Xboxlife forum

Dead or Alive 4... Gode Danskere?

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf neonxaos » 14. jan 2009 18:08

SC er uspilleligt online, hvis du spørger mig. Det er et cool nok spil, men ikke lige noget, jeg gider øve mig på...
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 12:50

Dang... spillede lige DOA i går aftes, og nøjj, hvor er jeg blevet pivringe. Der kom en eller anden dansker ind (Jonas something) med en ganske gedigen Ayane, som jeg slet, slet ikke kunne komme i nærheden af. Jeg holder stadig af spillet, men jeg orker det næsten ikke, specielt når man husker, hvad man kunne engang. Det er sjovt, at man bare ikke kan lade fightingspil ligge særlig længe før ens evner er totalt sygnet hen.
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Niki Lauda DK » 27. jan 2009 13:05

Jeg har det på nøjagtigt samme måde....
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf Da Senzai » 27. jan 2009 14:19

Haha, jeg så godt, at Manga Lova Lova havde sendt mig en DoA invite, men af samme årsag som dig så gad jeg ikke joine. Jeg bliver eddikesur, når jeg får tæsk i et spil, jeg HAR været god til.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 14:22

Yeah... jeg fik dog lyst til at prøve Zack - har aldrig spillet ham før. Måske kan det sparke lidt liv i det, men man skal jo også holde sine SF-skills oppe som forberedelse til det nye ;) Og så meget tid har jeg sgu heller ikke. Bruger allerede for meget af den herinde.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 27. jan 2009 14:26

Zack var faktisk den første jeg mainede :D.

Jeg orker slet ikke at gå igang med DoA 4 igen. Det næste jeg gamer bliver SFIV. KoF XII, Battle Fantasia og KoF Dream Match (som eftersigende bliver "rebalanced" på samme måde som SSFIITHDRE) er også på vej, og så kommer Tekken 6, og forhåbentligt MvC 2, som jeg kommer til at spille resten af mit liv.

For mig Dead or Alive dødt indtil en femmer kommer. Dead or Alive 4 er dog stadig den bedste fighter til Xbox 360, hvis jeg skal være honest.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 27. jan 2009 15:13

Ja, jeg forstår ikke, hvorfor de fleste hardcore fighting-spillere har så meget imod DOA. Den er helt gal inde på SRK - man tør næsten ikke nævne det i deres fora. Jeg tror simpelthen ikke, de har sat sig ned og spillet spillet.

Jeg spiller nok lidt casual med Manga, og lærer nogle broken tricks med Zack. Kan du øse lidt ud af din visdom?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 27. jan 2009 20:46

Uha, det er svært at huske i hovedet nu, men dette "Setup " har banket mange en noob;

P,P f+K, d+K --> back+RT --> ned+RT (eller K. Kan ikke huske det!) --> hop frem og så mashe down+kick.

Ellers så bare delaye dine kicks.

Kan ikke huske tingene præcist nok her "on the fly". Det er som om, at når jeg graver i min hjerne efter DoA fire og vil se på min interne moveslist, så står det hele lidt sløret ^^;

BTW, hvis der er nogle, der vil tage Jann Lee op;

http://blogs.xboxlife.dk/da_senzai/1438 :D :D :D :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 28. jan 2009 12:39

Det er fair nok - jeg prøver det, Men man får jo helt lyst til at spille Jann Lee af din liste der. Sad lige og gloede dine gamle DOA-posts igennem. Damn, det var fandme tider!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 29. jan 2009 10:35

I never learn... Zack er fandme svær at spille. Og jeg tror, du har ret, Senzai. Jeg kan slet ikke tage at blive smadret af folk, som er dårligere end jeg var engang. Sidder hele tiden med den der nåååh ja, der skulle jeg have gjort det og det - men jeg gør det bare ikke.

Jeg skal sgu nok hellere holde mig til SFII, og så få gennemført Persona 3 på min PS2 :D
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron