Xboxlife forum

SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Alt snak om Fightingspil.

Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Jibla » 16. mar 2012 22:57

Du skal huske kun at spille med Mitsurugi så. Mr progamer.

Og sweet at I får et madcatz stick, men sucky hvis det er til PS3.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. mar 2012 01:09

Jeg skal absolut ikke kun spille med Mitsurugi, men jeg har faktisk brug for hjælp til at vælge hvem jeg skal spille...

Har nemlig fået skaffet tidligere adgang til stedet i morgen, så jeg har lige et par timer hvor jeg kan spille TTT2, inden at folk begynder at crowde arcade-kabinettet. Hvad skal mit hold være? :D

Jeg har forresten fået spillet med en del af de engelske fyre i dag og snakket med Sverige, Polen og Finland. Jeg har ikke en eneste chance for at vinde, men hold da kæft hvor er det her pokkers sjovt. Glæd jer til at se streamet i morgen, så skal jeg se om jeg ikke kan få brugt Throne Vortex mindst en gang. Der er faktisk visse af fyrene jeg har en jordisk chance for at slå, specielt med lidt ekstra held mht. banevalg og what-not, så mens jeg bestemt ikke kan garantere at jeg ikke ender på en delt 13.-plads, så kan det sagtens være at jeg går over det, :D.

Nu ser (v)I! Tak for al støtten hjemmefra, <3.

Ps. PS3 Madcatz Soul Calibur stick (den dyreste udgave) m. autograf fra hvad det nu var han hed, ham der er seriens executive producer, sælges.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf IkkNico » 17. mar 2012 09:54

TerrificFalcon skrev:Jeg har forresten fået spillet med en del af de engelske fyre i dag og snakket med Sverige, Polen og Finland. Jeg har ikke en eneste chance for at vinde

Mere trone, problem solved.

Du kan ikke se det, men jeg skal nok skrige af min skærm når streamet kommer op.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. mar 2012 12:16

Mere trone løste faktisk en del problemer! Vi har lige haft morgenrunder med drengene (Sverige, Polen og Finland), som faktisk gik overraskende godt. Nu smutter vi over til venuen før den åbner og får fightsticks og T-shirts og spiller lidt TTT2 på arcade-maskinen. Det skal nok blive sjovt, i det mindste, :)!

Det er angiveligt fra 16.45 at streamet begynder at se RIGTIG interessant ud - det er der at der er velkomsttale til EU-finalerne, inklusive lodtrækning om hvem der spiller mod hvem. Klokken 17 begynder EU-kampene. Så selv hvis man ikke kan se med fra kl. 15 og dermed se UK-turneringen, så tag og pop ind senest 17! :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2012 14:01

Husk nu at kigge forbi chatten www.xboxlife.dk/chat - men hvis det først er kl 17 at BJARNE kaster med træstole, så er jeg der nok først fra der :D (har tømmermænd) ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2012 15:13

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 16:09

Hej Alle! Jeg er lige kommet hjem, har Terri spillet endnu?

Held og Lykke Terri! Godt at høre, at du morer dig! Det er det, det handler om! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2012 16:12

Han spiller først ved 17 tiden i London så vidt jeg forstår (det er vidst kl 18 dansk tid? - det var hvad speakeren sagde i starten af streamen).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 16:14

Okay, Tak :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 19:17

Den europæiske turnering starter nu. Held og lykke til Terrificy :0)

Danmark repræsent og mere trone! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 21:02

Good Times!

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Slimjay DK » 17. mar 2012 21:05

Surt at han tabte til sverige .. :(
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 21:06

E-SPORTS IS STAGED!

Om ikke andet, så kaldte Commentatoren Terrificy for " A lovely Guy ", og synes, at det var et sejt vikinge-skæg han havde :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Jibla » 17. mar 2012 21:21

Skulle han kun spille én kamp?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 21:30

Han spillede 2, men coverage var helt adhelvedes til. Den første time så man ikke kampene, men så 2 kommentaror, der snakkede om alt andet end spillet.

Så vi så kun hans nr. 2 kamp, hvor han tabte 2-0 i en Algol Mirror match. Jeg synes Terri gjorde det okay :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron