Xboxlife forum

Er Unreal Championship 250 kr værd?

Snak om first-person-shooter spil.

Er Unreal Championship 250 kr værd?

Indlægaf raabhimself » 23. jun 2004 00:45

Har overvejet at købe det, men har altid lige sagt "aarj køber det en anden dag"...

Nogen der har det og kunne anbefale det? Er der noget ved Live delen og singleplayer delen?

Mange hilsner

<-------------------------\\\
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf GrillBillerDK » 23. jun 2004 01:06

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf raabhimself » 23. jun 2004 01:16

okey mange tak.. :) Og sorry jeg havde ikke set der var oprettet et emne hvor UC var relevant. Kiggede kun under FPS.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Er Unreal Championship 250 kr værd?

Indlægaf Zelion » 23. jun 2004 06:50

raabhimself skrev:Har overvejet at købe det, men har altid lige sagt "aarj køber det en anden dag"...

Nogen der har det og kunne anbefale det? Er der noget ved Live delen og singleplayer delen?

Mange hilsner

<-------------------------\\\

jeg kan ivertfald anbefale det :wink:



DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Thomas » 23. jun 2004 09:01

Jeg har lige anskaffet mig det, har spillet det hjemme ved Tjumi nogen tid inden. Jeg kan klart anbefale det. Det er mit bedste LIVE spil.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Azbox » 23. jun 2004 09:37

Har du købt det for hvis du ikke har skal du altså have det nu jeg synes også det er sjovt!! :)
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf DINCO » 23. jun 2004 11:01

dark_dk har du fået UC :?
Billede
DINCO
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf raabhimself » 23. jun 2004 14:49

Okey lyder lovende.. Nu må vi se ^^
Men tak for hjælpen.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Azbox » 23. jun 2004 14:53

DINCO skrev:dark_dk har du fået UC :?


Jeg har spurgt ham om han har købt og det har han ikke og han siger at han har prøvet det hos en af hans venner og siger det er mega fedt.! :)
Og han har ingen andelse om hvornår han får det.!!
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 23. jun 2004 22:46

Jeg fik engang besked på at lade være med at tale så meget "insider viden" herinde.. Så det vil jeg også be jer om at gøre, AZaiyadi_DK og DaRK_DK!

Tilbage til topic:
Unreal Championship er det fedeste spil jeg har prøvet på LIVE - Altså det er, for mit vedkomne, det spil der holder længst.

Hvis du ikke har LIVE, vil jeg nu sige at det ikke er 250 kr. værd. Det kan være sjovt nok at tage en kamp når man har en ven på besøg, men singleplayer delen er bare normal DM, TDM, CTF og alt det der..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf raabhimself » 24. jun 2004 01:55

Tjumi rolig nu.. :D Hehe du behøver ikke blive grov :P Og jeg tror at forum "vagterne" nok skal tage sig af det, så du behøver ikke lege privat detektiv :) Så kunne jeg sige noget i stil med "Hvad sker der for din signatur? Vi er ikke nærsynet allesammen, vi behøver ikke en mega plakat at glo på".

Men mange tak for infoen om UC Tjumi. Godt at høre der er holdbarhed i.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Playkid » 24. jun 2004 05:35

Jeg mener ikke UC er 250 kr. værd.
Det er et temligt hurtigt spil, hvor singleplayer delen faktisk er temligt kedelig og ensformig. Et eller andet sted henne kan jeg faktisk alligevel godt lide det/den.

Live er med til at give spillet noget holdbarhed, og det er da også sjovt nok. Det er noget andet at spille med/mod rigtig intelligens.

Mange er desværre temligt gode til spillet, så nybegyndere kan få det svært ;)

Jeg synes stadigt 250 kr. er i overkanten, uanset om man har live eller ej.
En pris på 150 kr. synes jeg man kan overleve at give for at spil som dette.

Det har noget vanedannende gameplay, og er faktisk ok at spille hvis man bare sætter sig ned og prøver.
Hvis man ikke er til FPS genren, er det nok ikke noget der er værd at købe:)
Playkid
 


Indlægaf BladeZ » 24. jun 2004 12:16

det er det bestemt har lige købt det her for en uge siden for 200kr i Ebgames helt nyt
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Tommy » 24. jun 2004 14:09

raabhimself skrev:Tjumi rolig nu.. :D Hehe du behøver ikke blive grov :P Og jeg tror at forum "vagterne" nok skal tage sig af det, så du behøver ikke lege privat detektiv :) Så kunne jeg sige noget i stil med "Hvad sker der for din signatur? Vi er ikke nærsynet allesammen, vi behøver ikke en mega plakat at glo på".

Men mange tak for infoen om UC Tjumi. Godt at høre der er holdbarhed i.


Så kan du lade være med at få min hjælp, dit ****! :D :D :lol: (DETTE ER EN JOKE DER ER RETTET SÅ DER IKKE ER NOGEN TVIVL OM AT DET IKKE ER SERIØST!!!)
Arh okay :lol: I hvert fald: Jeg r ret sikker på at du kan få Unreal Championship billigere end 250 et eller andet sted! Men U.C er vel et must-have i enhver seriøs gamers spilsamling :)

Forresten: jeg er igang med at lave et nyt, mindre signatur!
Det er bare fordi da jeg snakkede LIDT "insider viden" med ant0z blev vi straks bedt om at hodle op!
Senest rettet af Tommy 24. jun 2004 18:13, rettet i alt 2 gange.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 24. jun 2004 14:59

Jeg trækker ikke advarslen tilbage grundet du har lavet nogle udnødvendige posts flere gange.

MEN, tag ikke denne advarsel seriøst Tjumi.

Denne advarsel er så lille som ingenting ;)
Senest rettet af Anastacio 24. jun 2004 20:08, rettet i alt 2 gange.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster