Xboxlife forum

Hva så

Alt snak om Fightingspil.

Hva så

Indlægaf Jibla » 25. jul 2011 21:45

Hva så hvad.

Er netkoden blevet fixet i MK? Eller skal vi spille UMvC3? Eller er det stadig tekken man leger?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hva så

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2011 01:58

makta skrev:Hvad?


Hvis du ikke kan forstå hvad Jibla skriver, hvorfor fanden poster du så, Makta? Du er, helt ærligt, ved at nå et punkt, hvor du skal være en del mere tilbageholden med hvor mange komplet ubrugelige posts du skriver om dagen.

MK er sikkert stadigvæk lige så knust som en vase efter et Bicycle Kick. Selv om at jeg vidst ikke har fået det ned i GameStop endnu, så tror jeg ikke rigtigt at jeg gider proppe spillet i maskinen.... UMvC3 kunne jeg måske godt finde på at lege lidt rundt med, når det udkommer, selv om at MvC3 var... Ja, uimponerende, for at sige det mildt. Tror heller ikke at det bliver en publikumssucces.

Det er lige før at jeg er tilbage på Tekken-vognen. Damn, det spil holder jo også bare. Tror også stadigvæk at de samle gamle drenge spiller det, efter at MK skuffede fælt med en netkode, som de fleste kunne skide bedre.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hva så

Indlægaf Qpyright » 26. jul 2011 02:33

TerrificFalcon skrev:
makta skrev:Hvad?


Hvis du ikke kan forstå hvad Jibla skriver, hvorfor fanden poster du så, Makta? Du er, helt ærligt, ved at nå et punkt, hvor du skal være en del mere tilbageholden med hvor mange komplet ubrugelige posts du skriver om dagen.

Han vil jo gerne beholde sin stjerne.
Billede
Qpyright
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: Hva så

Indlægaf Cerialbox » 26. jul 2011 06:34

12 nye characters, nye stages, bedre netkode (I'll believe it when I see it), SPECTATOR MODE og nerfs til de broken characters gør at jeg virkelig ser frem til UMvC3. Jeg kan stadig rigtig godt lide MvC3, men kan sagtens forstå at mange blev turned off. Synes bare gameplayet er for godt til at sige fra.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Hva så

Indlægaf Da Senzai » 26. jul 2011 12:29

Mit indtryk er, at det eneste, der bliver spillet online er Street Fighter og Tekken - og så med en smule Marvel 3 for lulz.

Mortal Kombat netkoden er ikke blevet bedre. Tilgengæld er det sværere at connecte til andre spillere nu på grund af de nye DLC-figurer. For at kunne spille med folk, der har figurerne skal man selv gå ind manuelt og hente en compatibleblelbelety pack. Det gør de fleste folk ikke, så der er færre, der kan spille sammen nu.

UMvC tre kunne jeg godt finde på, men jeg synes ikke, at jeg har overskudet til spille online. Det er som om, at det ikke er rigtigt sjovt mere, og jeg sidder tit med en følelse af, at det er spild af tid, når der er så mange andre ting, man bør gøre.

Marvel er meget sjovt. Problemet er bare, at jeg er SÅ kræsen, når det kommer til spil, så jeg blev skuffet over, at der ikke var en eneste af de figurer, jeg spillede i MvC2 med. (Juggernaut, Zangief, Blackheart, Sabretooth, Jin, Cyclops). Og så gad jeg ikke lige, at der ikke var spectator mode. Men med 60 figurer i uMvC3, så burde jeg da kunne finde 3 jeg gider være :D


makta skrev:Hvad?


Nu findes, der andet end skydespil. Prøv eventuelt at se hvilket board du læser inden at du poster. Overvej, hvor skuffet Jibla bliver, når han tror, at der er blevet svaret på hans indlæg, og så var det bare dig.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hva så

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2011 14:27

TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hva så

Indlægaf Jibla » 26. jul 2011 15:59

Da Senzai skrev:
makta skrev:Hvad?


Nu findes, der andet end skydespil. Prøv eventuelt at se hvilket board du læser inden at du poster. Overvej, hvor skuffet Jibla bliver, når han tror, at der er blevet svaret på hans indlæg, og så var det bare dig.


Jeg så faktisk godt hans post igår, og ja, jeg fik da ikke tænkt nogle pæne ting om drengen.

TerrificFalcon skrev:Guys, it's time...


Det udkommer omkring august på XBLA til 800 ms point. :)

Meeeen. Jeg dunnoer, men jeg har lyst til at spille UMvC3, men der er lang tid til at de kommer, og jeg synes at Capcom er nogle dumme svin for deres DLC svineri + x antal udgaver af slåsspil. Deres tal bløder, men det er dælme en dårlig måde at øge deres indtjening på.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hva så

Indlægaf Da Senzai » 30. jul 2011 22:30

Jeg synes, at du har ret med hensyn til Capcom...

Men! Hvad med at vi spiller Tekken? Jeg sidder lige og spiller med Neonxaos, og det er faktisk ret sjovt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hva så

Indlægaf TerrificFalcon » 3. aug 2011 00:41

Hva så - er vi på det her pis, når det udkommer? Ser OK ud, to be quite honest.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hva så

Indlægaf Jibla » 3. aug 2011 08:27

Hvad er det du linker til?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Hva så

Indlægaf Da Senzai » 3. aug 2011 09:36

Jeg tror, at det er Street Fighter mod Tekken. Jeg er kun game, hvis jeg kan være Leo! - og hvis der er spectator mode, og hvis der ikke er for meget delay og, hvis SUPER DUPER MEGA NEO HD Street Fighter Vs. Tekken II Turbo ikke bliver annonceret lige om lidt.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hva så

Indlægaf TerrificFalcon » 3. aug 2011 12:38

Yeah, det var den lækkede Street Fighter Cross Tekken roster. Angiveligt af Lupinko, og hvis det er ham der har leaket den, så er det sikkert legit, men jeg er godt nok ikke sikker. It goes like this, though:

Street Fighter:

Ryu / Ken Masters
Chun Li / Cammy White
Guile / Abel
Dhalsim / Sagat
Hugo Andore / Poison
Cody / Guy
Sodom / Rolento
Ibuki / Makoto
Zangief / Rainbow Mika
Sakura Kasugano / Kanzuki Karin
M. Bison / Juri Han
Secret Character: Evil Ryu or Akuma.


TEKKEN:
Kazuya Mishima / Nina Williams
King / Craig Marduk
Julia Chang / Bob
Hwoarang / Steve Fox
Yoshimitsu / Raven
Jin Kazama / Ling Xiaoyu
Bryan Fury / Jack
Lars Alexandersson / Alisa Boskonovitch
Paul Phoenix / Law (So far not sure if it’s Forrest or Marshall)
Asuka Kazama / Emilie de Rochefort
Heihachi Mishima / Kuma
Secret Character: Devil Kazuya or Devil Jin

De skrå streger indikerer vidst storyline-canon teams. Synes egenligt også at det er lidt tidligt at det bliver leaked, når man tænker på at spillet først udkommer Q1 2012 - men tja! Nu må vi se hvad der sker.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hva så

Indlægaf Da Senzai » 3. aug 2011 12:43

Okay, Glem lige, hvad jeg skrev. Jeg skal da spille Karin og Rainbow Mika! :D

Og måske Makoto og Hugo. Synes faktisk, at det her Capcom Roster er klart bedre end Street Fighter IV.. Og så er der så andre, der vil kalde Capcoms Rosteret for B-holdet :P.

Menehh... Hvor er Leo?

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om Tekken-siden, men jeg kan godt lide ideen om, at Paul og Law teamer op for at banke nogle Street Fighter Punks :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hva så

Indlægaf TerrificFalcon » 3. aug 2011 13:10

Gad vide om Bob stadigvæk har sin Shoryuken, :D. Jeg er godt nok ikke sikker på hvem jeg mainer - Lars og Cammy kunne sikkert være sjovt nok, dog, men Bob og Zangief er altså også nutbusters!

Synes i hvert fald at spillet ser fedt ud indtil videre. Håber godt nok at det holder.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hva så

Indlægaf Jibla » 6. aug 2011 20:51

Jeg spiller tekken6 igen fra dags dato - som altid som manden der kravler!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron