Xboxlife forum

Call of Duty: WWII tråden

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf YOTAK. » 13. feb 2018 16:53

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf superman001DK » 16. feb 2018 11:18

De herrer,

Hvis man er 12 gutter med 6 Xbox'e.
Kan man så spille 6v6 over LAN (med split-screen)?
Cheers...
superman001DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. maj 2018 13:33

Øj hvor jeg hader når det her sker:


Får nærmest ingen hitmarkers på ham, selv om jeg næsten når at tømme et helt magasin.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Stefan070483 » 13. maj 2018 14:13

Morten Skou skrev:Øj hvor jeg hader når det her sker:


Får nærmest ingen hitmarkers på ham, selv om jeg næsten når at tømme et helt magasin.


Skou der gjorde du mig sgu ked af det :( Jeg synes at jeg oplever lidt af det samme i PUBG, hvor jeg får 6-7 skud med blodsprøjt sat ind på fjenden, han dør ikke og skyder mig 4 gange med nøjagtig samme våben som jeg brugte, plus han kun har level 1 vest og hjelm, hvor jeg selv har level 3 vest og hjelm 2... Så jeg havde faktisk besluttet at vende tilbage til COD i et stykke tid, men det ser jo nærmest endnu værre ud..! :shock:
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf JohnH » 13. maj 2018 15:44

Morten Skou skrev:Øj hvor jeg hader når det her sker:


Får nærmest ingen hitmarkers på ham, selv om jeg næsten når at tømme et helt magasin.


Jeg har lige kontaktet BT, EB, DR, TV2 og Dyrenes Beskyttelse, for det skal da i nyhederne at der et COD spil hvor hitmarkers ikke virker som de bør og gør i de fleste andre spil :wink: :mrgreen: =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 13. maj 2018 16:59

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Øj hvor jeg hader når det her sker:


Får nærmest ingen hitmarkers på ham, selv om jeg næsten når at tømme et helt magasin.


Jeg har lige kontaktet BT, EB, DR, TV2 og Dyrenes Beskyttelse, for det skal da i nyhederne at der et COD spil hvor hitmarkers ikke virker som de bør og gør i de fleste andre spil :wink: :mrgreen: =D>



Det er da løst krudt du skyder med :)
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. maj 2018 17:08

Stefan070483 skrev:
Morten Skou skrev:Øj hvor jeg hader når det her sker:


Får nærmest ingen hitmarkers på ham, selv om jeg næsten når at tømme et helt magasin.


Skou der gjorde du mig sgu ked af det :( Jeg synes at jeg oplever lidt af det samme i PUBG, hvor jeg får 6-7 skud med blodsprøjt sat ind på fjenden, han dør ikke og skyder mig 4 gange med nøjagtig samme våben som jeg brugte, plus han kun har level 1 vest og hjelm, hvor jeg selv har level 3 vest og hjelm 2... Så jeg havde faktisk besluttet at vende tilbage til COD i et stykke tid, men det ser jo nærmest endnu værre ud..! :shock:


Det er heldigvis ikke hele tiden at det sker, men nogle aftener hvor jeg spiller, så er det bare sådan i alle kampene :-(

Jeg har lidt på fornemmelsen, at I nogle af de kampe hvor jeg bare føler at jeg SPARKER RØV, så har modstanderne det på præcis samme måde som jeg havde i den der video :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf oliman22 » 23. jul 2018 14:57

Prøver lige at hive lidt liv i tråden. Har for nyligt købt en 1X, og COD WWII til. Mangler nogen at spille med, så hvis der er nogen af jer der stadig spiller så er jeg klar. :)

Gamertag er : DKOliverRacer
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Call of Duty: WWII tråden

Indlægaf YOTAK. » 13. sep 2018 20:08

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron