Xboxlife forum

Injustice: Gods Among Us

Alt snak om Fightingspil.

Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2012 15:45

Så er Netherrealm på vej med et nyt Fighting Spil, Injustice.



Mortal Kombat Vs. DC Universe var i mine øjne et monsterfedt spil. Jeg er game, når Injustice kommer, hvis jeg kan få lov til at spille som Enten Lobo eller Captain Marvel, som er mine to yndling DC- Figurer. (hint: Jeg kan godt lide figurer, der har banket Superman i one on one Fist Fights ;) )

Netherrealm laver generelt sjove Fighters, hvor de rater sjov ligeså højt som Teknisk kvalitet. Desværre har deres seneste tre spil, MK vs DC, MK9 og MKarcade været uspillelige online. Ihvertfald for mig.

Hvis Injustice inkluderer enten - hvis ikke begge - Captain Marvel eller Lobo, somt online-delen virker. Så er jeg helt sikker på, at vi har en vinder.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Jibla » 2. jun 2012 16:08

Det skal nok sælge en masse kopier da det er et licens spil, men jeg står over. Der er slås spil nok, og Neatherrealms kan ikke kode en skid, og Ed Boon ævler.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf TerrificFalcon » 2. jun 2012 16:13

Hva', Jibla, spiller du overhovedet slåzzz længere?

Jeg springer også over, medmindre de kan fremvise en god netkode, og få balanceret spillet, hvilket det ikke ligefrem lader til. Fucking NetherRealm.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 16:20

Hvis jeg kommer til at købe spillet, bliver det nok mest pga story-delen. Elskede den både i MK9 og Mk vs Dc, men som alle jer andre, syns jeg deres online conections sucks...

Bestemte karaktere i bestemte baner kan vidst blive "overpowered", så det har også fjerenet en del for mig.
Kamp spil skal altid være BALANCED, og ikke ligesom i Soulcaliber 4, hvor de havde tilføjet Yoda, som man ikke en skid kunne ramme!
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2012 16:20

TerrificFalcon skrev:Hva', Jibla, spiller du overhovedet slåzzz længere?


Jeg tror ikke, at Jibla vil kendes ved os længere alligevel :-w


Hasani94 skrev:Bestemte karaktere i bestemte baner kan vidst blive "overpowered", så det har også fjerenet en del for mig.


Hvad baserer du det på? :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf TerrificFalcon » 2. jun 2012 16:27

Sakser lige min egen post fra "Fightingspil på vej"-tråden:


TerrificFalcon skrev:
Ed Boon skrev:You're really going to want to care where you are, in which background, with which character.


Fra første interview omkring spillet. Det kan du så tolke som du har lyst til, men det betyder forskellige baner (med en tydelig en, som det fremstår af hans styrkemarkør i form af really) har forskellige påvirkninger på forskellige figurer. Jeg gider ikke at spille, hvis et tilfældigt banevalg kan være det der afgør om det er Shin eller mig der vinder kampen. Det er simpelthen for casual til mig.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 16:28

TerrificFalcon skrev:Sakser lige min egen post fra "Fightingspil på vej"-tråden .


Well done. Ledte efter den selv :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2012 16:31

Det er min fejl. Jeg havde slet ikke set, at der var blevet postet i den tråd. :P.

Men altså. Det betyder bare endnu mere, at jeg skal spille Lobo eller Captain Marvel. Fordi. They don´t give a fuck about Location. De skal bare dele flade ud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 16:39

Da Senzai skrev:Det er min fejl. Jeg havde slet ikke set, at der var blevet postet i den tråd. :P.

Men altså. Det betyder bare endnu mere, at jeg skal spille Lobo eller Captain Marvel. Fordi. They don´t give a fuck about Location. De skal bare dele flade ud.


argh det tror jeg ikke, dude. Hvis jeg også får spillet kommer jeg til at tæske dig med enten Superman eller batman! (måske også The Flash) :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2012 16:44

Jo, jo!

Men du glemmer vist, at en af Superman´s svagheder er Magi! Captain Marvel har fået sine superkræfter fra den gamle troldmand Shazam, og derfor kan Marvel sagtens skade Superman. F. eks får Lex Luthor Marvel til at tæve Superman i historien Kingdom Come. :D

Captain Marvel er ligesom Superman, bare sejere!

Billede

The Flash´s powerlevel er insane, så måske kan du godt vinde med ham! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 17:05

Da Senzai skrev:Jo, jo!

Men du glemmer vist, at en af Superman´s svagheder er Magi! Captain Marvel har fået sine superkræfter fra den gamle troldmand Shazam, og derfor kan Marvel sagtens skade Superman. F. eks får Lex Luthor Marvel til at tæve Superman i historien Kingdom Come. :D

Captain Marvel er ligesom Superman, bare sejere!

Billede

The Flash´s powerlevel er insane, så måske kan du godt vinde med ham! :D


Hhaha.
Husk at Batman er den eneste der kæmper "fair", siden han ingen superpowers har, og Batman skal nok også blive ham du får tæv med. ;)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf TerrificFalcon » 2. jun 2012 17:09

*host host* Harley Quinn *host host*
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 17:16

TerrificFalcon skrev:*host host* Harley Quinn *host host*

Så ta' dog en Halls! :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2012 17:34

Hasani94 skrev:Hhaha.
Husk at Batman er den eneste der kæmper "fair", siden han ingen superpowers har, og Batman skal nok også blive ham du får tæv med. ;)


Kampen kommer til et ende sådan her: :D

!!

Sådan går det, når man kæmper "fair" :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Injustice: Gods Among Us

Indlægaf Hasani94 » 2. jun 2012 17:37

Da Senzai skrev:
Hasani94 skrev:Hhaha.
Husk at Batman er den eneste der kæmper "fair", siden han ingen superpowers har, og Batman skal nok også blive ham du får tæv med. ;)


Kampen kommer til et ende sådan her: :D

!!

Høhø, du dagdrømmer vidst. :D Man slår jo heller ikke på børn...( det er jo et barn, der forvandler sig til Captain marvel?)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron