hvad vi oplevede i Halo. Jeg forventer framraten ligger stabilt på 30 og at netkoden er så perfekt at vi ikke får lag, eller hosteren får fordele som det er tilfældet ved brug af XBC.
Jeg håber bare ikke at det virkelig er nødvendigt for Microsoft at vente med at udgive spillet til d. 15, jeg vil også mene det ligger for tæt op af julesalget.
De bør udgive det i september, bare tris det er der hvor skoletiden starter:/
Playkid
 


Indlægaf rasmus » 25. mar 2004 21:16

bare kom med fable det er lige meget i forhold til det her mit liv er fuldendt :D :!: :!: :D :D :D :D :D flot klaret ps2 playkid =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Senest rettet af rasmus 26. mar 2004 21:27, rettet i alt 1 gang.
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Azbox » 26. mar 2004 16:21

Nice!!! =)
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron