Xboxlife forum

SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Alt snak om Fightingspil.

Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 22:37

Hyrul vandt det hele. Hvis jeg har tolket brackets rigtigt var det ham, der slog Terrificy i Loosers bracket :)

Tillykke til ham!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Da Senzai » 17. mar 2012 23:25

Vil man have mere Soul Calibur er det her:

http://www.twitch.tv/8wayrun

Bedre commentatorer, spil og coverage :).

De er LIVE nu.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2012 23:32

Skidt at jeg missede det, det var ærgerligt at transmissionen var så fucket op og det hele var så forsinket :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf TerrificFalcon » 17. mar 2012 23:48

Tak for supporten, guys. Skal lige siges at Sverige spiller en OND Algol, og at jeg ikke havde en chance mod ham hvis vi spillede på Xbox 360. Han kan faktisk bruge 623B til at lave en Guard Impact på ALLE Algol's moves. Han er sindssygt trænet mod lige præcis Algol - men vi havde det sjovt. Vi har spillet sammen hele weekenden, så han var en ven.

Og ja, det var Hyrul (som vandt det hele) der slog mig ned i Losers Bracket. Jeg vandt dog 2 runder mod ham (i modsætning til i går, hvor vi spillede casuals, hvor han mosede mig). Han er en vitterlig flink fyr, og takkede mig faktisk meget grundigt for vores første kamp, efter turneringen - fordi at han synes at det var den rarest kamp han havde spillet hele dagen. Han er virkelig, virkelig en flink fyr, og det er velfortjent.

In any case: Delt 13. plads i Europe/Asia/Australia - det er fandeme fint. Har en Denmark-t-shirt med signatur fra seriens top guy, som jeg vidst ikke helt fortjener alligevel... Den må vidst gå til en af jer andre i en konkurrence, måske? ;).

Vi tager ud og drikker på den lokale kinesiske restaurant nu - på Namco's regning. Vi ses, drenge!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SCV i aften + SPECIEL GUEST!

Indlægaf Cena » 18. mar 2012 00:07

Det er sku godt gået Terri! Tillykke med det!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron