Xboxlife forum

MK AK

Alt snak om Fightingspil.

Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2011 19:05

Stærkt!

Fordelen ved det her UMK vs det andet UMK er, at man har unlocket Mileena, Ermac og Masked Sub-Zero, og at man ikke spiller på samme bane hele tiden. Ulempen er at Kombat Kodes ikke virker og at man kun kan lave 2 spillers lobbier. Og at Netkoden S-T-I-N-K-E-R
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 31. aug 2011 19:41

Og så var det 200/200

800ms point værd? Ikke umiddelbart.

Medmindre at onlinedelen virker. Vi må lige spille lidt senzai. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 31. aug 2011 19:45

Hmm. 4player lobbier var lul nok. og kombat kode skal man have med, throw encouraged ftw!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2011 19:53

Sure, men det bliver ikke i aften. Jeg har snart mistet al faith i nye Mortal Kombat releases. Det her kunne være blevet så godt, og så endte det så .... ja :(
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2011 20:00

Jeg er nødt til at gå i seng. Hvem brugte du til at lave Animality med?, og hvordan er det nu man laver mercy? Jeg læste at man bare skal vinde den sidste rundte uden at blokere, og så holde RUN inde og så trykke DUCK, DUCK slip RUN. Er det true? Kunne ikke få det til at funke.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 31. aug 2011 20:05

Da Senzai skrev:Jeg er nødt til at gå i seng. Hvem brugte du til at lave Animality med?, og hvordan er det nu man laver mercy? Jeg læste at man bare skal vinde den sidste rundte uden at blokere, og så holde RUN inde og så trykke DUCK, DUCK slip RUN. Er det true? Kunne ikke få det til at funke.


Jeg lavede animality med Kung Lao, tror jeg. Mercy er i 3. runde og det er;

Hold run inde, DUCK, DUCK, DUCK, release run :)

Mig bekendt må du ikke bruge block i nogen af runderne. Muligvis må du godt trykke på block, men du må ikke blocke et angreb. Men bare lav den i versus, så er det jo nemt. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 31. aug 2011 20:07

ahhhh... Jeg taber aldrig med Liu Kang, så jeg forsøgte at lave det i runde 2. Det var nok der det gik galt!

Hvad med dine 200 wins.. Var det online eller mod AI? :). Gider helst ikke online i det her fuck.

Og Grats med 200! Du er garanteret den første, der har maxet det i DK! ( http://stats.xboxlife.dk/gamelookup/JTA ... UpakklMDlz )

Husk at skriv det i din Signatur og i dit motto! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 31. aug 2011 20:11

Da Senzai skrev:ahhhh... Jeg taber aldrig med Liu Kang, så jeg forsøgte at lave det i runde 2. Det var nok der det gik galt!

Hvad med dine 200 wins.. Var det online eller mod AI? :). Gider helst ikke online i det her fuck.

Og Grats med 200! Du er garanteret den første, der har maxet det i DK! ( http://stats.xboxlife.dk/gamelookup/JTA ... UpakklMDlz )

Husk at skriv det i din Signatur og i dit motto! :D


Haha. Ja, garanteret. Jeg skal dælme fortælle om de 200/200 til næste familiefest.

Jeg endte op med 115 kampe i versus for at få den sidste ach, bare brug kombat koden 0444400 ( det er x????x ), så vinder man kampen med 1 slag. Det tog ikke så lang tid. Plus der sker noget lol ved kamp # 100.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 5. sep 2011 21:13

'Thanks to all of our fans who purchased the Mortal Kombat Arcade Kollection and your continued support. We are aware of the issues with the game and are currently working on a patch to address them for all systems. Our goal is ensure the best gaming experience possible for everyone playing a Mortal Kombat game. Please stay tuned for updates on when a patch will be released.'

- Mortal Kombat facebook side.

Folk oplever også at achievements bugger. Personligt måtte jeg jo gennemføre MK1 hele fire gange, men jeg læste lige om en der skulle gennemføre MKII tre gange før han fik den, lulz. Og det gør ikke nogen forskel at sætte difficulty til very easy. Og onlinedelen sucks, så de har en del de skal patche.

Men hey - i det mindste så skal man kun unlocke de hemmelige figurer i UMK3 en enkelt gang nu. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 17. sep 2011 21:54

Det kan godt være, at det bare er mig, der er træt, men hvordan har I det med inputsne i det her spil? Jeg synes jeg har svært ved double taps og f. eks back, forward, LK.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 17. sep 2011 21:55

Nu er det jo sådan set 3 forskellige spil - men jeg har ikke haft større problemer i nogen af dem. Animality var lidt svær at få fyret af, og tog et par forsøg. Ellers skal du bare tage Raiden og lave jibalabalææææææ
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 17. sep 2011 22:09

jeg spiller kun UMK3.
Det kan være jeg har smadret min analoge pind af at spille for meget SkyDrift så ^_^;
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 17. sep 2011 22:17

Yeah, det må det være. For min human smoke fungerede fint imod shao kahn og i de få laggy kampe jeg har spillet.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Jibla » 23. nov 2011 20:49

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: MK AK

Indlægaf Da Senzai » 23. nov 2011 20:58

Fedt! Jeg håber bare, at jeg får min profil tilbage i tide, så jeg kan game igen!

Tør jeg håbe på en online del, der fungerer? :0)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron